|

تریپ جلف "نفیسه روشن" با کراوات و سایه برقش سوس ماس دار شد؛ خونه زندگی لوکسشووو!

nafiseh roshan shayanews

نفیسه روشن بازیگر مشهوری ایرانی که چند صباحیه کمرنگ شده اینبار با استایل جالبش در مراسم مورد توجه عکاسان فرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- نفیسه روشن بازیگر با سابقه و مشهور ایرانیه که این روزا به شدت کمکار شده اما خب شغل دوم و خفن خانوم خانوما خووووب جایگزینش شده. بیشتر بازیگرا یه شغل دوم و یا سومی دارن که حسابی بگیره و درآمد خوبی داره اما اگه بخوایم از لحاظ خانومانه ببینیم باید بگیم که بانوان بازیگر بیشتر میرن به سمت و سوی سالن زیبایی که البته تو چند سال اخیر خیلی ترند شده و قبلنا از این موارد به حد حالا نمیگرفت! نفیسه روشن نیز چنین است و این راه رو به عنوان منبعی دیگر برای ادامه فعالیتش انتخاب کرد. نفیسه روشن قبلنا با شوهر کردن جنجالی میشد اما حالا خانوم خانوما پیشرفت داشتن دیگه با این موارد نه چندان جالب نمیوفتن سر زبونا!!

unknown_57561272_188246425484924_4159373950677949010_n

نفیسه روشن چرا انقدررر عجیبه تو تیپاش

نفیسه بانو این روزا به شدت کم پیداست و به خصوص در چند ماه اخیر که شرایط کشورمون مثل قبل نیست، دیگه جلف بازی رو گذاشته کنار و جنجال خاصی ازش دیده نمیشه! حالا چرا اینو میگیم؟ چون نفیسه روشن مِن جمله چهره هاییست که تو این دو سه ساله با بهاره رهنما جهت دیده شدن با جنجالات رقابتی سخت داشت و هر چند وقت یکار با موضوعات مختلف خودش رو بولد میکرد.

اما از این موارد که دور بشیم و یکم برسیم به خود خانوم بازیگر باید بگیم که نفیسه روشن دقیقا به مانند همون بهاره خانم در استایل هم عجیبه و این مدلی نیست که راه راست رو بره بلکه علاقمنده تا دائما تو پیچ و خم و جاده خاکی باشه که این حرکاتش چندان به باب پسند مخاطب نیست!

اما نفیسه بانو از اونجایی که خیلی وقته بیخیال بازیگری شده خب تو مراسمات سینملیی هم دعوت نمیشه! ولی مدتی پیش خانوم خانوما وقتی که در مراسم نوزدهمین جشن نفس (اهدای عضو) حضور داشت مورد توجه عکاسان قرار گرفت. در ادامه خانوم بازیگر رو مشاهده می کنید.

unknown_282824186_700858637633943_1055678453281784381_n

اون زمونا که نفیسه روشن میدوییده دنبال شهرت!

از این ها که بگذریم خانوم بازیگر در صفحه اینستاگرامش فعالیت زیادی داره و تصاویر بسیاری هم از خودش منتشر میکنه اما اینبار نفیسه روشن برگشت به سالها پیش! یه عکس زیرخاکی که جذاب و باحاله و البته داره نفیسه ای رو نشون میده که هنوز خامه و تینیجر، و مثل حال حاضرش از هر انگشتش یه جنجال نمیریزه!

Untitled

خونه زندگی مجلل نفیسه روشن که گردن گیرش خرابه!

نفیسه روشن از اونجایی که ازدواج هایی مایه دارانه داشته و خب خودشم چند ساله که شاغله و حالا هم سالنی خفن دارهف خب از شرایط ماهی بسیار مرفهی برخورداره. اما معمولا بازیگران برخلاف بلاگر ها از خونه زندگیشون عکس و فیلم نمیذارن و خب نفیسه روشن هم چنین بود تا اینکه به تازگی تصویری از خونه مجللش منتشر کرد که البته طبق معمول همیشه خانوم روشن از آدما طلبکار بود و همه برو بد فرض کرد و خودش رو خوب!

fffcf

نفیسه روشن فازش چی چیه یا ازینور بوم میوفته یا ازونور!

نفیسه خانوم اون زمانی که داشت تو سریال "اغماء" بازی میکرد، خیلیا او رو به خاطر چهره ساده و نچرالش دوست داشتن. ولی واقعیت اینه که خانوم بازیگر بدجوری افتاد تو کارای زیبایی و از هر طرف صورتش داره پروتز میپاشه بیرون.

نفیسه خانوم که عاشق استایلای خفن و جینگول مستونه و یه بار با یه تیپ مجلسی خیلی مایه داری از خودش رونمایی میکنه و یه بار دیگه با تیپی خیلی معمولی و سطح پایین، اما سعی داره همیشه و همه جوره اون لبخند همیشگیش رو داشته باشه و بگه من قوی هستم.

نفیسه+روشن

بیوگرافی نفیسه روشن

نفیسه روشن متولد ۱۳ اردیبهشت ۱۳۶۱ در تهران هنرپیشه سینما، تلویزیون و تئاتر ایران است. او در محله باغ صبا تهران به دنیا آمده وی موفق به اخذ مدرک کارشناسی فقه و حقوق اسلامی از دانشگاه آزاد اسلامی شده است. پدرش مهندس پرواز در نیروی هوایی ارتش بود و برادرش هم‌اکنون مهندس پرواز می‌باشد.

نفیسه روشن برای اولین بار در سال 1391 وقتی دختر 30 ساله ای بود با یک خلبان هواپیمای مسافربری بنام «بهنام» ازدواج کرد. در ادامه ویدیوی منتشر شده از عروسی نفیسه روشن با همسر اولشون رو مشاهده می کنید.

خوش و بش نفیسه روشن با یه گاااو!

نفیسه روشن در کل علاقه بسیار خاص و زیادی به طبیعت و حیوانات داره و خب تو این مدتم که رفته و کلا شمال زندگی یمکنه این موضوع بیشتر ازش دیده میشه.

در صفحه اینستاگرام نفیسه خانوم روشن فیلم و عکس های بسیاری هست که ایشون با حیواناتی مختلف و حتی خطرناک ارتبط خیلی نزدیک دارن یا بغلشون کردن و خلاصه واقعا تو این موضوع احساسات به خرج میدن. نفیسه روشن در راستای تصویر بالا نیز که مشخصه رفته بود طبیعت گردی، ویدیویی هم از دو گاو استوری کرد که ریز داره باهاش حرف میزنه!

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی