|

آزاده صمدی شلوار پوشیده شیش متری ولی مانتوش دو مثقال؛ سر و وضع خانوم داره میشه فضایی!

azade samadi shayanews

آزاده صمدی بازیگر مشهور و کاربلد ایرانی که اغلب با استایل و ظواهر عجیبش سوژه میشه با همین مورد هم حسابی خودش رو بولد و نقطه توجهات کرده.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- آزاده صمدی از بازیگرای جذاب و دوست داشتی در عرصه سینما و تلویزیونه که در هر دو هم اکتیو و فعاله و به مانند خیلی از بازیگران خانوم و آقا نیست که فقققط سیس کاریش رو در حد پرده نقر ای ببینه و یا سطح رو نتونه از تلویزیون بالاتر ببره! آزاده صمدی گرچه این روزا کمرنگ شده اما باید گفت خانوم بازیگر اونقدری مشهور و محبوب هست که نترسه از این چند صباحی نبودن ها و از چشم نیوفته! آزاده صمدی این مدلیه که دو سه بُعدیه و میتونه هم طنز باشه و هم جدی و هم حتی خشن که خب خیلی از بازیگرا هستتد که دو بُعد رو هم نمیتونن هندل کنن چه برسه به سومی که خیلیم سخته و به هر کسی نمیاد!

آزاده صمدی رو میشه مِن جمله هنرمندانی دونست که خیلی بلده کاره و کلا اینجوریه که اصلا بی فکر دیده نمیشه. البته که این گفته ها در رابطه با استایل و ظاهر خانوم بازیگر هستش و ممکنه حتی خیلی از تیپاش به دل من و شما هم خوش نَشینه، ولی اصل مطلب اینجاست که آزاده بانو خوووب بلده جلب توجه داشته باشه ولی حاشیه ماشیه نچ! آزاده صمدی واسه خودش سبک استایل داره، درست به مانند نوید محمدزاده که خب شاید چندان به دل بقیه خوش نیاد ظواهرش ولی امضای شخصیه خودش رو داره!

تصویر-آزاده-صمدی

یه پیام بازرگانی ریز! بنظر شما آزاده صمدی هنوز شیفته هومن سیدی هستش یا خیر؟!

اگه بخوایم یکم از داستان استایل در بیایم و برسیم به خود آزاده صمدی باید بگیم که خب دیگه این روزا میدونید ازدواج های شهرت دار مثل بازیگر با بازیگر و یا بلاگر با بازی شاید هم فوتبالیست با بازیگر و ....زیاد شده در حدی که روال میدونن و حتی طلاق میگیرن که مثلا با فلانی ازدواج کنند! اما قدیم ندیما چند تا بازیگر بیشتر این مدلی نبود که یکی از این زوج ها هومن سیدی و آزاده صمدی بودند. این دو چهره ابتدای کار خود را در کنار هم شروع کردند و با هم پیشرفت داشتند و به شهرت رسیدند.

اما چند سالیه که هومن و آزاده جدا از هم زندگی می کنند و ازدواجشون منجر به طلاق شد! البته که هومن سیدی خیلی زود دوباره متاهل شده و حتی الان پدر هم هست اما آزاده خانوم صمدی همچنان تنهان و انگاری فقط با جاست فرند و اطرافیان لایف استایلشون رو میگذرونن!

آزاده صمدی در رابطه با زندگی با هومن سیدی احساس نارضایتی نداره و میگه ازدواجی موفق داشته.

آزاده+صمدی (1)

آزاده صمدی چه فضایی پوشی شده!!

خب اگه بخوایم یکی در میون بریم تا حوصلمون سر نره پس بهتره از ازدواج و طلاق خانوم خانوما بریم سراغ استایلاش که از جالب ترین موارد در طول زندگیه آزاده صمدی هستش. اول اینکه با یه نگاه اجمالی در استایل کلی خانم آزاده صمدی در موقعیت های مختلف متوجه میشیم که راحت بودن یکی از مهم ترین مسائلیه چه ایشون بهش توجه می‌کنه.

دوم باید بگیم هیچ چیزی به اندازه لباسی که شما با اون احساس راحتی و رضایت داشته باشید نمیتونه به شما اعتماد به نفس بده. همون طور که در ادامه مشاهده می کنید ایشون در بسیاری از مراسمات با کفش های راحت و حتی کتونی حاضر شدند.

Untitled+(1)

AZADEH-SAMADI-10

آزاده صمدی قبل این سکانس خوابیده بود تو یه تشت لوازم آرایش!

این روزا در سینمای ما، هم در فیلم هایی که بر روی پرده نقره ای میره و هم در مراسمات سینمایی خانوم های بازیگر بسیاری هستند که بی پروا بدون هیچ خط و محدودیتی لباس میپوشن و بریا خودشون استایل انتخاب می کنند. این روند اونقدری پیش رفته که حتی در سریال های صدا و سیما هم بازیگران زن رو به شدت آرایش می کنند و دیگه مثل قدیم نیست که تنها گریم داشته باشند بلکه رسما میکاپ دارن! آزده صمدی نیز یکی از خانوم هاییست که شاید کمتر نامتعارف بودن رو در ظاهرش ببینیم اما عجیب و شاخ پوشی رو هم در فیلم و سریال و هم در مراسمات سینمایی به راحتی میشه ببینیم. در ادامه ابتدا میکاپ بسیار غلیظ خانوم بازیگر رو در "پنجاه کیلو آلبالو" مشاهده می کنید.

file

وقتی آزاده صمدی مجری جام جهانی میشه ولی چون خانوم هستش حذف میشه!

آزاده صمدی سال 2018 مجری یکی از برنامه‌های اینترنتی ویژه جام‌جهانی فوتبال شد؛ این اتفاق حاشیه های خاص خودش را داشت و به خاطر برخی مخالفت‌ها، حضور آزاده صمدی در این برنامه به دو قسمت هم نرسید.

بر اساس اعلام عوامل ، صدا و سیما گفته است حضور خانم صمدی استفاده ابزاری از زن هاست و دلیلی ندارند اجرای برنامه ورزشی مردانه را برعهده داشته باشد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها