|

مهناز افشار با یه طاقه پارچه قرمز کل هیکلشو پوشوند؛ ژست های پابرهنه ای چی میگه این وسط!

Mahnaz Afshar Paparazzi

مهناز افشار به عنوان پرطرفدار ترین بازیگر ایرانی این روزها با ژست ها و حرکت های عجیب غریبش حسابی نقل محافل شده.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- مهناز افشار رو میشه محبوب ترین و پر طرفدار ترین سلبریتی ایرانی به خصوص در بین خانوم ها دونست که با 16 میلیون دنبال کننده در اینستاگرام رسما در صدر قرار داره؛ با این همه مدت هاست که دیگه مهناز افشار رو نمیشه به عنوان یه سلبریتی در نظر گرفت و از وقتی که مهناز افشار از ایران مهاجرت کرده به قدری تغییر و تحولات داشته که حتا برای سینه چاک ترین طرفدار هاش هم عجیبه، از طرف دیگه روند انتخابی مهناز افشار به گونه ای بوده که رسما راه برگشتش رو برای بازگشت به دنیای سینمای ایران  بسته.

مهناز افشار درست از زمانی که هنوز ایران بود و هنوز از همسر آقازاده اش جدا نشده بود وارد یک سیل نزولی ای شد که روز به روز محبوبیتش آب میرفت، اما با این حال ظاهرا مهناز افشار از جمله معدود سلبریتی هایی است که هیچ علاقه ای به مهاجرت نداشت و برای ایران موندن هم تلاشش رو کرد اما نهایتا بعد از طلاقش و به زندان افتادن همسرش مجبور به ترک کشور شد و تا مدت ها هم به هر طریقی بود مهناز خانوم سعی کرد تا حجابش رو باد نبره بلکه بتونه برگرده اما بالاخره با کشف حجابش نشون داد که دیگه خبری از بازگشت به ایران نیست.

مهناز افشار

محبوبیت مهناز افشار که دود شد رفت هوا

همون طور که قبل تر هم گفتیم مهناز افشار مدت هاست که در یک سیل پر تلاطمی قرار گرفته و علی رغم این که در فضای مجازی پر طرفدار ترین سلبریتی ایرانی محسوب میشه اما به شدت از محبوبیتش کم شده؛ تا جایی که وقتی مهناز افشار مدتی پیش در آلمان به جمع معترضین پیوسته بود مردم رسما به سمتش یورش بردند و حسابی از خجالتش در اومدند که یعنی تو از ما نیستی. در یک حرکت نمادین دیگه هم بعد از جنجال هایی که در پی حضور خانوم الناز رکابی در فینال مسابقات سنگنوردی کره جنوبی ایجاد شد، مهناز افشار به سالن سنگنوردی رفت و با عکس گرفتن از خودش خواست خودش رو طرفدار و همراه مردم نشون بده که البته این جا هم خیلی ها ایشون رو نقد و گفتند که این حرکت هم جهت نشون دادن خودش بوده و میخواسته خشم مخاطب رو نسبت به همسر سابق و خودش کم کنه و بگه همراه با مردمه!!  یعنی که مردم گول این ظاهر سازی ها رو نمی خورن!!

مهناز افشار

افشاگری روزنامه کیهان که مهناز افشار رو با خاک یکسان کرد

مهناز افشار بر خلاف زمانی که تو ایران بود و کلی برو بیا داشت از وقتی که مهاجرت کرده حاشیه و جنجالیه که پشت سر خانوم راه افتاده، کم شدن ارج و قرب که دیگه جای خودش رو داره. و اما یکی از حاشیه های دیگه ای که در مورد خانوم بازیگر وجود داره به افشاگری روزنامه کیهان از این بازیگر معروف بر میگرده. به گفته این روزنامه آموزشگاه توانا که توسط مهار افشار در صفحه شخصیش تبلیغ میشد به طور مستقیم از وزارت خارجه امریکا بودجه اش رو تامین می کنه و رویکردی به شدت ضد ایرانی و جنگ طلب داره.

مهناز افشار

فاز مدلینگی مهناز افشار اون ور آب که از اروپایی هام اروپایی تره

به گزارش شایانیوز، مهناز افشار از وقتی که از ایران رفته تقریبا ده برابر قبل فعالیتش در فضای مجازی زیاد شده و راه و بی راه عکس های مختلف از خودش منتشر میکنه و تو این عکس ها هم دلتنگیش برای ایران رو ابراز میکنه، هم زندگی مرفه و لوکسش رو به رخ میکشه و هم البته با یه فاز و سیس مدلینگی نشون میده که درسته به نوعی در حرفه بازیگری بازنشسته شده اما هنوز چیزی از جذابیتش کم نشده و میدرخشه.

مهناز افشارمهناز افشارمهناز افشارمهناز افشار

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها