|

وقتی سحر قریشی شکمش اومد بالا نافرم؛ با هرکولای بدنساز چه فجیییع رفته تو فاز!

sahar ghoreyshi shayanews

سجر قریشی بازیگر سابق و فیس جنجالیه این روزا در دبی می باشد که حرف و حدیثای اطرافش کم بود حالا جار زدن حاملگیش همه جا پر شده.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- سحر قریشی بازیگر مشهور و قدیم ندیمی میون هنرمندای تازه دیده شده ای هستش که دیگه هر کاری که فکرشومی کنید و نمیکنید تو این شغل انجام داده و همه جوره راهی رو رفته! البته که میگیم قدیمی منظور به این نیست که سحر قریشی مال سی چهل سال پیشه خیر! بلکه اتفاقا تو نیمه دوم دهه هشتاد وارد بازیگری شد اما خب انقدری که بازی کرد و هر چی نقشه صاحب شد و حق همکاراشم تو قش گرفتن خورد، به همین دلیل میگیم قدیمی!! سحر قریشی اما این مدلیه کلا پیر بشو نیست که هیچ! تازه روز به روزم با روشی جدید دیده میشه و میره تو چشم و چال مخاطب.

مثلا میدونیم که سحر خانوم یه چند ماهی رو با تتلو سطان حواشی نامنظم پرید و حالا هم چند ماهی میشه که از هم جدا شدن و هر کدوم رفتن سر و سراغ زندگی خودشون و البته جنجالات جدیدشون!! تتلو که خب مشخصه هر موضوع الکی و هِرتکی گیرش میاد میگیره سر میخ و یه تا یه مدت باهاش میتازونه و توجهات رو جلب خودش میکنه. اما از طرفی سحر قریشی هستش که این روزا پیش عربا در حال خوش گذرونیه و انگاری فعلا قصد برگشت هم نداره که اخه اگرم بخواد  برگرده با اونهممممه تتو رو اعضای بدنش چجوری میخواد تو ایران ظاهر شه خدا داند!

سحر+قریشی

سحر قریشی کی باردار شد خبر نداریم؟!

اما سحر قریشی از اونجایی که تو ایران همه جوره نقشی رو بازی کرد خب حالا هم بازیگر خوبیه و به راحتی میتونه مخاطبش رو با مواردی که میخواد گول بزنه و تا یه مدتی سر بگردونتش! اما موضوع اینجاست که به تازگی تصویری از گذشته این بازیگر جوان ما منتشر شده که احتمالا برای یکی از کاراکترای فیلماش بوده اما خب از اونجایی که این روزا هر حرفی رو در رابطه با این دو چهره زدن آسون شده و خودشون رو مضحکه عام و خاص کردن، برخی این تصویر رو به عنوان حال حاضر سحر قریشی جا زدن و از نظرشون سحر خانوم بارداره!!

293569351671742987

سحر قریشی چاقالو؟ نُ نُ نُ! خانوم بدنسازی میره هررررکول البته با آقایون!

این در حالیه سحر قریشی این روزا و تو دبی به شدت افتاده دنبال باشگاه رفتن و هنوز هم بعد جدایی از تتلو شخصی رو به عنوان پارتنر و یا نامزدش نشون نداده!

سحر قریشی که برای رسیدن به هدفش حتی حاضر شد تا دستاش و چهرش رو تتو کنه حالا با ظاهری به شدددت متفاوت از قبلش دیده میشه و هر بار هم قرتی تر و عجیب تر از قبلش شده. سحر قریشی تو جذابترین شهر عربی یعنی دبی در حال زندگیه و اینطور که نشون میده اصلا هم بد بهش نمیگذره و حسابی تو عشق و حاله! اما چیزی که مشخص نیست و برای بسیاری از کاربران جای سوال داره اینه که سحر قریشی تا کی به این رفتار و سبک از لایف استایل قراره ادامه که خب برای چهر هایی مثل تتل خان و خانوم قریشی که سیرمونی از دیده شدن و جنجال ندارند، چندان هم عجیب نیست!!

911_fa_2_thumb_600x0

سحر قریشی رفت که شونصدمین شوهرو ببلعه؟!

سحر قریشی و تتلو مدتی از زوج های عجیب ایرانی بودند اما حالا با توجه به اینکه از هم جدا شدند و شرایط کشور هم اوضاع خوبی نداره این دو چهره نیز سکوت کردن و انگاری فهمیدن کسی این وسط به اونا محل نمیده به همین جهت دست از کارای الکی پلکی برداشتن، البته باز سحر بیشتر، وگرنه تتلو همچنان گزافه گویی های خودش رو داره!

سحر قریشی در امارات تصاویر جدید از خود منتشر کرده که خب یکی از این تصاویر که از طریق فن پیجاش پخش شد حالتی از خانوم بازیگر بود که در مسجد امارات حضور داشت. همین لوکیشن و استایل سحر باعث شد تا خیلی از کاربران بگن سحر قریشی برای ازدواج چندمش مرد عرب رو انتخاب کرده و رفته برای عقد! اما ظاهرا اینجوری نبوده و این عکس سحر خانوم بازنشر یه عکس قدیمی بوده که جالبته چندان هم از ایشون بعید نیست برای بار چندم به سرعت ازدواج کنن!

unknown_25025607_1793610914269680_2092055724950552576_n

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها