|

وقتی فریبا نادری کنار دُکی جانش جذابیت رو باید ببوسه بذاره کنار؛ این فیلترا چی میییگن!

Fariba Naderi Paparazzi

فریبا نادری که عادت داره راه و بی راه عکس های مختلف از خودش منتشر کنه این بار با نگاه عاشقانه کنار دکترِ زیباییش عکس گرفته که بیا و ببین!!!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- سریال ستایش یکی از محبوب ترین و پر طرفدار ترین مجموعه های صدا و سیما بود که چه در زمان پخش و چه در زمان باز پخش از شبکه آی فیلم همچنان مورد استقبال مخاطبین قرار گرفت. یکی از جذاب ترین شخصیت های این سریال پر طرفدار رو خانوم فریبا نادری بازی می کرد که اگر چه نقش منفی داستان بود و خیلی ها بعد از سریال از فریبا نادری به خاطر نقشش متنفر شدند اما همین نشون میده که فریبا خانوم چقدر خوب تونست از ایفای نقش خودش بر بیاد و چقدر هم در موفقیت این سریال تاثیر گذار بوده.

فریبا نادری نسبت به فعالیتی که در عرصه بازیگری داره شهرت بیش از اندازه ای داره که البته این شهرت رو هم اول مدیون حضور پررر رنگگگش در فضای مجازی است و دوم مدیون شوهر جان پولدارش که حسابی برای خانوم خانوما سنگ تموم گذاشته. همون طور که گفتیم فریبا خانوم نادری حضور چشمگیری در اینستاگرام داره و به طبع هم مثل همه ما در صفحه خودش عکس هایی رو به همراه دوستانش منتشر میکنه. و اما خانوم خانوما چند وقت پیش عکسی رو به همراه دوست جون جونیش منتشر کرد که ظاهرا این خانوم جذاب دکتر زیبایی فریبا نادری هم هست؛ اون چه که بیش از همه توجه ها رو به خودش جلب کرد ظاهر فشن و جینگول خانوم دکتره که رسما میتونه یه پا بلاگر بشه.

فریبا نادریفریبا نادری

فریبا نادری حتا با دکتر خفنش هم بی خیال فیلتر میلتر نمیشه

به گزارش شایانیوز، فریبا نادری اگرچه که تا حالا کار های زیبایی زیادی روی چهره اش انجام داده اما این طور که به نظر میاد برای خانوم خانوما همچنان هم رضایت بخش نیست و همین هم باعث میشه که از هر ده تا عکس فریبا نادری نه تاش با فیلتر های بیش از حد باشه که دیگه انگار باعث شدند چهره واقعی فریبا خانوم رو یادمون بره اونم در حالی که فریبا نادری به خودی خود چهره زیبا و دوست داشتنی ای داره. به هر حال راه و بی راه استفاده کردن از فیلتر های مختلف موضوعیه که حسابی صدای طرفدار های خانوم بازیگر رو در آورده و اون ها رو ناراضی کرده.

فریبا نادریفریبا نادریفریبا نادری

فریبا نادری با همسر جانش چنان بریز به پاشی راه انداخته که نگو و نپرس

این روزها توی دنیای سینما کم نیستند خانوم ها و آقایونی که دو بار یا حتا سه بار ازدواج می کنند یا مثلا خانوم ها و آقایونی که همسر خودشون رو با اختلاف سنی زیاد انتخاب می کنند؛ خب جالبه بدونید که فریبا نادری هم یکی از همین افراده اما با تفاوت های بزرگ. فریبا خانوم نادری بار اول زمانی که هنوز خیلی راه داشت تا شهرت و سنش هم خیلی کم بود با آقای کارگردان مشهور مسعود رسام ازدواج کرد که اختلاف سنی زیادشون هم باعث شده بود خانواده فریبا خانوم حسابی مخالف این ازدواج باشند اگرچه که نهاتا عشق بر ناملایمتی ها پیروز شد؛ با این حال متاسفانه آقای مسعود رسما چند سال بعد از ازدواج بر اثر بیماری فوت کردند و این شد که فریبا خانوم نادری عشق زندگیش رو از دست داد.

حدودا هشت سال بعد فریبا ناردی با آقای مهرداد طباطبایی، همسر فعلیش، ازدواج کرد که ایشون از فعالان حوزه مواد غذایی هستند و پولدار که هیچ باید بگیم سوپر پولدار است و همین هم باعث شد که زندگی فریبا خانوم از این رو به اون رو بشه و حالا این زوج به همراه دختر کوچولوشون یه زندگی مرفه و با لایف استایل شیک و لوکس دارند. البته باید به این نکته هم اشاره کنیم که فریبا نادری درسته که همسر پولداری داره و شهرت خوبی هم از بازیگری و حضورش در اینستا به دست آورده اما این جوری نیست که خانوم فاز بخور و بخواب راه انداخته باشه، اتفاقا برعکس نه تنها کای های تبلیغاتی انجام میده و از این راه پول به جیب میزنه بلکه یه رستوران لوکس و شیک هم در بالا شهر داره که تماما مدیریتش رو به عهده گرفته و خودش پای کاره تا یه وقت از شهرت رستورانشون کم نشه.

فریبا نادری

فریبا نادری با حیات خونش فخر میفروشه برگ ریزون

همون طور که گفتیم فریبا نادری به لطف همسر فوق پولدارش زندگی بسیار لوکسی داره و این موضوع هم زمانی حسابی سر زبون ها افتاد که خانوم خانوما در برنامه شام ایرانی شرکت کرد و خونه زندگی فوق لاکچریش همه رو شکه کرد از شرکت کننده های شام ایرانی گرفته تا مخاطبین برنامه. حالا اخیرا فریبا خانوم یه عکس از حیات خونش منتشر کرده که جز پز دادن معنی دیگه ای نمی تونه داشته باشه.

فریبا نادریفریبا نادری

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها