|

هرچی عمل ممل دیدین بذارین کنار نگین معتضدی با گیساش عروسکه؛ چه خارجی چرم قرمز پوشیده!

negin motazedi shayanews

نگین معتضدی از بازیگرایی محسوب میشه که با فیسش مشهوره و با اسمش چندان نه به همین دلیل اینبار هم ظاهر خانوم مورد توجه قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- نگین معتضدی از بازیگرای مشهور و جذاب ایرانیه که با موهای فرفریشم تا حدودی شهرت داره اما خانوم بازیگر مدتیه که کمرنگه و بار آخر هم با ظاهری دیده شد که اصلا به خود واقعیش نمیاد. نگین معتصد تا همین مدتی پیش در سریالی به نام "راز ناتمام" ایفای نقش داشت که البته این کار هم به کارگردانی همسرش بود. نگین معتضدی شاید چندان با اسم و رسم شناخه شده نباشه اما چهره خانوم خانوما کاملا تو ذهن مخاطب هست.

دیگه این روزا بانوان ایرانی اونقدری جیگول پیگول شدن که اصلا سن و سال نمیشناسه و برخی از رفتار ها و استایل ها هم ازینور رفته قاطیه کم سن و سالا و هم ازونور رفته قاطیه خانومای میانسال و حتی پیر! حالا یعنی چی؟ یعنی مثلا سارا و نیکای فرقانی که تنها 12،13 سال سن داشتند که در مهمانی مختلط دیده میشدند و با آرایشای غلیظ عکس میذاشتن و از طرفی هم چهره هایی مثل مرجانه گلچین و هما خاکپاش و .... قرتی تر از سن سالشون هستند!!

اما برگردیم سراغ نگین معتضدی هم که نه سنش بالاعه و نه پایین! بلکه خانوم خانوما چهره ای زیبا با موهایی خوشگلاسیون شده داره که خدا براش بیگودی پیچیده و همیشه به قولی قرتی طور دیده میشه. مثلا در ادامه تصویری زمستونی از این بازیگر جوان کشورمون مشاهده می کنید.

Untitled (2)

یه آپشنای خاصِ خوشگلاسیون که خدا به نگین معتضدی همرو داده!

اما ابتدای متن گفتیم خدا موهای نگین معتضدی رو بیگودی شده آفریده! از جذابیتای ظاهری نگین معتضدی موهاش هستش که البته خانوم خانوما هم بیشتر اوقات سعی داره تا این آیتم جذاب رو نشون بده و خودنمایی داشته باشه. از دیگر موارد زیبای خدادادیه نگین معتضدی میشه به چشمای رنگیش اشاره کرد که در سینمای ایران داشتن چشمای رنگی به نوعی امتیاز مثبت حسابی میشه تا زودتر مشهور بشه و بره بالا اما انگاری نگین معتضدی چنین نشد! در ادامه تصاو.یر جالب خانوم بازیگر رو مشاهده می کنید که موارد گفته شده توشون داره داد میزنه!!

unknown_289193856_1027944261238601_4225809739069629936_n

نگین معتضدی هرچی تو کمدش بود برداشت و شنبه یکشنبه پوشید!

این روزا خانومای بازیگر شاید نیمی از شهرتشون برای کار و نقشاشون باشه و نیم دیگشم برای استایل و اطوارهایی که در اینستاگرام دارند. نگین معتضدی نیز چنین است و بارها شده که برای تیپ و ظاهر عجیبش مورد انتقاد قرار گرفته تا جایی که بسیاری از کاربران بر این نظرند نگین معتضدی تو زندگی شخصیش خیلی جذاب تر عمل میکنه تا مراسمات سینمایی!

مثلا در ادامه نمونه ای از آن را مشاهده می کنید که نگین بانو ظاهرا دم آخری هرچی تو کمدشون اول بوده رو برداشتن و پوشیدن، در این حد شنبه یکشنبه!

neginmotazedi-kart-2

البته که این تنها تیپ جنجالی از نکین بانو نبود و یه باحال ترشم پایین تر میبینیم که کاربران شلوارو خانوم لواشک ترش خطاب کردن!

Untitled (4)

نگین معتضدی چه نظر عجیبی داره درمورد فساد سینما!

نگین معتضدی بازیگر زن صدا و سیما با گلایه از همکارانش می گوید نباید درباره فساد سینما صحبت شود چرا که مردم فکر های بد می کنند.

نگین معتضدی معتقد است که برخی از بازیگرانی که تن به فساد می دهند به این دلیل است که چیزی برای ارائه ندارند و مجبورند به این کارها تن دهند ! یعنی ادعای او این است که بازیگرانی مثل ریحانه پارسا و ... که ادعای فساد می کنند خودشان مشکل داشته اند و بازیگری بلد نبوده اند، تازه او می گوید که در سایر شغل ها هم همینطور است. خانم نگین معتضدی می گوید باند بازی در همه ی شغل ها هست و فقط سینما نیست.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی