|

وقتی جَو جیران سمیرا حسن پور رو گرفته با یه کت دامن فسقلیه؛ خانم گیسارو چه لختیده!

samira hsanpoor shayanews

سمیرا حسن پور بازیگر جذاب ایرنیه که این روزا تو جیران دیده میشه اما باید گفت خانم بازیگر تو اینستاگرام اُعجوبه ایه نگو و نپرس!

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- سمیرا حسن پور از بازیگرای جذابیه که یهو خودشو حسابی کشید بالا و با بازی در سریال "جیران" مشهور و محبوب شد. سمیرا حسن پور البته که ابتدا در سریال پایتخت بود که شناخته شد و نقش گلرخ معشوقه ارسطو رو ایفا کرد اما از اونجایی که مثلا نقش یه دختر ساده شهرستانی رو داشت، ظاهرشم به شدت معمولی بود و اصلا خوشگلیه هم خاصی نداشت ولی خب تو جیران چون همه خانوما خوشگلن و ایشونم از زنای شاه محسوب میشه، پر آرایش و با لباسی جذاب دیده میشه!

سمیرا حسن پور در مجموع چهره ای مثبت داره چرا که برخی از خانوما و آقایون بازیگر هستند که مثلا مثل رویا نونهالی کلا فیسشون منفی میخوره به همین جهتم بیشتر مواقع این مدلی نقش ایفا می کنند. ناگفته نمونه که برخی هم هستند که هر دو بُعد رو دارن اما سمیرا حسن پور بیشتر تو همون نقشای مثبته و حتی در جیران هم مثبتتتت ترین زن شاه رو دادن به ایشون!

حالا از اینها که بگذریم و برسیم سر اصل مطلب باید بگیم که اینهمه آسمون ریسمون برای این بود که بگیم سمیرا حسن پور در واقع اتفاقا مخالف نقشاشه و ظاهری به شدت جینگول مستون و گاهی هم نامتعارف داره! مثلا در ادامه نمونه ای از تصاویر خانوم خانوما رو مشاهده می کنید که در نوع خودش حسابی کاربرارو متعحب کرده!

samirahasanpur_1662710587_4

سمیرا حسن پور یک فیس و هزار چهرست! خانوم رفیق داره فاب تر از فاب

البته که استایل و ظاهر هر شخص به خودش مربوطه اما در تمام دنیا بازیگرا و افراد مشهور زیر ذره بین خیلی بیشتری میرن. خیلی ها انتقاد میکنن و خیلی ها هم عاشقشون میشن و همه جوره تاییدشون می کنند و قرار نیست یک بازیگر که تو هزار نقش دیده میشه به همون شکلم خودش رو بسازه و تغییر بده!

اما سمیرا حسن پور دو تا رفیق فابریک بازیگر داره که اتفاقا اونها هم دقیقااا مثل او عمل می کنند. متین ستوده و سمیرا حسینی نیز چنین هستند و گاهی چنان تغییر چهره ای با آرایش دارند که حتی صدای فالوور های خودشون هم در میاد!

1559551754839543

البته که بی انصافی نشه و این رو هم بگیم که سمیرا حسن پور از بانوان جذابیه که برای هر با اکران اومدنش استایلی زیبا طراحی میکنه و این مدلی نیست که آدم وقتی تریپشو میبینه بگه چه زشته!! ملا امثال خانوم بهاره رهنما رو تقریبا هیچوقت با استایل زیبا نمی بینیم که خب این در نوع خودش چندان جالب نیست

69703474_2402160280056902_5127800261197637849_n-576x1024

سمیرا+حسن+پور (1)سمیرا حسن پور به کنار، جیران با این چیزای ناجورش چه میتازونه!

خب اینهمه از سمیرا حسن پور گفتیم یکمم در حد پیام بازرگانی از سریال جیران بگیم که این روزا حسابی غوغا به پا کرده چرا که حسن خان فتحی از موراد خاصی در کارش استفاده کرده. آقای کارگردان مثلا اومده و از بانوان زیبرو برای کار اتخاب کرده که با آراییای خیلییی غلیظ و لباسای رنگی مخاطبو حسابی جذب میکنه. 

از طرفی هم دیالوگ و سمانی های جنسی و شیطون و البته رد شدن از خط قرمزاست که حسن فتحی حساتش رو خرج کرده و بازم مخاطب رو کشیده سمت خودش! 

اینها به کنار! همینکه ناصر خان اینهمه با معشوقه خود گفتارهای اروتیک و خصوصی داره هم برای مخاطب مطلبی جدیده که باعث میشه ناخودآگاه جذب سریال بشه به خصوص اینکه تیکه های این مدلیش تو اینستاگرامم هی با تیترای عجیب پخش میشه و جَو داده میشه!

سمیرا+حسن+پور

بیوگرافی جذاب سمیرا حسن پور

سمیرا خانوم آذرماه سال1363 در تهران متولد شد. وی فارغ التحصیل رشته نمایشه  در خانواده پدرش مجسمه سازی میکنه که برای بازیگر شدنش خیلی حمایتش کرده بودن. وی دو برادر دارد که یکی مهندس عمران است و دیگری مهندس برق.

سمیرا حسن پور بعد از بازی در فیلم تمشک با سامان سالور کارگردان آشنا شد و در نهایت این دو در سال 1395 با هم ازدواج کردند. سامان سالور متولد سال 1355 در شهر بروجرد، کارگردان و فیلمنامه نویس ایرانیه که برخی از مخاطبین بر این نظرند که سالور خان برای سمیرا بانو زیادیه که البته باید گفت نظرات عجیب غریب زیاده نباید توجه داشت. ناگفته نمونه آقای کارگردان فارغ التحصیل رشته کارگردانی سینما از دانشگاه سوره می باشد.

سمیرا-حسن-پور-و-همسرش

samirahasanpur_1598368518

سمیرا-حسین-پور

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها