|

ژست مُچاله "سمیرا حسن پور" تو ویلای اعیونی؛ دَدری بازیای خاتونای جیران تمومی نداره!

samira hasanpour shayanews

سمیرا حسن پور بازیگر جیران و بی همگان که تو مدلینگی دستی بر آتش داره، اخیرا از استایل جدیدش رونمایی کرد و همه اینستا رو ترکوند!

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- سمیرا حسن پور از بازیگران خوش چهره و محبوب سینما و تلویزیونه که این اواخر با نقش آفرینی فوق العاده اش در سریال "جیران" نام خودش رو حسابی سر زبونا انداخته. سمیرا حسن پور اولین بار با بازی در سریال "پایتخت" در نقش گلی به شهرت رسید و پس از اون با سریال دلدادگان اوج هنر خودش رو به نمایش گذاشت. سمیرا حسن پور به دلیل چهره معصوم و بسیار جذابش تو فضای مجازی کارای مدلینگی هم انجام میده.

سمیرا خانوم چند وقت پیش عکسی از خودش منتشر کرد که او رو با حال و هوایی متفاوت توی یه جایی شبیه به ویلا نشون میده. او که در طی سال های اخیر خیلی خوب ژست اومدن و تیپ زدن رو یاد گرفته، حالا تو فضای مجازی آنچنان با تیپ خفن و سیاهش فاز برداشته که آدم رسما کپ میکنه. از اونجایی که سمیرا حسن پور خیلی تو این ایام رو موده و کمتر کسی هست که حالا او رو نشناسه، با این تیپش بدجوری تو فضای مجازی سوژه شد.

4B20CF3F-D788-42B7-8DC1-7F463077D576

وقتی سمیرا حسن پور با تیپای اروپایی میزنه رو دست هر چی خفنه!

سمیرا حسن پور از اون دسته بازیگراییه که به محض اینکه یکم دید افتاده رو بورس و داره طرفداراش هر روز زیاد و زیادتر میشه، تصمیم گرفت تو اینستا خیلی آروم و آسه آسه پیش بره. اما این موضوع طولی نکشید تا جایی که خانوم خانوما تحت تاثیر بازیگران دیگه که در کنار نقش آفرینی عادت دارن یه مشتی هم خفن بازی تو فضای مجازی از خودشون در بکنن، حالا با تیپایی ظاهر میشه و ژستایی میگیره عجیب.

سمیرا خانوم به دلیل ظاهر خیلی متین و موقری که داره حالا تو اینستا تبدیل شده به یک مانکن خیلی خفن که به جرات میشه گفت از اون همه سادگی و لطافت چنین چیزی انتظار نمی رفت. حالا بیاین چند نمونه اش رو با هم ببینین!

hh

samirahasanpur_1586707287

سمیرا حسن پور بعد عمری سر به زیری سر از کجا درآورد!

سمیرا خانوم شاید در نقش هایی که بازی میکنه خیلی مظلوم باشه و چندان شر و شور بازی درنیاره، ولی علاقه او به اینکه بخواد جذابیت های خودش رو بیشتر از قبل به رخ بکشه باعث شده که تو فضای مجازی به هر طریقی که میتونه از خودش عکس منتشر کنه. مثلا اینکه چند وقت پیش فوتویی گذاشت تو اینستا که او رو با لباس تو خونه ای نشون میداد و همه رو شوکه کرد. او در این عکس تو تراس خونشون آنچنان فیگوری گرفته بود و با حالت لَمیدگی از خودش رخی داد صف شکن!

279419381_677567009982943_533143033250313371_n

سمیرا+حسن+پور

کمی بیشتر با سمیرا حسن پور!

سمیرا خانم متولد آذر ماه در سال 1363 در تهرانه. وی فارغ التحصیل رشته نمایش و در خانواده پدرش مجسمه سازی میکنه و جزو بازیگراییه که واسه اومدن به این راه خیللی توسط خانواده اش حمایت شد. سمیرا خانوم دو برادر داره که یکی مهندس عمرانه و دیگری مهندس برق.

سمیرا حسن پور بعد از بازی در فیلم تمشک با سامان سالور کارگردان آشنا شد و در نهایت این دو در سال 1395 با هم ازدواج کردند. سامان سالور متولد سال 1355 در شهر بروجرد، کارگردان و فیلمنامه نویس ایرانی است. آقای کارگردان فارغ التحصیل رشته کارگردانی سینما از دانشگاه سوره می باشد. خانوم خانوما این روزا داره دو تا سریال پرمخاطب "جیران" و "بی همگان" رو همزمان پیش میبره!

fd

ts

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها