|

سمیرا حسن پور با فیگور وِلیده شد مدل جذاب خاورمیانه؛ خاتونای جیران چه ژَذابن!

samira hasanpour shayanews

سمیرا حسن پور بازیگر نقش گلین سریال جیران این روزا با تریپای اروپاییش داره کل فضای مجازی رو میترکونه و اخیرا از استایلای جیگولش رونمایی کرد!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- سمیرا حسن پور بازیگر خوش استایل و محبوب سینما و تلویزیونه که این اواخر با بازی در سریال جیران حسابی اسم خودش رو انداخته سر زبونا. سمیرا حسن پور اولین بار با بازی در سریال پرطرفدار و جذاب "دلدادگان" تونست به شهرتی باورنکردنی برسه و البته قبل از اون هم با چهره ای زمین تا آسمون فرق کرده تو سریال "پایتخت" نقش گلرخ رو بازی میکرد. سمیرا حسن پور اما این روزا کلی جینگیل و خوشگلاسیون میکنه و به عنوان یه مدل خیلی خفن تبلیغات انجام میده که فقط بیا و ببین!

eeh

سمیرا حسن پور با فیگورای اروپایی شده مدلِ جذاب خارومیانه!

سمیرا خانوم چند وقت پیش عکس خیلی خفن و جذابی منتشر کرد که او رو با یه کت و شلوار خاص و خوش پوش نشون میداد که البته این ژست و فیگور خانوم خانوما رو هم که میبینین برای اینه که بتونه تو تبلیغات از مدلای دیگه فضای مجازی بزنه جلو و تبدیل شه به یک اعجوبه ای که تابحال دیده نشده.

البته این مدل استایل تنها شاخ بازی سمیرا خانوم موقع مدل شدنش نیست و جوری این خانوم کم رو و خیلی ساده حالا اعتماد به نفس پیدا کرده که دیگه هیچ جوره اون آدم قبلی نمیشه. حالا هم به جایی رسیده که با فوتوهای جینگول مستونش موقع عکاسی و میکاپای پر و پیمونی که شبیهش رو ندیدین، ژست میگیره در حد تیم ملی! میگین نه؟ بیاین تا نشونتون بدم...

style.honarmandan_1653164102_1

hh

وقتی سمیرا حسن پور یهو تو ویلاشون هالی به هولی شد!

سمیرا خانوم از اون دسته بازیگراییه که ابتدا خیلی ساده میگشت و چندان هم توجهی به این مدل خاص بازیای امروزی از خودش بروز نمیداد. اما همین که وارد فضای مجازی به صورت حرفه ای شد و زد تو کار تبلیغات، دیگه آنچنان بالا مالاها سیر میکنه که میشه رسما بهش گفت دیگه رو زمین جات نیستا!

مثلا چند وقت پیش عکسی از خودش منتشر کرد که او رو با استایل سر تا پا مشکی رو تابی نشون میداد که فاز تا شده خانوم خانوما حسابی نظر همه رو برگردوند روش و این عکس کلی توی اینستا وایرال شد. البته  شاید تو نگاه اول خیلی چهره اش برای شما قابل تشخیص نباشه ولی واقعا این بازیگر فوق العاده خاص و ژیگول شده که نسبت به فازای قبلیش واقعا دچار تغییر شده و گویا آقای کارگردان یعنی سامان سالور که همسر سمیرا خانومه هم کلی حامی این مدل آرا ویراهای خانومه!

gr

فاز دِپرس سمیرا حسن پور که کل اینستا رو گُرخوند از فیسش!

چند وقت پیش عکسی از سمیرا خانوم منتشر شده بود تو فضای مجازی که او رو توی بالکن خونه شون نشون میداد که داشت با یه لباس تو خونه ای و سِت بامزه ژستی گرفته بود که همه اروپاییا رو زیر و رو کرده بود. در این زمینه بسیاری از بازیگرا فازای تو خونه ایشون رو مدام تو اینستا میذارن و اینطوری سعی دارن تعداد فالووراشون رو بیشتر کنن.

البته که سمیرا حسن پور همواره با خفن بازیاش از بقیه سلبریتیا یک هیچ جلو بوده ولی دیگه این مدلش رو ندیده بودیم که با چهره نو میکاپ و خیلی دِپ بیاد از خودش رونمایی کنه!

سمیرا+حسن+پور

reqw

میخوای بیشتر سمیرا حسن پور رو بشناسی؟! بیا تا بِگمت...

سمیرا خانم متولد آذر ماه در سال 1363 در تهرانه. وی فارغ التحصیل رشته نمایش و در خانواده پدرش مجسمه سازی میکنه و جزو بازیگراییه که واسه اومدن به این راه خیللی توسط خانواده اش حمایت شد. سمیرا خانوم دو برادر داره که یکی مهندس عمرانه و دیگری مهندس برق!

سمیرا حسن پور بعد از بازی در فیلم تمشک با سامان سالور کارگردان آشنا شد و در نهایت این دو در سال 1395 با هم ازدواج کردند. سامان سالور متولد سال 1355 در شهر بروجرد، کارگردان و فیلمنامه نویس ایرانی است. آقای کارگردان فارغ التحصیل رشته کارگردانی سینما از دانشگاه سوره می باشد. خانوم خانوما این روزا داره دو تا سریال پرمخاطب "جیران" و "بی همگان" رو همزمان پیش میبره!

gg

f

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها