|

وقتی امیر تتلو شده یه دَدی فوق العاده؛ آقا یهویی چی شد دوتا خانوم و یه دختر دار شد؟

amir tataloo shayanews

امیر تتلو انگار داره کلاً تغییر فاز میده آقای خواننده حالا یه منبع اصلی درآمدش رو هم از دست داره و به شدت هم غیر قابل پیش بینی شده!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- امیر تتلو خواننده و چهره پرحاشیه این روزها وارد فاز تازه ای شده است و به قول خودش شده مرد زندگی و قصد داره از حواشی فاصله بگیره و بیشتر وقت خودش رو صرف تربیت دخترش و البته بودن با همسرانش بگذرونه.

امیر تتلو دو سه سالی بود که کل فعالیتش رو برده بود تو یوتیوب و هم برای خودش و هم برای اعضای بند و نزدیکانش اونجا پیج ساخته بود و اصلاً تو اینستاگرام یا تلگرام و سایر شبکه های اجتماعی هیچ اثری ازش نبود. تتلو تا همین چند وقت پیش درآمد خوبی هم از یوتیوب داشت و طبق برآورد برخی ها حدود دو میلیارد در ماه درآمد داشت. اما این پاییز انگار یلی تو زمینه کار و درآمد برای تتلو خوب نبود چرا که هم کنسرتش تو استانبول رفت رو هوا و هم اینکه مدتی یوتیوب با این شائبه که امیر تتلو تبلیغ خودکشی و خشونت می کند پیج امیر رو تعلیق کرد. البته این وضعیت خیلی ادامه دار نشد احتمالاً با توضیحاتی که تتلو و تیمش به یوتیوب دادند تونستند پیج رو باز کنند اما خوب این تعلیق سوای بر اینکه تعداد سابسکرایب های امیر رو 300 هزار تایی کم کرد باعث شد درآمد پیج هم به طور قابل ملاحظه ای کاهش پیدا کند.

بعد از این داستان ها برای ادامه فعالیت تتلو و تیمش تو یوتیوب یه مشکل تازه ایجاد شد و اون هم محدودیت های اینترنت در ایران. در واقع به دلیل برخی مسائل که اینجا جای گفتنش نیست امکان دسترسی به یوتیوب از داخل ایران کار بسیار دشواری شده و از طرفی تقریباً همه کسانی که تتلو رو دنبال می کنند هم از داخل ایران هستند. توالی این موضوعات باعث شد که درآمد یوتیوب امیر تتلو به شدت کم بشه و در نهایت تتلو دست به یک حرکت انتحاری بزنه!

امیر تتلو روز گذشته پستی در صفحه یوتیوب خود منتشر کرد و اعلام کرد که این آخرین پست وی در این شبکه اجتماعی است و او پیج شخصی خودش در یوتیوب رو 150 هزار دلار فروخت! این مبلغ با قیمت دلار این روزهای ایران می شود چیزی در حدود 5.5 میلیارد که با توجه به پتانسیل پیج و تعداد سابسکرایب هایش خیلی عدد بالایی نیست. تتلو گفته به محض دریافت کامل پول کانال را تحویل می دهد و دیگر در یوتیوب فعالیت ندارد.

irs01_s3old_sun_2336892_719x893_1619041055432390740

کوچ امیر تتلو به اینستاگرام

امیر تتلو بعد از اینکه اعلام کرد کانال یوتیوب رو فروخته اعلام کرد که می خواد از این به بعد تو اینستاگرام فعالیت کنه البته نه در زمینه موسیقی و قصد داره یه پیج آداب دختر داری راه بندازه! او در این باره توضیح داد می خوام نشون بدم که چطور باید رفتار بشه با دخترا و چیکار کنیم که دخترای مستقل زیاد بشن. تو خانواده های ایرانی به دخترا زیاد توجه نمیشه، بشه هم ایراد داره و در نتیجه یه مدت مریم اینستا بیایین اونجا....

amirtataloo1-vaghtesobh

وقتی امیر تتلو شده یه دَدی فوق العاده...

ابتدای مطلب گفتیم که امیر تتلو بابا شده او که در حال حاضر دو همسر رسمی داره نوزادی که گویا افغانی هست رو به فرزندی قبول کرده و از اون طرف حسابی هم تو نقش پدر فرو رفته و می خواد برای دخترش سنگ تموم بزاره! 

اگه سری به پیجش بزنید کل عکس و پست در این باره مشاهده می کنید. مثل همین موردی که براتون اینجا آوردیم و تتلو داره آداب بچه داری رو به طرفداراش آموزش میده!

من هم لُپ های بچه مو میبینم دوست دارم ماچش کنم امّا نه به قیمتِ خراب شدن پوست ظریفش! پس خودمو نگه میدارم. من دخترِ پنجاه روزه مو بوس نمیکنم چون ممکنه صورتش جوش بزنه. پس من رو احساس خودم پا میذارم به خاطر دخترم.

یه وقتایی رو زمین میذارمش و باهاش ورزش و بازی میکنم که عادت نکنه به بغل و پس فردا گدایی محبت نکنه به جاش با ورزش و حرکات کششی بزرگ شه!! من دخترم رو تشنه ی هنر و ورزش و سلامتی بار میارم. من بهش صبور بودن زیر سوزن رو نشون میدم و محبت کردن حتی در شرایط سخت. من بهش عاشق بودن یاد میدم امّا نه عاشق پدر و مادر فقط عشق به همه ی زمین به همه ی موجودات به همه ی کائنات....

unnamed+(1)

امیر تتلو تو حلق رو هم تتو زد!

امیر تتلو اخیراً در اقدامی عجیب دندون هاش رو هم رنگی کرده و دیگه تو کل بدنش فقط چشم هاش که به رنگ بهش نپاشیده و به قول معروف اورجینال باقی مونده!

تتلو قبل از اینکه بره سراغ دندوناش زبونش رو هم رنگی کرده بود. بدین ترتیب امیر تتلو دیگری جایی برای تتو زدن در بدن اش باقی نگذاشته است.

البته دندون که خوبه امیر تتلو چندی پیش ویدیویی از خودش منتشر کد که همه برگاشون ریخت! آقای خواننده نه تنها کل بدنش رو تتو زده و دیگه هیچ جای رنگ نخورده ای باقی نگذاشته به تازگی یه بومرنگ جدیدی منتشر شده که آقای رپر روی زبونش هم رنگی شده و تتو کرده! واااقعا این دیگه تهشه...

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها