|

وقتی تتلو واسه دوردونه اش همه دُخیا رو ممنوع الورود کرد؛ خودشم شد دَدی امیر!

amir tataloo shayanews

امیر تتلو دوباره با یک حاشیه جدید برگشته و اینبار عوضی تازه از خونوادش رو رونمایی کرد. کوچکترین عضو خانواده تتلو دخترشه که داستان داره...

لینک کوتاه کپی شد
10

شایانیوز- امیر تتلو گویا به تازگی با یک خانومی ازدواج کرده که تازه از شوهرش جدا شده و یه دختر دو ماهه هم داره و حالا با امیر تتلو نامزد شده و تتلو هم دختر اون خانوم رو یه جورایی دختر خودش می دونه و این طور که معلومه امیر تتلو الکی الکی بابا شد!

البته تتلو چند ماهی هست که عطش پدر شدن داره و حتی قرار بود چندی پیش یه دختر افغانی رو که پدر و مادرش استطاعت مالی نداشتند رو از اون ها بگیره و بشه پدر اون بچه. اما گویا در آخرین ساعات مادر بچه منصرف میشه و در نهایت بچه رو به تتلو نمیده. حالا اما تتلو انگار به آرزوش رسیده و تونست نوزادی که مادرش همسرش شده رو در آغوش بگیره. البته خیلی ها این ماجرا ها رو داستان جدید تتلو برای خودنمایی تفسیر کردن و معتقدند تتلو بعد از اینکه یه مدتی این بچه رو تو بغلش گرفت و ازش عکس و فیلم منتشر کرد و دیگه این سناریو تو فضای مجازی تکراری شد و خریداری نداشت تتلو هم بچه رو که به قول این گروه از منتقدان تتلو و تیمش اجاره کردن میدن بره.

به هر روی هر چه هست امیر تتلو این روزها شده پدر امیر و اگه سری به پیجش بزنید کل عکس و پست در این باره مشاهده می کنید. مثل همین موردی که براتون اینجا آوردیم و تتلو داره آداب بچه داری رو به طرفداراش آموزش میده!

من هم لُپ های بچه مو میبینم دوست دارم ماچش کنم امّا نه به قیمتِ خراب شدن پوست ظریفش! پس خودمو نگه میدارم. من دخترِ پنجاه روزه مو بوس نمیکنم چون ممکنه صورتش جوش بزنه. پس من رو احساس خودم پا میذارم به خاطر دخترم.

یه وقتایی رو زمین میذارمش و باهاش ورزش و بازی میکنم که عادت نکنه به بغل و پس فردا گدایی محبت نکنه به جاش با ورزش و حرکات کششی بزرگ شه!! من دخترم رو تشنه ی هنر و ورزش و سلامتی بار میارم. من بهش صبور بودن زیر سوزن رو نشون میدم و محبت کردن حتی در شرایط سخت. من بهش عاشق بودن یاد میدم امّا نه عاشق پدر و مادر فقط عشق به همه ی زمین به همه ی موجودات به همه ی کائنات....

unnamed (1)

خداحافظی امیر تتلو با همه گرلای دوروبرش!

امیر تتلو عد از اینکه با یه خانوم بچه دار نامزد شد پستی تو صفحه شخصیش منتشر کرد و نوشت: دخترا، هوادارا، نیوفیس ها دیگه بازی تموم شد یه زمانی هست که می گیم حیف دیدید رفت...الان همون زمانه! امیر تتلو تموم شد! دیگه هیچ غریبه و هیچ آشنایی به غیر ا تیمی که چیدم وارد خونه نمیشن. حتی صمیمی ترین دوت هارو هم راه نمیدن چون که بچه داریم و بچه حساسه! به غیر از تتو آرتیستام و خورشید و مهتابم کسی وارد نمیشه به هیچ عنوان. دوستا و فامیلا و هوادارا میتون بلیط بخرن و تو کنسرتا مارو ببینن!

100

وقتی امیر تتلو ناخن هاش و خوشگل می کنه!

امیر تتلو به جز تتو و خالکوبی رفتارهای عجیب دیگه ای هم داره مثلاً ناخن هاش رو لاک می زنه یا حتی پاهاش رو پدیکور میکنه! البته پدیکور رو تازه شروع کرده ام لاک ناخن هاش رو از گذشته انجام می داد و حتی لاک های ناخنش رو خیلی هم دوست داره و معمولاً به کسایی که بهشون خلی علاقه داره لاک هدیه می ده!

حالا در در تازه ترین خودنمایی امیر تتو ناخن هاش رو داده به تتو آرتیست مورد علاقش تا براش لاک بزنه و اون ها رو حسابی خوشگل کنه. امیر بعد اینکه ناخن آراییش تموم شد ویدیویی منتشر کرد و با کلی ذوق ناخن های لاک زدش رو به طرفدارارش نشون داد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی