|

تتلو با شمایل دخترونه پَر هرچی جنسیت قاطی پاتیه ریزوند؛ دُخی ایرونیو ترکونداا

amir tataloo shayanews

سحر قریشی ویدیویی منتشر کرد که خیلی ها این طور تعبیر کردن که گویا خانوم دوباره عشق شده اما عاشق کی؟ دوباره امیر تتلو یا اینبار شخص دیگه!

لینک کوتاه کپی شد
2

امیر تتلو چهره پرحاشیه موسیقی رپ که البته این روزها و بعد از جدا شدن از سحر قریشی قدری حواشی و توجه به او کمتر شده قصد دارد با صحبت های عجیب و رفتارهای متفاوت دوباره جلب توجه کند و سوژه اصلی رسانه شود.

به گزارش «شایانیوز» امیر تتلو این بار ویدیویی منتشر کرد با ناخن های لاک زده اش حسابی ناز و عشوه اومد! خیلی ها در فضای مجازی این ویدیو و لاک زدن تتلو را به صحبت های چند قت پیش آقای خواننده ربط دادن که گفته بود هم پسر است و هم دختر و همین موضوع بحث ها بر سر تغییر جنسیت او را به راه انداخت.

اما ماجرا چیز دیگه ای است و خیلی به تغییر جنسیت و ظهور رفتارهای دخترونه تو امیر خان ربطی نداره و تتل خان از گذشته خیلی دور عاشق لاک زدن ناخن هایش بود. تتلو معتقده که تتلو لاک زدن مکمل خوبی برای خالکوبی است. وی می‌گوید «لاک هم مثل هرچیز دیگه ای در طبیعت هم میتونه خوب باشه و هم بد !لاک بزنید امّا زود به زود پاک کنید و بذارید به ناخن هاتون آب و هوا هم برسه.»

حتی اون زمان که تازه با سحر قریشی وارد رابطه شده بود از سحر خواسته بود که بشینه رو زمین و ناخن های پای تتلو رو لاک بزنه که سحر هم همین کار رو کرد و با کلی ناز و عشوه ناخن های پا عشق سابقش رو با وسواس زیاد لاک زد.

ویدیو لاک زدن سحر قریشی برای تتلو 

توهین وقیحانه امیر تتلو به دختران ایرانی!

تتلو صحبت های جدیدی درباره انتخاب پارتنر خارجی و تصمیم نهایی خود در این باره صحبت های جدیدی را در توئیتر بیان کرده است که واقعا بی شرمانه و بی ادبانه است.

او در پیج شخصی خود نوشت:

قصد دارم دوست دخترامم خارجی پیدا کنم.

حتی نوازنده های گروهمم خارجی پیدا کردم. دختر های ایرانی به دست پدر و مادراشون کشته شدند.

به همه پسرها توصیه می کنم نود درصد دختر های ایرانی زامبی هستند. مواظب باشید طعمه نشید.

ezgif.com-gif-maker (9)

وقتی امیر تتلو توبه می کنه!

امیر تتلو که به بددهنی معروف است تصمیم گرفت دیگر ناسزا نگوید و برای اینکه نشان دهد در این کار جدی است. از آنجایی که متن تتلو کمی خشن بود فقط بخشی از آن را می آوریم.

تتلو نوشت: دستمو کلی سوزن زدم که دیگه بد ننویسه! بارها خودم رو مجازات کردم که پاک بشم از گناه و دروغ و حرف و عمل منفی.

از امروز به بعد این دستهای رنگی هیچ جمله ای نخواهند نوشت که کسی رو آزار بده و این زبون سوخته به هیشکی بد و بیراه نخواهد گفت!!

من یاد گرفتم دل بکنم! نه رحم کنم نه مجازات ! امروز یاد گرفتم سکوت کنم فحش ندم و بخونم اما ننویس ! یاد گرفتم چشمامو ببندم و مرگ رو تجسم کنم و چشامو باز نگه دارمو رفتن رو ببینم و از همه ی این زمین و آدماش بدون هیچ تنفری بیزار شدم!

unnamed (1)

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • م ن ارسالی در

    انشالله به زودی رژیم صهیونیستی نابود شود

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها