|

پردیس پورعابدینی آقازاده با صندل شیشه ایش فاز برداشته سیندرلایی؛ ناخنای رنگی پَنگیشووو

pardis pourabedini shayanews

پردیس پورعابدینی با استایل های جذاب و سوپر لاکچریش اینستا رو قرق کرده بدجور خانوم یه پا نیکی کریمی شده و ما خبر نداشتیم.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- پردیس پورعابدینی از جمله بازریگر های تازه وارد و دوست داشتنی ایست که تونست یه شبه ره صد ساله رو جفت پا بپره و طی کنه اونم فقط با یه سریال به اسم "آقازاده" که البته اون سریال یکی از بهترین و جذاب ترین سریال های شبکه نمایش خانگی بود و کلی موقع پخش ولوله به پا کرد و همه چهار چشمی منتظر قسمت جدید سریال بودند و از حق نگذریم پردیس پورعابدینی هم خیلی خوب تونست تو این سریال بدرخشه و با بازی کردن دو فرمت متفاوت از یک شخصیت، هنر خودش رو حسابی به رخ بکشه.

برخلاف بیشتر خانوم های بازیگر که بدون توجه به میزان شهرتشون گاها خودشون رو در فضای مجازی رسما غرق می کنند پردیس پورعابدینی حضور نسبتا کمرنگی داره و خیلی سعی نمیکنه تا برای خودش حاشیه درست کنه یا زندگی اش رو در معرض دید بگذاره با این همه پردیس خانوم هم هرازگاهی برای اینکه نشون بده اگه بخواد می تونه شونه به شونه بازیگر هایی مثل ترلان پروانه و مریم مومن تو میدون جذابیت رقابت کنه، عکس هایی از خودش منتشر می کنه که یکی از یکی دلبر ترند و طرفدار های خانوم خانوما رو حالی به حولی می کنن الالخصوص این سری از عکس های خانوم که با استایل مینیمال و مونوکرومش و البته صندل های شیشه ایش رسما شبیه سیندرلا شده.

پردیس پورعابدینیپردیس پورعابدینی

پردیس پورعابدینی با چهره نچرال استایل های لاکچری غوغا می کنه

پردیس پور عابدینی از جمله خانوم های بازیگری است که اعتماد به نفس خوبی داره و به قولی خودش رو خیلی دوست داره برای همین هم تا حالا که خانوم سلبریتی دور هر چی عمل و تزریق و این جور کارای زیبایی رو خط کشیده، همین هم باعث شده که پردیس خانوم عابدینی میون این همه سلبریتی گل سر سبدی باشه که نگو و نپرس از طرف دیگه تیپ و استایل های خانوم خانوما هم به قدری شیک، لوکس و بی نقص هستند که زیباییش رو دو چندان می کنند و بیشتر به چشم میاد. شاید بشه گفت پردیس پورعابدینی داره سعی می کنه تا راه بزرگانی مثل نیکی کریمی رو بره که با زیبایی طبیعی خودش و استایل های شیکش، البته در کنار هنر بازیگریش امروز یکی از مطرح ترین افراد در صنعت فیلمسازی ایران به حساب میاد.

پردیس پورعابدینیپردیس پورعابدینی

پردیس پورعابدینی وسط کرور کرو طرفدار که داشتن از سر و کولش بالا می رفتن

به گزارش شایانیوز، سریال آقازاده، یک سریال موفق و تاثیرگذار بود که حسابی به مزاج مخاطبین خوش اومد، هنرمندی درجه یک بازیگرانی مثل زنده یاد امین تارخ و امیر آقایی نیز یکی از نقاط قوت این سریال بود اما از حق نگذریم اسم پردیس پور عابدینی رو هم باید در صدر اسامی افرادی بیاریم که خیلی خوب تونستند نقش آفرینی کنند و در درخشیدن بیشتر سریال نقش موثری داشته باشند. همین هنرنمایی بی نظیر خانوم پور عابدینی باعث شد که بعد از تمام شدن سریال خانوم خروار خروار طرفدار سینه چاک داشته باشه که برای دیدن و عکس گرفتن باهاش لحظه شماری می کنند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها