|

"پردیس پورعابدینی" با لُپ گل انداخته اش سیس جذابا رو قاپید؛ برنز کرده همرنگ شنای دریا!

pardis pourabedini shayanews

پردیس پورعابدینی بازیگر سریال آقازاده که این روزا با نچرال فیس جذابش داره اینستا رو میترکونه، جدیدا با یه سلفی جینگول از خودش رونمایی کرد!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- پردیس پورعابدینی از بازیگران محبوب و فوق العاده دوست داشتنی سینما و تلویزیونه که اولین بار با بازی در سریال پرمخاطب " آقازاده" تونست به شهرت باورنکردنی برسه. پردیس پورعابدینی از زمان حضورش به عنوان بازیگر حسابی تونسته بدرخشه و البته همین موضوع هم سبب شده تا بزنه تو کار اینستابازی و از همه طرف واسش مایه تیله بباره. از اونجایی که پردیس پورعابدینی علاقه زیادی به بازیگری و البته شهرت به دست اومده از این راه داره، با تیپ و میکاپای جینگول در تلاشه تا بتونه یه سری تو سرا دربیاره و خفن بازیاش رو تا جای ممکن ادامه بده.

پردیس خانوم این روزا حسابی سعی داره با سلفی گرفتنای راه و بیراه از خودش یه وقتی از بقیه بازیگرا عقب نمونه و مدام در صحنه باشه تا از شهرتش حتی ذره ای کم نشه. واسه همین هم یه استوری از خودش منتشر کرده که با لپای گُل انداخته اش تو ماشین داره سلفی میندازه و حسابی دل طرفداراش رو میبره. البته این مدل عکس انداختنا تو ماشین برای بازیگرایی که تازه دارن طعم شهرت رو میچشن خیلی لذت بخشه و به وفور میون اونا دیده میشه که به محض اینکه یه ماشین لوکس گرفتن یهو میزنن تو کار فخرفروشی و باید دیگه همه بدونن که خانوم خانوما مایه دار شده بدجور!

q

تیپ زدنای ملیح و جینگول پردیس پورعابدینی که حسابی گنگشون بالاس!

برخلاف بسیاری از بازیگران که به محض اینکه یکم شهرت پیدا میکنن یهو میزنن تو کار مدل شدن و تبلیغات راه و بیراه و میشن یکی پر از پروتز و عمل که کمتر کسی میتونه بشناسشون، اما پردیس خانوم پورعابدینی خیلی ملیح و شیک تشریف دارن و همواره کاربرای اینستا رو با استایلای ظریف و دوست داشتنیش میخکوب میکنن.

این بازیگر خوش استایل که الان 22 سالشه و با عکسایی هم که میگیره از خودش ثابت کرده دوست نداره حتی ذره ای از این سن بیشتر به نظر بیاد، با تم مانتوهای خاکی و البته فانتزیش در تلاشه تا سبک جدیدی از تیپ زدنای امروزی رو به بقیه نشون بده. همین چند وقت پیش پردیس خانوم با استایلی عجیب و البته ساده از خودش رونمایی کرد و یه جوری ژست گرفته بود که نگو و نپرس! خانوم خانوما با این عکسش ثابت کرد که داره حسابی رو سلبریتی شدنش کار میکنه و چیزی نمونده که بزنه تو کار مدل شدن و عین بقیه بشه!

d

h

پردیس پورعابدینی نیومده شد آنجلینا جولی اونم با کلی هواخواه!

پردیس خانوم رو شاید فقط با سریال نمایش خانگی آقازاده بشناسین و تصور کنین که هنوز به شهرت چندانی نرسیده. پس اگه واقعا نظرتون اینه بهتره برین تو اینستا و از طرفدارای پر و پا قرص خانوم در حیرت بمونین. این هواخواهی میلیونی خانوم به قدری زیاده که کافیه ایشون تشریف ببره تو یه مراسم اکران تا کُلللی طرفدار ریز و درشت واسش سر و دست بشکونن.

پردیس پورعابدینی وقتی میبینه این همه طرفدار داره حسابی اعتماد به سقفش رسیده به کهکشون و داره همه جوره با میکاپای زیرپوستی و ژینگولش به همراه کلی ادا اصول که بسیار تو دل بروش میکنه هی مدام رخ بیاد و بقیه رو شوک کنه!

sd

u

کمی بیشتر با پردیس پورعابدینی آشنا شیم!

پردیس پورعابدینی متولد 22 فروردین 1379 در تهران، بازیگر تلویزیون و تئاتره. دوره دیده کلاس های بازیگری زیر نظر استاد مسعود کیمیاییه و  از تئاتر این حرفه رو شروع کرد و برای کسب تجارب بیشتر با فیلم کوتاه جلوی دوربین رفت تا اینکه از بخت خوبش برای نقش آفرینی در سریال شبکه خانگی آقازاده انتخاب شد و یک دفعه به اوج شهرت رسید.

او در مصاحبه ای بیان کرد که از 10 سالگی برای اولین بار با دیدن فیلم هامون عاشق بازیگری شده و بعد از اون تصمیم گرفت یه بازیگر فوق العاده بشه!

segt

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها