|

ساناز سعیدی با تیپی که گنگش بالاس چه فازایی برمیداره؛ پروتزای خانوم چه حجیمی داره!

sanaz saeidi shayanews

ساناز سعیدی بازیگر سریال از سرنوشت اخیرا زده به دَر بیخیالی و با فوتوهای جینگولش اینستا رو ترکونده و به تازگی از فیس زیر و رو شدش عکس گذاشت!

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- ساناز سعیدی بازیگر خوش چهره و دوست داشتنی سینما و تلویزیونه که شاید نام او چندان براتون آشنا نباشه، ولی قطعا اگه سریال "از سرنوشت" رو دیده باشین با نقش آرام خانوم تونستین ارتباط خوبی برقرار کنین. ساناز سعیدی اولین بار با بازی در سریال "نفس" تونست به شهرتی باورنکردنی برسه و پس از اون مسیرش برای دستیابی به محبوبیت باز شد. ساناز سعیدی به دلیل اینکه چهره بسیار مطلوب و دوست داشتنی داره و استایلش هم خوراک فوتوهای خفنه، خیلیا فکر میکردن که بزنه تو کار مدلینگ شدن مثل خیلی از بازیگران دیگه. ولی فعلا ایشون درگیر کارای دیگه است...

637575525277133964

ساناز سعیدی با ژست جادوگریش همه رو گُرخونده!

خب شاید الان این سوال براتون پیش بیاد که دقیقا چیکار میکنن ایشون؟! ساناز خانوم این روزا حسابی افتاده رو دور عکس گرفتنای راه و بیراه و با آنچنان آرا ویرایی از خودش عکس میذاره که قشنگ متوجه مشین خانوم خانوما فوق العاده رو اَبرا سیر میکنه.
البته که ساناز سعیدی به دلیل چهره خوب و جذابی که داره، تونسته در طی این مدت اخیر طرفدارای زیادی دورش جمع کنه و تبدیل بشه به یک مدلینگ خفن. همین تعریفایی که کاربران فضای مجازی از او انجام میدن باعث شده تا خانوم خانوما کلا بره رو آسمون و با اعتماد به سقفی که پیدا کرده دیگه هیچ کس جلودارش نباشه! مثلا همین چند وقت پیش ویدیویی از خودش منتشر کرد که او رو با یک شنل که کپ جادوگر سیندرلا کرده بود نشون میداد که تو گندمزار وایستاده بود و یه جوری ژست خفن گرفته بود که فقط بیا و ببین!

وقتی ساناز سعیدی صورتش رو تو ژل و پروتز غرق کرده!

ساناز خانوم که در طی این مدت که داره حسابی با نقش آفرینی های راه و بیراهش میترکونه، گویا این همه تعریف و تمجید از فیس ساده و جینگولش چندان به دلش ننشسته و واسه همین هم زده تو کار عملای خفن و یه طوری داره همه اینستا رو غرق میکنه از فوتوهای نزدیکش که تزریقاش رو میکوبونه تو صورتمون که فقط بیا و ببین!

ساناز سعیدی نه تنها در زمینه استایل خیلی کمال گراس و به کم راضی نیس، تو تزریق ژل هم همینطوره و حتی میاد تو عکساش این حجم از پروتزا رو قشنگ به رخ میکشه. مثلا این اواخر با یک عکسی به پیجش اومده بود که وایستاده تو کوه و جلوی آفتاب چنان ژستی گرفته که یعنی ببینینش رسما انگاری دارین فقط و فقط به یه مَن ژل نگاه میکنین!

q

re

ساناز سعیدی با تیپی که گنگش بالاس چه فازایی برمیداره!

ساناز سعیدی از اون دسته بازیگراییه که شاید چندان تو فضای مجازی سعی نداشته باشه با کسی رقابت کنه، ولی علاقه اش به دیده شدن با فوتوهای آتلیه ای و ژستای اروپاییش کاملا بر همه مشخص و مبرهنه. در این میون خیلی اوقات هم میاد و با آنچنان فازایی از خودش رونمایی میکنه که همه رو رسما میذاره تو کف و شوکه میکنه.

ساناز خانوم چند وقتی میشه که معلوم نیس کی بهش گفته شما خیلی فاز سنگین و لاتی بهت میاد و واسه همین هم زده تو کار تریپ برداشتنای لاتی و با دوربینی که همه جا دنبال سرش راه انداخته چنان شاخ بازی درمیاره که هیچ کس جلودارش نیست. البته که ساناز سعیدی واقعا هم تو ژست گرفتن مهارت داره و به قدری هم خوب تو حال و هوایی که داره فرو میره که بیا و ببین!

fdfhs

kshfs

sjgfjf

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها