|

سمیرا حسن پور با تیپ فرانسویش چه آتیشی به پا کرد؛ اوت فیتای خانوم حسابی اوپس داره!

samira hassanpour shayanews

سمیرا حسن پور بازیگر خوب سینما و تلویزیون که این روز ها به خاطر نقش همسر ناصرالدین شاه حسابی تو مرکز توجه هاست فاز دپ برداشته عجیب و غریب.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- سمیرا حسن پور بازیگر جوان و تازه کار سینما و تلویزیون است که این روزها به خاطر سریال پرطرفدار جیران اسمش حسابی بر سر زبون ها افتاده و خوش درخشیده اما جدای از این سریال محبوب سمیرا خانوم حسن پور مثل خیلی دیگه از سلبریتی ها و هنرمند های این دوره زمونه بخش اعظمی از محبوبیت خودش رو مدیون فضای مجازی و جادوی اینستاگرام است. سمیرا حسن پور از جمله بازیگر هایی است که خیلی خوب بلده چطور تو این فضا جذاب باشه و خودش رو تو دل طرفدار هاش جا کنه از عکس های رنگی پنگی گرفته تا عکس هایی که از پشت صحنه جیران خبر میده.

حالا میون این همه حال خوب و عکس های جذاب دلبرونه، سمیرا خانوم بدون هیچ گونه آرایش و میکاپ عکسی منتشر کرده که خیلی زیاد حال و هوای غم و دپرسی و دل گرفتگی داره و خبری از لبخند های همیشگی سمیرا خانوم تو این عکس ها نیست. اما چیزی که خیلی جذاب و چشمگیره و حسابی توجه ها رو به خودش جلب می کنه چهره نچرال سمیرا حسن پور نیست بلکه فضای زیبا و دوست داشتنی ایست که خانوم برای دپرس شدن انتخاب کرده. این طور که به نظر میاد بالکن خونه خانوم خانوما یه فضای دنج با افق دید درجه یکه که اصلا جون میده واسه عکس گرفتن و فاز برداشتن.

سمیرا حسن پورسمیرا حسن پور

سمیرا خانوم با تیپای فرانسویش چه آتیشی به پا میکنه

تو این دوره زمونه خوشتیپ بودن و استایل خوب داشتن برای سلبریتی ها و هنرمند ها مثل یه اصل اساسی و مهم به نظر میاد اگرچه که نمیشه گفت همه خانوم ها و آقایون سوپر استار و سلبریتی ما تیپ های ویژه و درجه یک دارند با این حال سمیرا حسن پور جزو اون دست از خانوم هاییه که خیلی خیلی به تیپ و استایل خودش میرسه و حواسش هست که چی میپوشه چه تو مراسم های مهم و چه وقت هایی که می خواد رخی بیاد و جذااابیت خودش رو نمایان کنه. در ادامه چند نمونه از استایل های جذاب سمیرا حسن پور رو با هم میبینیم که انگاری خانوم یه فرانسویه اصیله و الان هم تازه از هواپیمای پاریس پیاده شده.

سمیرا حسن پورسمیرا حسن پور

به گزارش شایانیوز، همون طور که گفتیم سمیرا حسن پور از جمله خانوم های بازیگر بسیار خوشتیپ و خوش پوش است که به ریز و جز استایل خودش میرسه همیشه اوت فیت های بسیار عالی داره که البته کلی هم اسکناس خرجشون کرده.

سمیرا حسن پورسمیرا حسن پور

سمیرا خانوم حسن پور و کودکی جذایش

اصولا یک دسته از آدم ها هستند که خیلی بچگی خوبی داشتند و حسابی با مرور خاطرات و نگاه کردن به عکس های دوران کودکیشون حال می کنند و یک عده هم هستند که از هرچی خاطره قدیمیه فرارین. خب این طور که به نظر میرسه سمیرا خانوم حسن پور از جمله افرادیه که بچگی جذابی داشته چون هر از چند گاهی عکس هایی از بچگی خودش منتشر میکنه که خیلی هم شیرین و قند و عسلن.

سمیرا حسن پورسمیرا حسن پور

کمی با سمیرا حسن پور

سمیرا حسن پور متولد آذر ماه سال 1363 در تهران است که از رشته نمایش فارق التحصیل شده و بعد هم به مرور راه خودش رو به دنیای بازیگری باز کرده. خانوم حسن پور سال 1392 اولین فیلم سینمایی خودش به نام تمشک رو بازی کرد و در همون جا با سامان سالور کارگردان آشنا شد و  نهایتا در سال 1395 با هم ازدواج کردند. جالبه بدونید که سمیرا حسن پور برای این سینمایی سرنوشت ساز نامزد بهترین بازیگر زن سی و دومین جشنواره فیلم فجر شد.  

سمیرا حسن پورسمیرا حسن پور

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی