|

استایل فشرده دنیز دختر علی دایی الانه منفجِرررر شه؛ مامی چه پروتزی وِل داده زیر پوستش!

deniz daei shaynews

دنیز دایی دختر علی دایی اسطوره فوتبال که ساکن انگلیسه و با تیپای شیکول داره اینستا رو میترکونه، جدیدا از استایل گنگش رونمایی کرده!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بعضی از فوتبالیستا فقط محدود به مرزهای کشور خودشون هستن و بعضیای دیگه از مرزها هم فراتر میرن و دیگه کل دنیا میشناسنشون و بی تردید علی دایی یکی از بهترین مثال ها در این زمینه است. علی دایی که در حال حاضر در شرایط بسیار خفنی داره به سر میبره و با شروع مسابقات جام جهانی هم دیگه نام این بازیکن فوق العاده ورد زبوناس، زندگی خودش رو در ایران داره میگذرونه با همسر و دخترش که اسم او نوراست. اما علی دایی یک فرزند دیگه هم داره که تو انگلستان داره حسابی میترکونه و با خفن بازیاش کلی اسم باباش رو اونور آب هم انداخته سر زبونا!

tt

دنیز دختر علی دایی با نچرال بازیاش همه مدلا رو گذاشت جیب بغل!

دنیز خانوم جزو اون دسته از بلاگرا و خفناییه که هیچ دستی تو چهره اش نبرده و در عین نچرالی داره اونور آب حسابی تو هر زمینه ای میترکونه. درواقع این خانوم خوش چهره در حالی که هنوز به بیست سال نرسیده، ولی چنان پیجش رو شیک و پیک و در عین حال پر و پیمون کرده از فوتوهای اروپایی و شیکول که بیا و ببین!

درواقع وقتی واردش میشین کامل در می یابین که این پیج برای یه خانوم خفنه که اونور آب به دنیا اومده! البته این نچرال بودن اصلا باعث نشده که خانوم خانوما بخواد از تیپ و استایلای ژیگول زدن عقب بمونه و چنان به خودش رسیده که رسما استیل گنگ رو باید به ایشون بگن نه باباشون!

ih

e

sd

وقتی عروس شدن دنیز دختر علی دایی میشه سوژه!

شاید دنیز دایی الان تو انگلیس باشه و به ظاهر چندان ارتباطی با بابا جانش نداشته باشه، اما در عین حال کوچکترین اتفاقی اگه بیفته همه رابطه ها وصل میشه به علی خان و دیگه تا مدت ها میشه سوژه عام و خاص. حالا میپرسین چرا؟! بهتون میگیم.

مثلا همین چند وقت پیش یه عکسی از علی دایی منتشر شده بود که او رو در حالی که یه عروس خانوم رو در آغوش گرفته بود نشون میداد و از اونجایی که عکس برای همین زمان بود، همه گفتن که دنیز خانوم عروس شده و گویا با یکی از شاهزاده های عرب هم ازدواج کرده که چون هیچ کس این موضوع رو تایید نکرد، پس از مدتی این موضوع به فراموشی سپرده شد!

JIL

dt

مامیِ سوپر پروتزی دختر علی دایی چه میتازونه واس خودش!

شاید حالا کنجکاو بشین بدونین که خب حالا این دنیز خانوم از کدوم همسر علی داییه؟ خب در این زمینه باید دو نوع پاسخ جداگونه بهتون بدیم. چون اگه بخوایم از دید خود علی خان این موضوع رو بررسی کنیم در طی مصاحبه ای که با عادل فردوسی پور داشت، گفت فقط و فقط یک بار ازدواج کرده ولی دو تا دختر داره که میشه دنیز و نورا.

اما واقعیت چیز دیگه ای رو نشون میده و اون هم اینه که همسر اول علی دایی چند سال پیش پس از به دنیا آوردن دنیز راهی انگلیس شده و راه این دو نفر از هم جدا شده ولی خب پل ارتباطیشون دنیز خانومه. این در حالیه که مامیِ دنیز خانوم حسابی چیتان پیتان کن اعظمه و چنان تو فضای مجازی متفاوت و ژیگوله که انگاری ایشون دخترن و دنیز دایی مادر!!!

ac-image-Xw1655056773fh

kj

وقتی نبوغ خفن علی دایی میرسه به دخترش و تماااام!

اگه تابحال تصور میکردین که علی دایی فقط تو فوتبال نابغه است، باید بگیم که یه سری هم برین به سوابق علمی این اسطوره فوتبال کشور بزنین. علی دایی فارغ التحصیل مهندسی مکانیک از دانشگاه صنعتی شریفه و هوش سرشارش رو به عنوان ارثیه به دخترش دنیز هم منتقل کرده. به طوری که چند وقت پیش دنیز استوری منتشر کرده بود که خبر از کسب رتبه دوم برترین دانش آموزان انگلستان میداد.

از اونجایی که تعداد زیادی از فالوورای دنیز دایی ایرانی هستن، خانوم خانوما بعضی اوقات واسه اینکه پز خفن بودنش و شرایط فوق العاده ای که تو انگلیس داره رو بده، از حال و هوای کتاب خوندنش با یه ویو رو به دریا که دل آدمو آب میکنه، رخ میده!

yt

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی