|

زندگی چِش درار دنیز دختر اول علی دایی که شاهم نداره؛ مامان پروتزیش عکس رو کرد شاخدار!

deniz daei shayanews

دنیز دایی دختر علی دایی می باشد که در خارج از ایران زندگی می کند و مامان جانی جذاب و خوشگل داره که قالی کرمون جیب بغلشه!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- دنیز دایی دختر اول و دهه هشتادی علی دایی مرد فوتبال ایران می باشد که سالهاست در خارج از ایران زندگی میکنه و یه جورایی میشه گفت اصلا تو حال و هوای ایران نبوده که هیچ، کاملا اونور آبی بزرگ شده! دنیز دایی حاصل ازدواج اول علی دایی با خانومی به نام مهسا می باشد که البته بعضی جاهام ایشون رو مریم نامیدند اما جالب اینجاست که علی آقا دایی اصلا مامان دنیز رو قبول نداره و در آخرین مصاحبش که همین چند ماه پیش بود گفته من تنها یکبار ازدواج کردم!

مهسا مادر دنیز از بی حاشیه تریناست که البته درباره علی دایی صحبتی نابه جا زدن هم عواقب خودش رو داره! اما در مجموع مادر دنیز که خانومی بسیار جوان و امروزی هستش انگاری از شرایط راضیه و به راه و رسم خودش داره ادامه میده ولی خب دنیز که خون پدرش تو رگاشه به راحتی از نادیده گرفته شدن مادرش نگذشت و جواب بابا جان رو داد که در ادامه بهش نگاهی می اندازیم.

اما از این موضوع گذشته در ادامه تصاویری از دنیز در طول زندگیش رو مشاهده می کنید تا به الان که 18 ساله شده. نکته جالب هم اینجاست که انگاری مامان خانومیش هیچ تغییری نکرده و قالی کرمون رو گذاشته جیب بغل!

unknown_277215812_1328925390948216_904421659490690346_n

unknown_277637882_476163297540100_4359853415886003551_n

خب حالا که با مادر دنیز خانوم آشنا شدیم و در تصویر اول چهره ایشون رو دیدم پس خوبه که در ادامه تصویری هم از فِیس حال حاضر مهسا مادر دنیز مشاهده کنید تا متوجه قالی کرمون و ... بشیم!

مهسا بانو یه دو کیلویی ژل تزریق کرده زیر پوستش!

البته که ناگفته نمونه مهسا خانوم مشخصه از چهرشون داره پروتز و ژل میپاشه بیرون که خب نشون میده با وجود اینکه اونور زندگی کردن اما خلق و خوی ایرانیشون رو همچنان دارند و مثل اروپا نچرال و ساده پسند نیستند بلکه علاقمندند همانند ایرانیا غلیظ و پر ارایش و پر از پرووووتزی باشن!

unknown_308248815_849644629531207_799357076243979073_n

حسادت عجیب همسر دوم علی دایی به مادر دنیز!

علی دایی بعد از فوت پدرش در سال ۸۱ با دختری بنام مهسا که از آشنایان دورشان بود ازدواج کرد و صاحب دختری بنام دنیز شد، اما این وصلت سرانجام بعد از مدت کوتاهی به طلاق منجر شد. دنیز به همراه مادرش سالهاست در آمریکا زندگی می‌کند.

اما اگه بخوایم یکم از مهسا خانوم دور بشیم و برسیم به حال و هوای امروزیه لایف استایل علی دایی باید بگیم که شهریار ایران در سال ۱۳۸۴ با مونا فرخ آذری طراح جواهرات ازدواج کرد؛ مراسم عروسی در اردیبهشت ۸۴ یکی از مجلل‌ترین ازدواج‌ها آن زمان بود در باشگاه فرمانیه بود که بیش از ۱۰۰ میلیون تومان خرج مراسم شد.

عکس-های-غیرعادی-همسر-دوم-علی-دایی-62373

علی+دایی (1)

وقتی علی دایی حتی نمیدونه دنیز چند سالشه! زیبا نیست؟!!!

دنیز دایی مدتی میشه که 18 ساله شده که البته علی دایی تا همین چند وقت پیش فکر میکرد دنیز دختر اولش 16 سال داره!!

و همین موضوع باعث شد تا با حواشی و حرف و حدیث های بسیااار زیادی همراه بشه که خب این یکی از جنجالات عجیب علی دایی بود که در محدوده خانوادش رخ داده بود نه جامعه فوتبال.

ناگفته نمونه یک وقت فکر نکنید دنیز خانوم هم از این صحبت پدرش به راحتی گذشت و بهش بر نخورد، خیر! حالا چجوری؟

علی+دایی (3)

علی دایی: همسرم در زندگی مشاوره های خوبی داده و همیشه کنارم بود و این برایم خیلی مهم است. اکثر کارهایم با مشورت او انجام می شود و بعد از ازدواج جایگاه اجتماعی ام خیلی بهتر شده است. 

من در زندگی ام فقط یک بار ازدواج کردم و این مسئله که دو بار ازدواج کردم به هیچ عنوان درست نیست. ما سال ۸۳ ازدواج کردیم و دو دختر دارم؛ این دو تا دختر همه چیز من هستند. دختر بزرگم دنیز ۱۶ ساله است و در انگلیس درس می خواند. نورا هم ۱۱ سال دارد و کنار من است.

و اما دنیز خانوم که جواب باباجانو کوبنده داد

اما درست بعد از این اتفاقات و این گفته ها دنیز دایی اومد و تو پیجش از مادرش نوشت و تصاویری از او نیز منتشر کرد که خیلی از کاربران گفتن این پست و استوری ها پاسخی غیر مستقیم به پدرش بوده!

d

Untitled+(3)

دنیز و رفاهی که دختر شاهم نداره!

دنیز خانوم دایی در حال حاضر در شرایط بسیار مرفهی زندگی میکنه و کرور کرور پوله که بابا جان برای دخترش واریز میکنه که البته حقشم هست چون باباشه! دنیز همانند پدر شخصیتی موفق اما به دور از جنجالات داره و در نظرات هم کاربران بیشتر کامنت هایی مثبت براش میذارن و منفیا یک به هزارن!

قبل از عید هم دنیز خانوم برای دیدار با پدر به ایران اومده بود و تصاویری منتشر کرد اما مثل همیشه کم و با ملاحظات!

اما دنیز سال گذشته تنها 5 هزار دنبال کننده داشت که خب به دلیل حواشی که علی دایی با اون مصاحبه ایجاد کرد باعث شد تا دنیز کاملا شناخته بشه و حالا 250 هزار فالوور داره که خب تصاویر خارجی طور خودشم بی تاثیر نیستند. اما نکته اینجاست که خب همه تو پیجشون عکسای خوشگلشون رو میذارن اما دیدین مامانا یهو میان و از بچها یه عکسایی میذارن و بدون توجه به کیفیت و زیبایی عکس کار خودشونو میکنن! خب در ادامه نمونه ای از آن را در پیج مامان خانوم مشاهده می کنید که چهره ای از دنیز رو کرد که زمین تا آسمون با عکسای خود دنیز تو پیجش فرق داره.

unknown_299378489_171544818717162_2849962315938344975_n

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها