|

وقتی یکتا ناصر بعد زاویه سازی میزنه تو خط پولسازی؛ استایل کله غازی چه نشسته به خانوم!

yekta nasser shayanews

یکتا ناصر برای اینکه بتونه خودش رو اثبات کنه و همه نگن به خاطر شوهرش بازیگر شده داره کم کم تو فیلم سایر کارگردان ها هم ایفای نقش می کنه

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- یکتا ناصر بازیگر جذاب سینما و شبکه نمایش خانگی که به اعتقاد خیلی ها بخش زادی از شهرتش را مدیون همسر کارگردانش یعنی آقا منوچهر هادی است این روزها سعی می کنه از زیر سایه شوهرش بیرون بیاد و با ایفای نقش در آثار سایر کارگردانان توانایی ای خودش رو نشون بده و به همه اثبات کنه.

یکتا خانوم ناصر بازیگری را از سال ۱۳۷۶ با بازی در سریال گل‌های کاغذی شروع کرد و در ادامه در چند مجموعه تلوزیونی به ایفای نقش پرداخت. او در سال ۱۳۸۰ با بازی در فیلم سینمایی ساقی فعالیت خود را در سینما آغاز  کرد و تا کنون آخرین کار سینمایی او شب طلایی به کارگردانی یوسف حاتمی کیا است.

unknown_300009473_1096330394619841_8403139850703383297_n

یکتا ناصر در نمایی از فیلم شب طلایی

وقتی یکتا ناصر دابسمش می خونه اونم از آقای ممنوعه!

یکتا ناصر تا قبل از مهر ماه و وقایعی که رخ داد تو فضای مجازی و اینستاگرام به شدت فعال بود و علاوه بر فیلم و استوری از کارهاش از خودش و خونواده اش هم پست های جذاب منتشر می کرد. خانوم به شدت هم به سلفی و عکس تو ماشین علاقه داره و اگه به پیجش سری بزنید کلی پست اینطوری می بینید. نمونه اش همین پستی که تو ماشین منتشر کرده و روی آهنگ شادمهر دابسمش کرده.

وقتی یکتا و آقاشون شدن سفیر یه رستوران خفن!

منوچهر هادی تو این یکس دو سال جزو پول ساز ترین کارگردان ها بود چه تو سینما و چه تو شبکه نمایش خانگی. در واقع آقای هادی با ساخت فیلم های سینما و سریال های طنز که به اعتقاد خیلی ها سخیف هم هست تونسته تو این چند سال میلیاردها تومان سود به جیب بزنه. یکتا خانوم هم تقریباً تو همه این کارها کنار منوچهر بوده و نه نقش اصلی بلکه نقش اول مکمل تمام این فیلم ها بود. حضور توامان این زوج تو این هم فیلم بفروش باعث شده اون ها از قِبل سینما و شبکه نمایش خانگی به ثروت خوبی برسند. اما گویا این درآمد زیاد هم برای این زوج کافی نبوده چراکه اونها در سال جاری با مجموعه رستوران های ارکیده یه قرارداد تبلیغاتی بستن و خونوادگی شدن سفیر این مجموعه.

b66015bb-8def-4916-a91b-075cfde671f8-862x1024

696a50b3-4394-4a87-96a3-9c1c2d3a1100

یکتا+ناصر

وقتی یکتا ناصر با تیپ کله غازی رخ اومده کمر شکن!

یکتا خانوم ناصر اخیراً در پی سفر خفن و دل آب کُنش به شمال عکسایی منتشر کرده که او رو با یه استایل رنگی پنگی و خیلی یاغی نشون میده و خانوم با سبز کله غازیش رسما روی تمام غازا رو کم کرده و با کلی فاز گرفتن اروپایی داره تشریف میاره به سمت دوربین و یعنی که مثلا من حواسم نیست. خانوم با یه شال گل مَنگلی که رخ عقابی داده بهش، یه فوتو گرفته خفن که معلومه چندان هم براش مهم نبوده چه کیفیتی داشته باشه. خانوم با فیس چند ضلعیش تو هوای جالب شمال تموم خوش گذرونیاشو به رخ بقیه میکشه و البته هم حق داره، کی میتونه تو این همه مدت به قدری خوشبخت و پرکار باشه جز خانوم خانوما!

q

یکتا ناصر و پوشش های مناسبتی

خانوم یکتا ناصر از اون دست بانوهای خوش سلیقه ایست که رسما بر این باورند که هر جایی پوشش مناسب خودش رو داره، به همین ترتیب هم یکتا خانوم ناصر هرچی جشنواره مهم تر و رسمی تر، پوششون الگانت تر و شیک تر؛ اما با یه نگاه اجمالی به اوت فیت ها و عکس های اینستا گرامی خانوم یکتا ناصر متوجه میشیم که ایشون همیشه و همیشه اهل گرون و خیلی رسمی پوشیدن نیستن و ترجیح میدن که استایلی کژوال و راحت و به دور از تجملات اضافی داشته باشند.

 استایل+یکتا+ناصر+رو+بشناسیم

یکتا ناصر خانوم زیبایی است و یه جورایی سوفیا لورن ایران محسوب میشن خودش خوب به این موضوع واقفه و برای همین هم به زیباییش خیلی اهمیت میده و برای همین هم ما هیچ وقت یکتا ناصر رو با آرایش های نا به جا، نه چندان خوب و حتا پر رنگ و لعاب نمی بینیم و این طوریه که زیبایی چهره خانوم بیشتر به چشم میاد تا هفت قلم آرایشش.

استایل+یکتا+ناصر+رو+بشناسیم (1)

یکتا ناصر و زاویه فکی که خبرساز شد!

یکتا ناصر بعد از اینکه به شهرت رسید چند عمل زیبایی انجام داد که بی حاشیه نبود. چیزی که در این باره همیشه مورد انتقاد و حتی تمسخر قرار کاربران است زاویه فک خانم بازیگر است که خیلی تند و تیزه و چهرش رو ذوزنقه ای کرده! در ادامه تصویری از او را مشاهده می کنید که کاربری درموردش نوشته بود: خب لامصب قبل عمل زیباییت یکتا ناصر بودی ولی از عمل به بعد شدی ناصر یکتا با این دماغت، مگه مجبورت کرده بودن خودتو از قیافه بندازی.

stylebazigaran_1633281969_5

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی