|

وقتی زنِ سپهر حیدری واسه این خط چشم باس نوبل بگیره؛ خانوم تو دبی چه زندگی داره!

aram jouyandeh shayanews

آرام جوینده همسر سپهر حیدری می باشد که این روزا حسابی با ارایش و استایل و روزمرگی جذابش گرمه و اونارو به اشتراک میذاره!

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- این روزا دیگه هرکی از راه رسیده داره با استفاده از اینستاگرام خودشو یه پا چهره مشهور و گنده لات فضای مجازی میکنه جوری که وقتی مخاطب در واقعیت و کوچه خیابونم ببینتش ذوق کنه و فکر کنه وااای چه شخصیتی رو دیده! فکر کنم چنین شرایطی رو در رابطه با بلاگرا و اینفلوئنسرا کاملا درک کنید که حتی بعضیاشون بدون هیچ هنر و کار خاصی شدن شااااخ! یکی از این چهره ها آرام جوینده همسر سپهر حیدری می باشد که با استفاده از عکس و فیلمای اونجوریش حسابی داره میتازونه و سپهر حیدری هم از برخی کاربران همیشه در صحنه الفاطی اونجوررری میشنوه! البته که اگه فکر می کنید برای سپهر حیدری مهمه سخت در اشتباهید چرا که تازه آقای فوتبالیست کامنتاشم نمیبنده و کلی نظر ناشایست میشنوه!!

آرام جوینده با سپهر خان تو دهه نود ازدواج کرد و از همون اولا هم این زوج شدن یه زوج جنجالی که با رفتار و اطوارهای عجیبشون حرص کاربر رو درمی آوردن! البته که هیچ وقت منفی مطلق وجود نداره و مثبت مطلق هم نیست به همین دلیل آرام خانوم هم حالا یا به دلیل رفتار دوستانه جدیدش و یا به دلیل ظاهر جینگول مستونش هوادارای خودش رو هم داره که قربون صدقش میرن!

مثلا در ادامه تصویری از آرام جوینده مشاهده می کنید که خانوم خانوما با یه خروار عمل و و دو نیسان آرایش هستند و کلی هم ازشون تعریف و تمجید شده که چرا ایشون به این خوشگلی با آقا سپهر زیر یه سقفه!!

unknown_134439058_914084259400633_4256122505473104068_n

زنِ سپهر حیدری اینستاشو قشننننگ کرده فشن شو!

آرام جوینده در ایران سالن آرایشی داشت که خب چندان موفق نشد و بست گذاشتش کنار. بعد از اینکه به امارات مهاجرت کردند چند پیج اینستاگرامی راه اندازی کرد تا آنلان شاپ های خودش رو داشته باشه و بتونه محصولات مختلف رو بفروشه. خب به دنبال خوشگلاسیون بودن این خوبیارم داره که خانوم خانوما در نهایت برای شغلش هم میره به دنبال این موارد. حالا آرام جوینده محصولات آرایشی و اکستنشن و ...میفروشه و پول در میاره. 

اما خب برای رسیدن به فالوور مورد نیاز ابتدا باید خودی نشون میداد و وارد حواشی و شهرت میشد که خب شد و حالا پیجی با بیش از 430 هزار دنبال کننده داره. آرام جوینده در این صفحه تبلیغ آنلاین شاپ های خود را دارد و فیلم و عکس های بسیاری از خود منتشر میکنه که برای فالوور بسیار جذابه!

در ادامه جدید ترین تصاویر خانوم خانومارو رو که به اشتراک گذاشتن مشاهده می کنید تا خودتون متوجه قضیه خواهید شد!

unknown_137282727_922027925202900_5077189910031080072_n

خوشمزه جاتی که فققققط حیدری اینا میخورنااااا

آرام جوینده به مانند همه بلاگرای اینستایی از ترفندی مشترک و تکراری استفاده میکنه و اونهم اینه که خانوم خانوما حالا به جز عکس و فیلم هایی که از خودش و زار و زندگی لوکسش منتشر میکنه، گهگاهی ویدیوهای کوتاه نیز رستوران گردی و خوشمزه جات مایه دارانه و عشق و حالای سوپر لاکچریشون منتشر می کنه که خب میدونیم این موارد هم بسیااار فالوور جذب کنه!

مثلا مدتی پیش خانوم خانوما استوریشون پر شده بود از غذاهای ایرانی که با رنگ و رویی جذاب سِرو میشدن. این رستوران بسیار لوکس غذاهای زیادی رو برای تست و تبلیغ برای آرام خانوم آوردن که جای تعجب داشت چرا که همسر سپهر خان وانمود کردن همرو خودشون خوردن!! در ادامه نمونه ای از ان را مشاهده می کنید.

غذاهای ایرانی که با رنگ و رویی جذاب سِرو میشدن. این رستوران بسیار لوکس غذاهای زیادی رو برای تست و تبلیغ برای آرام خانوم آوردن که جای تعجب داشت چرا که همسر سپهر خان وانمود کردن همرو خودشون خوردن!! در ادامه نمونه ای از ان را مشاهده می کنید.

تولد یک سالگی شاه پسر آرام و سپهر

آرام جوینده و سپهر حیدری به شدت اهل تجمل هستند و سعی می کنند به همه نشون بدن که چه زندگی لوکس ومرفهی دارند. البته این خودنمایی ها تجمل گرایی انگار لازمه بلاگری هستش و از موارد اولیشه!

اما انگار آرام خانوم خودش و سپهر کم بودند سعی می کننه تا دو پسرش رو هم وارد این بازی تجمل گرایی کنند. او چندی پیش به سبک دنیا جهانبخت برای پسر یک ساله اش تو اینستاگرام پیج زد و کلی هم تبلیغ کرد و جایزه گذاشت که مردم صفحه فرزندش را دنبال کنند. حالا و برای تولد یک سالگی آروکو کلی هزینه کرد و جشن باشکوهی گرفت و برای اینکه همه ببینن عکس و فیلمش رو تو اینستا پخش کرد.

aram.jouyandeh_1647277191_1

نظر آرام خانوم به مخاطبای مخالف: دوست ندارین فالو نکنین!

آرام جوینده همسر حیدری در اظهار نظری جنجالی خطاب به مردمی که به او فحش می دادند (به دلیل فخر فروشی با زندگی لاکچری در دبی) گفت که اگر دوست ندارید مرا فالو نکنید چرا فالو می کنید و فحش می دهید. شما را بلاک می کنم!

2210050273t

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی