|

سر و وضع اروپایی "نیکی کریمی" که مغز آدمو ژیگرِ زلیخا میکنه؛ خونوادگی ژنشون از طلاس!

niki nasirian shayanews

نیکی کریمی این روزا داره کل دنیا رو با جذابیت بی نظیرش میگرده، جدیدا با تبپای خفنش دل بازیگرای اینوریو برده و همه رو محو تماشای خودش کرده!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- نیکی کریمی از بازیگران خوش استایل و فوق العاده محبوب سینما و تلویزیونه که اخیرا با بازی متفاوتی که در سریال "یاغی" از خودش به نمایش گذاشت، تونست بازیگری رو در حد اعلاء به نمایش بذاره. نیکی کریمی از دوران نوجوانی وارد این حرفه شد و طرفدارای بی شماری رو تونسته در طول این مدت فعالیتش واسه خودش دست و پا کنه. از اونجایی که نیکی کریمی در کنار حرفه ای بودنش چهره بسیار خاص و جذابی داره، طرفداراش دو برابر میشن و تو حوزه های دیگه هم یَد طولایی داره!

نیکی کریمی که جزو سلبریتیای کار درست به حساب میاد و تابحال هم حاشیه سازی نکرده، جدیدا با تیپ هایی روی صحنه میاد که نه تنها طراحان مد و مردم رو، بلکه بازیگران دیگه رو هم تحت تاثیر قرار داده. در میون تموم سلبریتیای حال حاضر، سارا منجزی که از بازیگران بسیار خوش چهره و البته محبوب به شمار میاد و تو سریال "گاندو" نقشش رو به خوبی ایفا کرد، جدیدا درباره نیکی کریمی اظهار نظری کرده. او گفته که بازیگران زیادی هستن که سعی دارن با استایلای خاص خودشون بدرخشن، اما در میون تمام اونا نیکی کریمی و مهتاب کرامتی رودست ندارن و از همه سرترن!

gfg

زیباییِ منحصر به فرد نیکی کریمی که هوش از سر همه برد!

نیکی کریمی از اون دسته بازیگراییه که در کنار نقش آفرینی فوق العاده، بیس چهره بسیار خوبی هم داره و از یان رو در زمینه های مختلفی ازش دعوت میشه تا بیاد و برای تبلیغ حاضر شه. اما نیکی خانوم کمتر زمانی دیده شده که بخواد خودش رو به حاشیه بکشونه و از این راه پول دربیاره، مگر یکی از اونا که تبلیغ یه ماشین لباسشویی برای محصولات دِوو بود که کلی هم با بازدیدهای جورواجور روبه رو شد و تونست طرفدارای زیادی داشته باشه.

چیزی که درباره این بازیگر خوش چهره در تبلیغش به چشم میاد، پوست فوق العاده جذاب و مخملیشه که خیلیا میگن همین موضوع باعث شده نیکی کریمی اصلا پیر به نظر نیاد و عین قالی کرمون هر چی بیشتر میگذره جوون تر و تو دل بروتر میشه و تو فضای مجازی این کلیپ نیکی کریمی با تِم جدید و میکاپ بسیار ملیح و دوست داشتنیش وایرال شد!

hj

ffj

وقتی از اینور دنیا تا اونور دنیا واسه نیکی کریمی فرش قرمز انداختن!

نیکی کریمی رو شاید ایرانی ها به خوبی بشناسن و بر این باور باشن که فقط و فقط ایشون یه هنرمند ساده اس که در زمینه بازیگری فوق العاده خفن و حرفه ایه؛ پس بهتره یه واقعیتی رو بدونین و اون هم اینه که نیکی خانوم کریمی مدت زیادی میشه که داره تو جشنواره های خارجی با فیلمای رنگ و وارنگ و جذابی که میسازه جایزه ها رو همینطوری درو میکنه.

نیکی کریمی حتی اینقدری کلاسش بالاس که اگر بدونین رابرت دنیرو برای داوری در جشنواره اش به شخصه اون رو دعوت کرده بود، کفِ تون میبره. خانوم خانوما حتی زمانی که برای داوری رفته بود، فیلم معروف و پرطرفدار خودش یعنی "آتابای" رو هم برد و تونست جایزه های متعددی براش به دست بیاره و با چنان تیپ هایی تو نیویورک ظاهر شد که همه اونوریا مونده بودن تو کفِش!

hh

dg

خانواده غرب نشین نیکی کریمی که چشمِ رنگی تو ژنشونه!

نیکی کریمی چندی پیش تولد داداشش رو تبریک گفته بود که خیلیا دوست داشتن چهره اون رو ببینن که خب سرانجام به آرزوشون رسیدن و البته از اونجایی که گویا نیکی خانم علاقه ای نداره چندان درباره خان داداشش توضیح بده به گذاشتن چند تا عکس ساده بسنده کرد و نشون داد که چشم رنگی و ظاهرخفن داشتن تو خونوادشون ارثیه.

این بازیگر که فوق العاده عاشق خونوادشه عکس برادرش رو به همراه مادرش گذاشت و مامان بسیار لاکچریش رو واسه همه نمایان کرد و نشون داد که چه زندگیه پولداری دارن تو خارج!

i

gf

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها