|

بریز بپاش دنیز دختر اول علی دایی تو ویلای لوکس دَدی؛ مامانش چه پروتزی و مژه افشونه!

deniz daei shayanews

دنیز دختر علی دایی که حالا دیگه کاملا شناخته شدست، به همراه مادرش تصویری منتشر کرد که نشون میده مامی جان سن و سالی جوان دارند.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- دنیز دختر اول و خارجکی علی دایی می باشد که سالهاست خارج از ایران زندگی میکد و یه جورایی اصلا رنگ ایرانو ندیده. علی دایی هم که دیگه نیازی به آشناییت نداره چرا که مرد جذاب فوتبال ایرانه و خیلی ها حتی استقلالی ها هم او را دوست دارند و احترام خاصی براش قائلند. اما دنیز خانوم از پدر داشتن انگاری تنها اسمش رو داشته و در کنار مادرش بزرگ شده.

در حدی که علی دایی اصلا مادر دنیز رو حساب نمیکنه و مدتی پیش در یکی از مصاحبه ها گفت تنها یکبار ازدواج کرده و حتی سن دخترش رو هم به درستی نمیدونست! همن مصاحبه و حرف های علی دایی باعض شد تا دنیز بیشتر به چشم بیاد و کاربران به پیجش هجوم ببرند تا ببینن قضیه از چه قراره و خب دنیز هم چون به خودش و مادرش بر خورده بود و از طرفی هم پدرش چهره ای ببسیار مهم به نام علی دایی بود، با انتشار متن و تصویری حرفای دلش رو زد و یه جورایی جواب علی دایی رو داد!

دنیز دایی تا پیش از این اتفاق و جنجالات چندان عکسی از مادرش در پیجش منتشر نمیکرد و بیشتر تو حال و هوای عکس و فیلمای خودش بود اما از اون به بعد بیشتر به این موضوع توجه داره. در ادامه تصویری جدید از دنیز و مادرش مشاهده می کنید که نشون میده همسر اول علی آقا دایی  سن و سالی بسیار جوان هم دارند. ناگفته نمونه این تصویر رو مادرش منتشر کرد با کپشنی زیبا برای دخترش دنیز.

Untitled

خودنمایی دنیز دایی با خورد و خوراک روزانش

اما دنیز دایی دقیقا یکسال پیش پیجی با 5 هزار فالوور داشت تا اینکه یواش یواش شناخته شد اما بعد از اینکه چند ماه پیش به ایران اومد و با پدرش عکس هایی در  سالن بیلیارد منتشر کرد، پیج خانوم خانوما یهو مثل بنز کشیده شد بالا و حالا وی بیش از 240 هزار فالوور دارد که روز به روز هم بیشتر می شوند.

دنیز دایی لایف استایل بسیار مرفه و لوکسی دارد و تصاویر زیادی هم از خود منتشر می کندو مدتی پیش هم یه استوری از ابتدای روزش گذاشت که صدای کاربران رو با خورد و خوراک لاکچریش درآورد!

deniz

دنیز خانوم در ویلای لوکس دَدی تو شمال!

البته که دنیز خانوم دایی نه تنها اونور آب در رفاه کامل به سر میبرن بلکه قبل از عید هم که به دیدار بابا جانشون در ایران اومدن حسابی خوش گذرونی کردن و لب ساحل ویلای لوکس علی دایی استوری هایی منتشر کرد.

دنیز دایی اغلب تصاویری که در اینستاگرام منتشر می کند قابل انتشار نیست و پوششی نامتعارف دارد که خب البته ایشون از کودکی با فرهنگ اروپایی بزرگ شدن و چندان نمیشه انتظار داشت. اما در برابر این موضوع برخی از کاربران قربون صدقه دختر دایی میرن و برخی هم نظراتی منفی و ناجور نثار او و پدرش می کنند که خب باید گفت زندگی شخصی کسی به کسی ربطی نداره اما چون علی دایی چهره ای بسیار شهور است چنین مواردی هم رخ میده. اما در مجموع دنیز دایی اهل جاشیه سازی نیست و شخصیتی آروم داره.

JIL

حالا جریان علی دایی و شاخ درآوردن دنیز چی بود؟!

اما مدتی پیش هم علی دایی مصاحبه ای جنجالی داشت و درباره دخترانش دنیز و نورا و همچنین ازدواجش صحبت هایی کرد. این گفتگو خیلی زیاد سر و صدا داشت چرا که آقای دایی کلا مادر دنیز رو ندید گرفته بود و حتی سن و سال دخترش دنیز رو هم اشتباه گفت که خب با واکنش دنیز خانوم همراه بود.

Untitled

علی دایی که برای اولین بار وارد حواشی خاص و شخصی ای شده بود در رابطه با ازدواج و دخترانش گفت: 

همسرم در زندگی مشاوره های خوبی داده و همیشه کنارم بود و این برایم خیلی مهم است. اکثر کارهایم با مشورت او انجام می شود و بعد از ازدواج جایگاه اجتماعی ام خیلی بهتر شده است. من در زندگی ام فقط یک بار ازدواج کردم و این مسئله که دو بار ازدواج کردم به هیچ عنوان درست نیست. ما سال ۸۳ ازدواج کردیم و دو دختر دارم؛ این دو تا دختر همه چیز من هستند. دختر بزرگم دنیز ۱۶ ساله است و در انگلیس درس می خواند. نورا هم ۱۱ سال دارد و کنار من است.

و اما حرکت جنجالی دنیز خانوم برای پدر

اما درست بعد از این اتفاقات و این گفته ها دنیز دایی اومد و تو پیجش از مادرش نوشت و تصاویری از او نیز منتشر کرد که خیلی از کاربران گفتن این پست و استوری ها پاسخی غیر مستقیم به پدرش بوده!

Untitled

در آخر اینکه دنیز خود نیز دختری تلاشگر و موفق است.

دنیز دختر جذاب علی دایی تحصیلات دوره دبیرستان را به پایان رساند و نکته جالب اینکه دختر اول علی دایی جزو دو درصد دانش آموز برتر انگلیس شد.

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها