|

فازپرونی "نگار جواهریان" تو استایلش که باید یساعت نگاش کنی تا بفهمی این کی کیه؛ برگام!

negar javaherian shayanews

نگار جواهریان بازیگر جذاب کشورمونه که معمولا با استایل و ظواهر ساده می بینیمش اما اینبار خانوم خانوما آرایشی کرد ژذاااب!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- نگار جواهریان یه بازیگر جذابه که ثابت کرده میتونه تو نقشای مختلف ظاهر بشه و به بهترین شکل ممکن درش بیاره. نگار جواهریان از هنرمندای خوش چهره و باحال سینماست که سالها در این عرصه کار کرده و مشغوله که خب میشه گفت تقریبا از چهره های کم حاشیه ای هم بوده و هست. حالا چرا میگیم نگار جواهریان ثابت شدس چون مثلا کاراکتری که در فیلم "حوض نقاشی" ایفا کرد رو به یاد دارید؟ قطعا یکی مثل خانوم نیوشا ضیغمی که فقط بلدن دیالوگ بگن و همه نقشاشون شبیه به همه نمیتونن چنین کاراکتری رو به خوبی ایفا کنن!

نگار جواهریان چند سالی میشه که با رامبد جوان ازدواج کرده و این زوج صاحب فرزندی هستند که در ایران به دنیاش نیاوردن و خواستن تا ویزای کانادا داشته باشه! رامبد خان اما برخلاف خانومش حسابی میره تو حاشیه و از اون چهره هاست که صفر و صد داره یعنی یا مخاطب دوستش داره و یا به شدتش ازش بدش میاد!

حالا از این ها که بگذریم و برسیم به خوده خود نگار باید بگیم ایشون خانومی هستند که چندان با استایل هاشون جنجالی نمیشن اما تصویری رو در ادامه مشاهده می کنید که انگاری نگار نیست اما هست! چرا که هم تیپش تغییراتی کرده و هم نوع آرایشش به شدت متفاوته!

campec.ir_2858510184604203584_1315567878

نگار خانوم جواهریان چه کَلی خوابوند از شهرزاد!

نگار جواهریان تا همین چند ماه پیش یه سریال تو شبکه خانگی داشت به نام خاتون که خب میدونید حسابی ترکوند و اتمام جذابی هم داشت و همانند سریال هایی مثل مثلا یاغی نبود که خوب شروع شه بعد خراب کنه!

نگار خانوم در این کار نقش اصلی رو هم داشت و خاتون بود که در کنار اشکان خطیبی جذابیت کار رو حسابی برده بودن بالا! 

نگار جواهریان از بچگیش علاقه بسیار زیادی به بازیگری و اجرا داشته و همانند بازیگران آبدوغ خیاری نیست که تا دو تا سکانس میرن دیگه حس فرش به عرش بودن رو دارند! این بازیگر جذاب در نویسندگی و دوبله هم دستی بر آتش داره که خب نشون میده یه زن فعاله و تقریبا تو خیلی از مسائل بیخیال ننشسته و حسابی اکتیو بوده.

نگار جواهریان با خاتون تونست کَل سریال شهرزاد رو هم بخوابونه و خیلیا رو عاشق سریال کنه.

hashiyeh_1633353069_1

نگاری که رامبدو از دست سحر قاپید! ازدواجی لوکس

نگار جواهریان و رامبد جوان هر دو دی ماهی هستند و اولین بار تو فیلم جعبه موسیقی با هم همبازی بودن و بعد از هشت سال دست تقدیر اون ها رو به هم رسوند. فاصله سنی بین رامبد و نگار 11 ساله و این سلبریتی های خیلی محبوب جشن عروسیشون رو در یونان برگزار کردن که البته با حواشی هم روبه رو شد.

نکته حالب توجه اینه که این دو بازیگر خیلی علنی تمام کاراشون از عروسی تا خوش گذرونی و به دنیا آوردن بچه رو تو کشورهای خارجی انجام دادن و انگار که پشتشون به منبع خیلی خفنی گرمه که بعد از این همه اتفاق هنوز اون ها رو در صدر برنامه های تلویزیونی و سینمایی میبینیم.

نگار+جواهریان (1)

نگار جواهریان اعتماد به نفس رو گذاشته جیب بغلش و روی بهاره رهنمارو کم کرد!

گار جواهریان از دید کاربرا یه سلبریتی تموم عیاره که هیچوقت سعی نکرد با حاشیه خودش رو همراه کنه و حتی زمانی که به دلیل رفتن به کانادا برای زایمان بچه اش کلی حرف و حدیث راجع بهش نوشته شد، هیچ عکس العملی از خودش نشون نداد و در کمال آرامش به کار خودش ادامه داد.

حتی حالا که برگشته ایران داره راه و بیراه تو فیلمای مختلف بازی میکنه و با هنرش که حسابی توش میدرخشه روی همه رو کم میکنه. همین موضوع و حرفا باعث شده که نگار جواهریان نسبت به همه چی اعتماد به سقف داشته باشه و عین کسایی امثال لیلا حاتمی همیشه بدون میکاپ و ساده به نظر بیاد و حتی تو مراسمای مختلف و شکیل هم مثل امثال بهاره رهنما به خودش نمیرسه!

4BQMd5KMBT0W

نگار+جواهریان

بیوگرافی خارجکی نگار جواهریان

نگار جواهریان بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 22 دی ماه 1361 در تهران متولد شد. این بانوی بازیگر تحصیلاتش را در زمینه طراحی صحنه و لباس ادامه داد و مدرک او کارشناسی این رشته است. حسن جواهریان پدر نگار جواهریان است که در مهندس ساختمان بود و به دلیل علاقه ویژه ای که به تئاتر و دنیای نمایش داشت مدام به همراه خانواده به تئاتر میرفت و یکی از سهام داران سینما تئاتر تهران بود. 

در نگار جواهریان 27 مهرماه سال 96 بعد از تحمل مدتی رنج بیماری درگذشت و نگار جواهریان که وابستگی زیادی به پدرش داشت در غم از دست دادن پدرش به سوگ نشست. نگار جواهریان دو خواهر به نام های نازنین و نگین و یک برادر دارد و مادر و خواهر او و بسیاری از بستگانش ساکن مونترال کانادا هستند.

ثب

نگار

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها