|

مژه گربه ای "نگار جواهریان" با تم سفید برفی اینستا رو پاشوند؛ رو اَبرا چه حالی میکنه!

negar javaherian shayanews

نگار جواهریان بازیگر محبوب که این روزا با استایلای خفنش داره اینستا رو میترکونه، این بار با یه تم برفی طور و عجیب از نچرال فیسش رونمایی کرد!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- نگار جواهریان از بازیگران خوش استایل و بسیار محبوب سینما و تلویزیونه که این روزا داره با بازی در فیلم های سینمایی خفن تلاش میکنه تا بتونه نقش های متفاوتی رو رقم بزنه و به شهرت بیشتری دست پیدا کنه. نگار جواهریان که از ابتدا چندان به عنوان یک سلبریتی شناخته شده نبود، از زمان ازدواجش با آقای مشهور یعنی رامبد جوان تونست بیش از پیش به چشم مردم بیاد و هر حرکتش در فضای مجازی دنبال میشد. نگار جواهریان در کنار تمام خصوصیاتی که به عنوان یه سلبریتی تمام عیار داره، بخاطر سبک رفتاری دوست داشتنیش تو اینستا طرفدار داره در حد تیم ملی!

نگار خانوم که علاقه زیادی به چیتان پیتان و میکاپای آنچنانی نداره، چند وقت پیش یه عکسی از خودش منتشر کرد که اونو عین یه سفید برفی نشون میده. این بازیگر نچرال فیس که فتوکپی بازیگرای هالیوودی لایف استایل داره و میخواد از هر نظر عین به سلبریتی واقعی باشه، حالا با سیسی عجیب و غریب اومده به اینستا و میخواد فراتر از بقیه باشه. خانوم خانوما با مژه های گربه ای و تم برفی طور عکسش، آدمو حسابی فاز به فاز میکنه و نشون میده تو ژذابیت از بقیه بازیگرا هیچی کم نداره.

yy

فاز برداشتن خفن نگار جواهریان بعد مامی شدن!

نگار جواهریان از اون دسته بازیگراییه که هیچوقت نخواسته واسه خودش حاشیه سازی کنه. حتی زمانی که رفتنشون به کانادا برای زایمان بچشون شده بود سوژه کل اینستا، این خانوم بازیگر هیچ حرفی نزد و گذاشت تا بگذره و اوضاع خودش آروم شه. از اونجایی که این روزا خیلی از بازیگرا و سلبریتیا از قدیم و جدید همگی زدن تو کار استایلا و جینگول بازیای اروپایی طور، گویا یه کوچولو هم روی نگار خانوم تاثیر گذاشته و ایشون رو تبدیل کرده به یه مدل تموم عیار که همه با دیدنش کپ کردن.

خانوم خانوما به تازگی عکسی از خودش منتشر کرده بود که او رو با یه میکاپ شرقی و خیلی جذاب نشون میده. در کنار این هفتاد قلم آرایش یهو خانوم  یه شال پلنگی و جینگول هم به تیپ خفن و میکاپ خفن ترش اضافه کرده بود که همه تا همین الان تو کف هستن!

e

ggf

وقتی نگار جواهریان تبدیل میشه به یه اَبَر ستاره!

نگار خانوم که از زمان ازدواج اعیونیش با رامبد جوان یه چیزی شده شاخ که همه آرزوشونه یه همچین شوهر دست به نقدی داشته باشن، حسابی حال و هواش عوض شده و تفریحات سوپر لاکچری داره که همین اواخر نشون داد روی ابرا تو کوه بود که البته تنهایی هم رفته بود و خبری از آقای جوان نبود! حالا چرا ازدواج اعیونی به خاطر اینکه این بازیگر برای ازدواج تشریف بردن به کشورهای خارجی و ماه عسلشون رو هم همونجا گذروندن که تا مدتی سوژه کاربرای فضای مجازی شده بود که آقای جوان بعد از چندین و چند تا ازدواج ناموفق چه روحیه لطیفی داره که واسه این آخری رفته خارج گردی!

حتی نکته جالب ترش اینه که اختلاف سنی این دو بازیگر 11 ساله و با این وجود زندگی فوق العاده رمانتیکی کنار هم دارن و به همین واسطه خیلی زیاد محبوب دل مردم هستن. اما پس از مدت ها که چندان خبری از نگار جواهریان نبود یهو با یه استایل متفاوت تو سریالی جذاب یعنی "خاتون" از خودش رونمایی کرد. نگار خانوم از دید بسیاری از منتقدان با بازی در این سریال حسابی زد رو دست شهرزاد و الان واسه خودش داره میترکونه تو سینما!

oo

o

jh

drf

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها