|

خانومای بازیگر جَووون که موهاشون مثل دندون سفید شده؛ چِگَده عجیب ولی زیادی خوشگل!

این روزها دیگه موی سفید خجالت نداره و مد هم شده و خیلی از خانوم های بازیگر برای اینکه خوشگل تر بشن به سعی می کنن موی سفیدشون رو نشون بدن!

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- این روزها موی سفید در آینه دیدن نه با خودش غصه که حتی قصه خوش تیپی به همراه دارد. در واقع جمله هایی مثل «موهات رو رنگ نمی‌کنی؟ سفیدهاش زده بیرون! چقدر موی سفید داری؟! چرا انقدر زود موهات سفید شده؟!» به تاریخ پیوسته اند و چند سالی میشه موی سفید و جوگندمی نه تنها مد شده که خیلی‌ها دست و پا می‌شکنند تا بتوانند موهاشون رو جوگندی، سفید، نقره‌ای و چنین رنگ‌هایی کنند.

البته بُرد هم بعد از سالیان سال تلاش برای پنهان کردن با افرادی است که مادرزادی و ژنتیکی، زود مو سفید می‌کنند. بازیگرها هم که همیشه بیشترشان در ردیف اول مد هستند، این سال‌ها با موی سفید زیاد دیده شده اند. در این مقاله نگاهی می اندازیم به خانوم های بازیگری که سفید شدن موهاشون نه تنها از جذابیت اون ها کم نکرد بلکه باعث شده بسیار زیباتر به چشم بیان.

- رویا جاویدنیا که امسال با موی سفید و تیپ گنگش ترکوووند!

رویا جاویدنیا هم که امسال با تیپ گانگستری و البته ژستی که برای عکاس‌ها گرفت، حسابی سر و صدا به پا کرد و حتی کار به دلخوری هم کشید و او به آن‌ها که درباره لباس پوشیدن او کامنت‌های خشمانه داده بودند گفت: «اینستاگرام جای بد و بیراه گفتن و زخم زبان زدن نیست!»

رویا خانوم از جمله بازیگرهایی است که هم موهای سفید طبیعی داره و اصلاً هم علاقه ای به رنگ کردن موهاش نداره. او در جشنواره امسال با موهایی که تا سرشانه های‌اش می‌رسید و جوگندمی بودند، دیده شد و در فرش قرمز فیلم سد معبر هم با موهای کوتاه و البته رنگی طیف سفید و نقره‌ای داشت.

استایل-عجیب-رویا-جاویدنیا-در-جشنواره-فیلم-فجر

مریم معصومی پر کلاغی که داره کم کم میشه پر جغد برفی!

مریم خانوم معصومی خوب از اون دست بازیگرانی هستش که تو فضای مجازی و اینستاگرام به شدت پرکار تره نسبت به بازیگری و خانوم همیشه هم جزو پیش قدم ها بوده در عرصه مدلینگ!مریم خانوم رو بیشتر وقت‌ها با موهای سیاه و پرکلاغی دیده شده اما هم یک دفعه خودش را به سمت رنگ موی سفید پرتاب کرده!

البته شاید خیلی هم یک دفعه‌ای نبوده چون یک عکس از او در قطار است که تازهای سفید دارد و عکس دیگر را او نشان می‌دهد که روی صندلی لم داده است و دارد از خودش سلفی می‌گیرد؛ آن هم با موهای سفید و کوتاه که از ژنیک خودش نیست و از مهارت آرایشگر است و حسابی هم به او آمده است.

246208061656783493

آناهیتا و موهای سفید طبیعی که به یاد مهسا تراشید!

آناهیتا همتی که به چهره بشاش و صدای ریزش شناخته می‌شود یکی از ساده‌ترین بازیگران به حساب می‌آید. او هم در این سال‌ها با موهایی که سفید شده بودند عکس‌های زیادی از خودش منتشر کرده که به نظر می‌رسد بیشتر از اینکه به دنیال تیپ و قیافه و مد بودن باشد؛ از گذر عم و سفیدی موهای‌اش خواسته رضایتش را نشان دهد.

10-11

آناهیتا همتی هرچی تو این چند سال کم حاشیه بوده به جاش تو این یکی دو هفته حسابی ترکوند. خانوم اول هفته پیش از عشق قدیمی ش گفت برای اولین بار عکسی از نامزد فیلیپینی خودش منتشر کرد. این مرد فیلیپینی که الکساندر جی ریوسا / Alexander Jriosa نام داشته، متولد سال ۱۹۷۳ بوده و در سال ۲۰۲۱ در سن ۴۸ سالگی از دنیا رفته است. همتی اشاره ای به علت فوت وی نکرده است.

1327443_594

به گفته ی آناهیتا همتی، او و الکساندر به مدت ۳ سال – از سال ۸۳ زمانی که خانم بازیگر ۳۱ سال داشت تا سال ۸۶ – در کنار یکدیگر زندگی کردند.

حالا هم در تازه ترین حاشیه آناهیتا برای همدردی با مهسا امینی موهای سرش رو تراشید.
 

- شیلا خداد از موی سیاه هندی تا موی سفید ایرانی

شیلا خداداد با فیلم مسافری از هند معروف شد، در دهه هشتاد و البته با موهای مشکی حالا می‌خواهیم مطلب‌مان را با حرف‌های خودش درباره دهه ۹۰ و چهل سالگی‌اش تمام کنیم و عکسی که در آن موهایی سفید دارد و درباره‌شان می‌گوید: «موهام سفید شده؛ من اینطوری دوست دارم و می‌خوام این مدلی بمونه. قصد ندارم فعلا موهام رو رنگ کنم. من به موقعش کودک بودم و بعدش نوجوانی و جوانی را تجربه کردم و حالا چهل ساله شدم؛ هیچ مشکلی هم با این موضوع ندارم و هرچقدر هم بهم بگن که پیر شدی و موهات سفید شده، اصلا ناراحت نمیشم!»

- لیندا کیانی و گرد پیری در 42 سالگی

لیندا کیانی که خیلی حرفه‌ای در دنیای مد و البته بیشتر لباس فعالیت دارد و از بازیگرانی است که زیاد هم موهایش تا پیش از این رنگ می‌کرده اما چند سالی است؛ عکس های زیادی از خودش منتشر می‌ کند که دقیقا می‌خواهد سفیدی موهای‌اش تو اون ها نشون داده بشه. خانوم کیانی در جشن تولد امسالش که ۴2ساله می‌ شد با موهای فرق از وسط با تارهای سفید، شمع‌اش را فوت کرد و کلی هم لایک و کامنت گرفت.

unknown_241804291_1244430579353432_7275070243199921482_n

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها