|

گشت و گذار "آناهیتا همتی" با یه تیپ تینیجری؛ سنش کم نیست ولی هنوزم نمکی و نازه!

anahita hemmati shayanews

آناهیتا همتی بازیگر معروف ایرانی می باشد که بسیار فعال در شبکه های اجتماع است و به تازگی هم تصویری جذاب از خود منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد

آناهیتا همتی بازیگر معروف و دوست داشتنی ایرانی است که بیشتر او را با بازی در سریال های قدیمی و ماه رمضونی مثل "خانه به دوش" و "ترش و شیرین" می شناسیم.

به گزارش«شایانیوز» آناهیتا همتی اما ان روز ها که سن و سال دار شده دیگه تو قاب تلویزیون دیده نمیشه. اگه بخوایم واقعیت رو هم در نظر بگیریم سریال ها اون موقع بهتر بودن و دلنشین تر! از این ها که بگذریم آناهیتا همتی هنرمندی بی حاشیه و پرطرفدار است که در اینستاگرام فعالیت زیادی دارد و بیش از 1.2 میلیون کاربر دنبال کننده او نیز هستند. ناگفته نماند خانم بازیگر خیلی هم در مسائل سیاسی و مشکلات کشور واکنش نشان می دهند و در پیج خود پست های بسیاری در این مورد گذاشته اند.

آناهتا همتی این روزهایش را به گشت و گذار و طبیعت گردی اش اختصاص داده و ظاهرا خیلی هم علاقه مند به دوچرخه سواری می باشد. در ادامه تصویری جذابی که این هنرمند عزیز از خود به اشتراک گذاشته را مشاهده می کنید.

anahitahemmati_1640952628

کتاب‌های نویسنده‌ای به نام «جوی‌فیلدینگ» را خیلی دوست دارد و مطالعه کتاب‌های این نویسنده خیلی روی وی تاثیر می‌گذارد.

وی غذاهایی را که خیلی خوب و خوشمزه درست می‌کند غذاهای چینی و ایتالیایی است.

همتی باعث حضور هدیه در سینما شد و تلفن وی را به آقای مهرجویی داد.
دستیار آقای مهرجویی با من تماس گرفت که برای بازی در فیلم «لیلا» به دفترشان بروم در آنجا دستیار مهرجویی که نامش یادم نیست به من گفت دختری هست در اکباتان به نام هدیه او را می‌شناسی؟ گفتم بله گفت شماره‌اش را می‌خواهیم تا دعوتش کنیم برای بازی در این فیلم بعد از آن من از هدیه تهرانی اجازه گرفتم و شماره‌اش را دادم.

honarmandan44_1636177129_1

بیوگرافی آناهیتا همتی

آناهیتا همتی متولد 1 مرداد 1352 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است. تحصیلکرده دیپلم رشته علوم تجربی می باشد که از 20 سالگی با تئاتر شروع کرد و اکنون ساکن اکباتان می باشد و عاشق طبیعت ، حیوانات و دوچرخه سواریست.

در زایشگاه خیابان سلسبیل به دنیا آمدم ، پدرم کارشناس کشاورزی و مادرم حسابدار است و یک برادر بنام آرین دارم که 14 سال از من کوچکتر است. بخاطر شغل بابا مدتی در خرم آباد و در شهر لنگرود زندگی کردیم.

cafe_honarmandan.ir_1503582887

اعتیاد به قهوه

من کاملا به قهوه معتادم، مدتی تصمیم گرفتم دمنوش گیاهی و سنتی استفاده کنم اما در میانه روز دست ها و چانه ام می لرزد تا جایی که مامانم می گوید.

آناهیتا قهوه ات را بخور ، اینها به خاطر نخوردن قهوه است ، خلاصه نتوانستم ترک اعتیاد کنم (می خندد)

ac-image-5Y1606726700CK

خانم بازیگر همچنان مجرد!

تا به حال فرد ایده‌آلم را پیدا نکرده‌ام و معتقدم که ازدواج کردن در سن کم خطرناک است. صبر کردم بزرگتر و عاقل‌تر شوم، از وقتی هم که بزرگ و عاقل شدم از بس می‌بینم همه آنهایی که شتاب‎زده ازدواج می‌کنند، طلاق می‌گیرند، بیشتر دقت می‌کنم.

1637432828-parsnaz-com

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • یونس از شهر تبریز ارسالی در

    اره راست میگی امروز ازدواج فردا طلاق بازیگر دوست داشتنی تو این کار نکن ازدواج برای همیشگی بازیگر خوشگل

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی