|

الهام حمیدی جلو همه کَلشو کرد تو دبه برنز؛ میگن بُکش و خوشگلم کن نمونه بارزش!

elham hamidi shayanews

الهام حمیدی که از بازیگرای مایه دار سینماست اینبار تصویری از خود متاشر کرد که نشون میده این بازیگر حسابی برا تیپاش هزینه میکنه!

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- الهام حمیدی بازیگر مشهور و محبوب ایران می باشد که هم در سینما و هم در تلویزیون سابقه بازیگری داره و سالهاست در این عرصه فعاله. البته که خانوم خانوما همیشه در نقش هایی بسیار مثبت دیده شده و مثلا اینجوری بوده که زن پیامبر بوده و یا در مثبت ترین حالت یک خانوم ظاهر شده. ناگفته نمونه الهام حمیدی توانایی ایفای نقش هایی منفی و یا شیطون رو هم داره و تا به حال دو سه کار سینمایی اینچنین داشته اما خب بخوایم راستشو بگیم همون کاراکترای فرشته طور بیشتر به الهام حمیدی میاد!

الهام حمیدی از هنرمندانی هستش که مثلا مثل خانوم بهاره رهنما اهل جار زدن و حاشیه سازی علنی نیست اما خب میشه گفت از پرحاشیه ترین بازیگران محسوب میشه. این هنرمند کشورمون همانند بسیاری از خانومای همکارش همسری پولدار دارد که البته ازدواج دومشه اما خب لایف استایل مرفهی براش فراهم کرده. الهام حمیدی شاید از نظر خیلیا چندان خوشتیپ نباشه اما برای لباسایی که میپوشه حسابی هزینه میکنه. در ادامه نمونه ای از آن را مشاهده می کنید.

Untitled

میکاپای سرکوچه ای و عروسی وار الهام حمیدی!

خب میدونید که ایران یکی از پر مصرررف ترین کشور های جهان در لوازم آرایش می باشد که بی حد و اندازه خانوماش حتی برای رفتن به سر کوچه هم آرایش می کنند. البته که باز خوبه یه دو سه سالی میشه میکاپ های نچرال مد شده و این روند کمتر دیده میشه اما باز همون نچرالشون هم کلی زیرسازی و رو سازی داره که در اخر می بینید باز هم آرایش کرده میرن و اعتقادی به کاملا طبیعی بودن ندارند!

خب این روند در خانومای بازیگر هم مستثنا نیست و تو همین راستا حرکت می کنند. خیلی از خانومای هنرپیشه هستند که اصلا برای مراسمات سینمایی با آرایش غلیظ دیده میشه مثل خانوم الهام حمیدی که هیچ، برای تصایر اینستاگرامیشون هم چنین می باشند!

elhamhamidiiii_1526367004

الهام حمیدی نیز از علاقمندان پر و پا قرص آرایش غلیظ هستش که چه به دست خودش باشه و چه به دست آرایشگر، باید همچون بوم نقاشی بشه وگرنه قانع نمیشه! 

الهام حمیدی حتی چند باری هم به عنوان مدل در سالن شاخ مریم رهنما که از بهترین میکاپ آرتیست های ایرانی است نیز دعوت شده و میکاپ هایی مختلف روش پیاده شده که همشونم باز غلیظ هستند چرا که اصلا سبک کار مریم رهنما غلیظ و پررر رنگه!

اما از حق نگذریم الهام حمیدی هم با وجود اینکه عمل زیبایی سنگینی همچون بینی نداشته اما خب چهره ای خوش آرایش و خوش عکس داره که اگه حرفه ای روش این موارد کار بشه نتیجه خوبی رو به همراه داره. در ادامه نمونه ای از این میکاپ هارو مشاهده می کنید که البته از نظر برخی از کاربران کمی ترسناک و زمخت بود!

elhamhamidiiii_1559318727

الهام حمیدی آمپول خور نبود اما واسه تبلیغات عجیبش رفت زیر سوزن!

الهام حمیدی شاید در عرصه سینما و تلویزیون کم کار شده باشه اما خانوم بازیگر درآمد خوب و بالایی از طریق تبلیغات داره که البته خودشم تو پیجش نمیذاره بلکه به صورت حضوری میره اون سالن یا مزون و یا کلینیک و به عنوان چهره ای مشهور میشه خودش یه پا تبلیغ برای اون کار.

در ادامه نمونه ای از آن را مشاهده می کنید که الهام خانوم حمیدی علی رقم گفته هاشون در گذشته که اهل تزریقات نیستند، در آخر آمپوله رو خوردن!

شباهت زیاد الهام حمیدی به مادرش همرو خزون کرد!

الهام حمیدی چندان اهل انتشار تصاویر زیاد از خانواده اش نیست و تنها چند باری همراه با همسرش عکس گذاشته و یه یکباری هم مامان جانش رو که شباهت بسیاری به هم دارند.

الهام حمیدی حتی تا به حال تصویری از دو فرزندش منتشر نکرده که خب همه اینها برمیگرده به سلیقه و خواست شخصی آدما که خانوم بازیگر علاقه داره تا این مدلی باشه. اما در ادامه تصویری که از مادرش به اشتراک گذاشت رو مشاهده می کنید.

elhamhamidiiii_1520588031

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    تو داری میری

  • محسن ارسالی در

    میگم‌ مطمئنی همین رو میگن....

  • ملخک ارسالی در

    قاپ
    قاپووووووووووووووووودددد

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها