|

"الهام حمیدی" با سوراخ سوراخای فیسش دیگه غربی شد بددد؛ تیپاش چه جیب خالی کنن!

elham hamidi shayanews

الهام حمیدی که این روزا خیلی زیاد داره به خودش میرسه حالا ویدیویی ازش منتشر شده که صورتشو داره سوراخ سوراخ میکنه البته جهت همون زیباتر شدنه!

لینک کوتاه کپی شد
6

شایانیوز- الهام حمیدی از بازیگرای جذاب و دوست داشتنی سینما و تلویریون می باشد که سالهاست در این عرصه فعالیت دارد و هواداران بسیاری هم پیدا کرده اما تو این چجند سال اخیر اینستاگرام باعث شده تا خیلیا تغییر ظاهر و باطن بدن و خیلیا هم خود واقعیشون رو نشون بدن و الهام حمیدی دقیقا یکی از همون شخصیت هاست که خب همیشه در فیلم و سریال ها نقش خانومی بسیار مظلوم رو داشته و یا همسر پیامبران بوده اما در واقعیت شخصیتی بسیار جینگول مستون دارد که حواشی بسیاری هم ایشون رو احاطه کرده. الهام حمیدی از اون دسته خانوماست که همانند نیوشا ضیغمی در صفحه اینستاگرام خودش خبری نیست اما خب عکس و فیلماش در صفحات دیگه و فن پیجا فَت و فراوونه و خب این نشون میده که خانوم خانوما فعال هستند و پر حاشیه اما خب در اینستاگرام خودشون رو نمیکنن.

مثلا یکی از این موارد تبلیغاتی هستش که الهام حمیدی میره و به عنوان چهره ای مشهور در اون سالن یا مزون و یا حتی کلینیک حضور پیدا میکنه و دو تا لباسم تن میزنه و یا تزریقی ریز انجام میده و مبلغی بالا به عنوان تبلیغات دریافت میکنه.

الهام حمیدی که همین چند وقت پیش گفته بود من اهل تزریق و بوتاکس نیستم حالا ویدیویی از خانوم بازیگر منتشر شده که به کلینیکی لوکس رفتن و تزریقات انجام دادند. البته که اینهمه صافی پوست قطعا یه حرکتی هم میخواد که روش زده بشه وگرنه کسی با بالارفتن سنش جَوون تر نمیشه که خانوم حمیدی بشن!

الهام حمیدی مامور نشون دادن مانتوهای لوکس و پول خوره!

اما الهام حمیدی از حق نگذریم جاهای کمم نمیره و هر کجا که برای معرفی و تبلیغ و مدلینگ انتخاب میکنه و میره جذاب و معروف و لوکس هستند و خانوم خانوما برای مزون که میره هم مانتوهایی سنگ دوزی شده و خفن تَن میزنه!

جدا از اینها الهام حمیدی خود نیز عاشق و شیفته مدل مانتو های عجیب و رنگیه که هر کسی حاظر به پوشیدنش نیست. این مدل مانتوها تنها به عنوان مدلینگ نیستن و الهام حمیدی در بسیاری از مراسمات سینمایی هم که دعوت میشه چنین دیده میشه، حتی غلیظ تر!!

Untitled (3)

الهام حمیدی نه تنها مدل لباس بلکه مدل میکاپ آرتیستای شاخم هست!

اما الهام حمیدی که تا به حال دو بار ازدواج کرده، از شوهر کردن دومش چندان نگذشته و خانوم خانوما همین دو سال پیش بود که عروس شد و برای میکاپش پیش یکی از بهترین میکاپ آرتیست ها رفت! حالا ایشون کی هستن؟ مریم رهنما خواهر بهاره رهنما می باشند که بیشتر آرایش هنرمندان رو انجام میدن، چه مهمونی ها و چه مراسمات سینمایی! 

اما از اونجایی که الهام حمیدی چهره ساده اما جذابی برای آرایش داره و حسابی تغییر میکنه و به اصطلاح خوش آرایشه، از سبک میکاپش خیلیییی استقبال شد و خانوم میکاپ آرتیست دوباره از ایشون برای این میکاپ دعوت کرده بودن که البته دو سه روز پیش بود!

Untitled (3)

دوست الهام حمیدی انقدر باهاش گشت که شد همزادش!

خیلی از بازیگران و چهره ها هستند که خب یه چهره بسیار شبیه به خود نیز در خارج از کشور و یا بلعکس دارند. مثلا لیلا اوتادی شباهت بسیاری به اسکارلت جوهانسون داره. حالا به تازگی تصویری از الهام حمیدی در کنار دوستش منتشر شده که به گفته کاربران شباهت بسیاری به هم دارن و او را همزادش نامیدند!

Untitled

بیوگرافی پر محتوای الهام حمیدی!!

الهام حمیدی در هشتم آذر ماه سال 1356 در تهران متولد شد. وی لیسانس حسابداری از دانشگاه آزاد را دارد. حمیدی خواهر بزرگتر دو برادرش نیز هست.

 خانم بازیگر آشپزی اش بسیار خوب است و سعی میکند هر کاری که انجام میدهد به نحو احسن باشد.

الهام حمیدی اولین بار در سال 76 وقتی که بیست ساله بود ازدواج کرد اما ان وصلت دوام زیادی نداشت و خیلی زود به طلاق رسید اما ازدواج دوم خانم بازیگر در سال 21 سال بعد در سال 97 بود که با اقایی پولدار به نام علیرضا صادقی بود که حاصل این رابطه دو فرزند بود که یکیش سال 99 به دنیا اومد و بعدی هم سال 1400!

elhamhamidi_lovers_1624278743

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    این بازیگرها از روی دستاشون میشه فهمید سنشون چقدر بالاست ولی صورت را ازبس عمل و تغییر میدن مشخص نمیشن

  • سودف ارسالی در

    خداازاین نمیگزه
    دارن خوشک میشن

  • ناشناس ارسالی در

    احمقا زود برن

  • ناشناس ارسالی در

    چقدر خوبه آدم طبیعی زیبا باشه.بعدشم اینکارا مال 20ساله ها هست. نه 50ساله.

  • ناشناس ارسالی در

    خانم الهام حمیدی ،شده مثل بهاره رهنما ،که روز یک عکس از خودش می‌زاره ،حیف که از این زن که در سریال یوسف پیامبر استفاده کردند

  • مالک ارسالی در

    آدم اینا رو میبینه افسوس میخوره ،واقعا چه قدر تو دنیا غرق شدن،آخه مگه تو شب اول قبر اینا به کارت میاد!مرگ در کمین است و ما غافل و دلگرم به لهو و لعب.

  • وطن ارسالی در

    یعنی خاک برسرسلبریتی های ایران تادیروزهیچکی اینارونمیشناخت این طورلباس نمیپوشیدن حالا که معروف شدن اونم به لطف مردم دیگه میخوان خودشون خفه کنن

  • ناشناس ارسالی در

    خانم تمام صورتش مشکل پیدا کرده است

  • الهام ارسالی در

    واااااااای خدا چرا باید ی عده اینقدر خوش باشن 😭😭😭😭

  • ناشناس ارسالی در

    نقی معمولی فدا یت بشه چقدر تو قرتی شدی

  • نیما ارسالی در

    مانتو که تو این ویدئو تن هس ، مثل لباسی که برای پیش خدمتا طراحی شده ..... !!!!!

  • ناشناس ارسالی در

    خیلی زیبا بودن ازشون خوشم می اومد . ولی روزبروز دارن زشتتر و عجیب و غریبتر میشن

  • ناشناس ارسالی در

    خداکنه مثل خیلیا آخره عمری مردم واسشون خونه اجاره نکنند جیک جیک مستون فکر زمس7

  • مصطفی فرضی ارسالی در

    عجب زیبایی مصنوعی

  • ناشناس ارسالی در

    هرکلینیکی یالباسفروشی میرن پول نمیدن بجاش براشون تبلیغ میکنن

  • حسن ارسالی در

    تا دیروز التماس میکردن کارگردا تو فیلم ها بازیشون بدهند دارن تبلیغ مد و لباس و مانتو جلف میدن

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها