|

وقتی مژه های بال بالیِ "الهام حمیدی" به فیس شیربرنجش رنگ میده؛ یه استایل و اینهمه ادا

elham hamidi shayanews

الهام حمیدی از بازیگرای محبوبی هستش که کم و بیش تو مجازی و اینستا خودش دیده میشه اما تا دلتون بخواد عکس و فیلماش در میاد!

لینک کوتاه کپی شد
12

شایانیوز- الهام حمیدی از بازیگرای جذاب و دوست داشتنی سینما و تلویزیونه که البته کمی تا قسمتی مغروره و گهگاهی همین غرورش باعث میشه تا مخاطب ازش دور بشه. اما به نسبت خیلی از خانومای بازیگر همچون مثلا خانوم بهاره رهنما، محبوبیت بیشتری داره چرا که معقولانه تر رفتار میکنه. البته که فکر نکنید الهام حمیدی مثل فیلم و سریالاش مظلومه هاااا خیر! اتفاقا بلعکس شخصیتی بسیار شیطون تر از اونچه که می بینیم داره و خب قطعا امکان هم نداره شما بازیگر باشید و حاشیه نداشته باشید! الهام حمیدی با بازی در سریال "یوسف پیامبر" بیش از هر کاری مشهور شد که البته، هم به دلیل کاراکتری که داشت اینطور شد و هم به دلیل ظاهری که براش ساخته بودن!

الهام حمیدی در این سریال نقش آسنات همسر یوزارسیف رو داشت و با لباس بسیار جذبی که برای او در ابتدا طکرده بودند همرو متعجب ساخت! از این ها که بگذریم و بیایم سر و سراغ خود الهام خانوم حمیدی باید بگیم که این بازیگر مشهور مدتی میشه که در شغلش کمرنگ شده. البته که وی در سینما فیلمی با نام "خائن کشی" رو در راه داره که هنوز اکران نشده اما تلویزیون هیچه هیچ! الهام حمیدی در فضای مجازی و جاهای مختلف حضور پررنگی داره که خب وقتی عکس و فیلماش در میاد تازه میبیند که خانوم خانوما هستن خیلیم هستن، فقط تو اینستاگرام خودشون رو نمیکنن!

در ادامه نمونه ای از آن را مشاهده می کنید که به همراه لیلا بلوکات تصویری زیبا منتشر کردند.

rrr

الهام حمیدی و کاشته های رو صورتش!

خب همونطور که در تصویر بالایی مشخصه، فیلتر جذابی رو این دو خانوم بازیگر افتاده و حسابی سفید و صاف و صوفشون کرده! اما جدا از همه اینها هم لیلا بلوکات و هم الهام حمیدی هر دو از چهره هایی هستند که فیس نسبتا نچرالی دارن و عمل جراحی نداشتن، تنها شیطنت هایی مثل فیلر و این موارد داشتن! اما گذشته از اون لیلا و الهام هر دو خیلی زیاد اهل به خود رسیدن هستند و خب از اونجایی که پول در جیب خر در بازار هستش، با پول میشه به راحتی برند بپوشی و خوشگل بشی!

الهام خانوم حمیدی نیز در این تصویر مژه های طبق معمول کاشتشون مورد توجه کاربران قرار گرفت و ابروهایی که بسیار بالا رفته هستند! و الهام حمیدی اصرار داره بگه نه بوتاکس نیست!!

Untitled

سوتی فجیع الهام حمیدی تو لایو بهاره رهنما!! خود خانوم چشاش شیش تا شد ...

الهام حمیدی چند ماهی میشه که برای بار دوم اونهم پشت سر هم زایمان کرد و حالا از اونجایی که سخت مشغول بزرگ کردن و بچه و درگیری های نوزاد هستش خیلی زیاد کم پیدا شده و فعالیت کمی در پیجش داره اما عکس و فیلم هایی که ابتدای متن هم گفتیم از خانوم خانوما دیده میشه مواردی هستن که مثلا برای تبلیغات الهام حمیدی برای مزون ها می باشند و یا ویدیویی که در ادامه مشاهده می کنید و الهام خانوم در لایو بهاره رهنما بودند و یه سوتی بزرگ دادند و اول از همه هم چشمای خودشون شیش تا شد!!

البته که بهاره رهنما از اونور اشاره کرد و الهام حمیدی هم خیلی سریع کار رو جمع کرد اما همونطور که میدونید کاربران همیشه در صحنه از این موضوعات نمیگذرن و تا طرفو ترور نکنن ول کنش نیستند!

نظرات خیلی مختلف بود و برخی هم به افکار و رفتار نامتعارف بازیگران خانوم مثل الهام حمیدی اشاره کردند! حتی یکی نوشته بود من فقط به الهام حمیدی ایمان داشتم که اونم تو زرد از آب دراومد!!

Untitled

آنچه که از الهام حمیدی فکرشم نمیکنید!

الهام حمیدی به تبلیغات مانتو های گرون قیمت نیز معروف است. در تهران مزونی خفن وجود دارد که سلبریتی های خانم را دعوت به پُرو و انتخاب لباس میکند. 

الهام حمیدی از پایه ترین بازیگران در این سالن میباشد که تا به حال چند بار با قر و قمیش جلوی آینه مانتو پرو کرده و معرفی داشته. البته نه هر مانتویی! مانتو های جواهر دوزی شده و یا پر طاووس دار و ...

شاید بتوان گفت شغل دوم الهام حمیدی مدلینگ است. وی هم مدل لباس میشود و هم مدل میکاپ! اما اینکه بر چه اساس چهره و اندام این بازیگر برای مدل بودن انتخاب خوبیه خدا داند!

بیوگرافی الهام حمیدی

الهام حمیدی در هشتم آذر ماه سال 1356 در تهران متولد شد. وی لیسانس حسابداری از دانشگاه آزاد را دارد. حمیدی خواهر بزرگتر دو برادرش نیز هست. خانم بازیگر آشپزی اش بسیار خوب است و سعی میکند هر کاری که انجام میدهد به نحو احسن باشد.

الهام حمیدی شوهری پولدار دارد که از خودش کوچکتر است. وی یکبار در سال 76 وقتی که بیست ساله بود ازدواج کرد اما خیلی زود منجر به طلاق شد، پس از ان در سال 97 برای بار دوم با اقای علیرضا صادقی ازدواج کرد.

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • عاطفه ارسالی در

    چقدر مقالهخوبه

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها