|

وقتی "گلشیفته فراهانی" میون دشت و دَمن عین ماست وا میره؛ خانوم با هر چی گلِ عیاقه!

golshifteh farahani shayanews

گلشیفته فراهانی به جای خاص رفته که حسابی خانوم بازیگر رو یاد ایران انداخته! خانوم تو این موقعیت دلپذیر یه شیطنت های باحالی داشت.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- گلشیفته فراهانی بازیگر جذاب بین المللی ایرانی که حالا همه تو کل دنیا خانوم رو میشناسن و یه جورایی اینترنشنال ترین بازیگر زن ایرانی است. گلشیفته خانوم اما به شدت عاشق ایرانه و هیچ ابایی هم برای پنهون کردن این عشق و علاقه نداره و همه جا اون رو جار زده. خانوم به تازگی تو پیج اینستاگرامش چند تا عکس جذاب و زیبا از بودن تو یه دشت پر گل منتشر کرد که هم خودش کلی ذوق کرد و هم برای فالوورهاش جذابیت داشت.

unknown_306061282_747008963039371_279340432148792079_n

unknown_306352575_187211347027381_4549802622307966915_n

unknown_306815121_645836560203733_7384870376175201015_n

بودن تو این دشت پرگل و جذاب حسابی گلشیفته خانوم فرهانی رو یاد ایران انداخت. خانوم بازیگر تو کپشن یکی از این عکس ها نوشت: نیمه پُر لیوان در زندگى کردن ٣ زمستان پشت سر هم و مُدام از این قاره به آن قاره رفتن، شاهدِ دو بهار بودن در یک سال أست. و این بهارِ، بهارى استثنائى است از زمانى که از بهارِ ایران و دماوند و دست لار و خوزستان رختِ سفر بستم.

وقتی گلشیفته خانوم خیلی ریز و زیرپوستی تبلیغ می کنه!

گلشیفته فراهانی مدت هاست که به عنوان مدل فعالیت داره و اتفاقاً تو این زمینه خیلی هم موفق بوده و سفیر برندهای معروفی هم بوده مثل جواهرات کارتیه. این فعالیت تبلیغاتی خانوم بازیگر حالا به قدری گسترده شده که حتی تو پست های عادی و روزمره گلشیفته هم میشه رد و نشون اون ها رو پیدا کرد! مثل همین عکس هایی که تو دشت و دمن منتشر کرده که اگه روش کلیک کنید می بینید که خانوم خانوما دو تا برند که پیرهن و کفشش مال اون هاست رو تگ کرده تا اینجوری هم صفا کرده باشه و هم پول زده باشه به جیب...

500

گلشیفته ای که تو اونور یه گُلی جذابه!

گلشیفته فراهانی حدود 10 سالی می شود که اون ور زندگی می کنه مدتی در فرانسه و اروپا بود و سپس راهی آمریکا شد. گویا خانوم فراهانی رو اون ور آب گلی صدا می کنند که بسیار هم مورد پسند خانوم بازیگر است چرا که با انتشار پستی نوشت: در غرب اکثرا من را "گُل" صدا میکنند، من مى توانم گُلِ شیفته باشم، ولى قطعا عاشق و دلباخته گلهام. این بهار نفسِ من را از زیبایى بند آورده

خانوم بازیگر اونور آبها با بازیگران مطرح دنیا همبازی شد و حالا همچون یک شهروند آمریکایی زندگی می کند نه یک ایرانیِ مقیم آمریکا! گلشیفته فراهانی علاوه بر بازیگری در عرصه مدلینگ هم فعالیت دارد و اتفاقا مدل جذاب یک برند لوکس و تشریفاتی نیز می باشد که در ادامه بیشتر رابطه باهاش صحبت می کنیم.

اما گلی خانوم تا به حال در فیلم های خارجی بسیاری بازی کرده و خب همونطور میدونید هالیوود مثل ما نیست و قید و بند خاصی هم در ساخت صحنه ها ندارند، یا بهتره بگیم فرهنگشون مثل ما نیست! به همین جهت از خانوم خانوما هم تا به حال سکانس های منشوری زیادی دیده شده که خب برای مخاطب چندان قابل هضم نیست، حتی با گذشت اینهمه مدت! در ادامه نمونه ای عکس گلی خانومو در کنار همکار هالیوودیش مشاهده می کنید که البته این نسخه مجازشه!

golshifteh

وقتی گلشیفته هنوز زیر چهله ولی چنتااا شوهر کرده!

گلشیفته خانوم فراهانی تو یه سری رفتارهاش کاملاً ایرونی هست اما تو بعد دیگری مثل خارجی ها شده. مثلاً خانوم بازیگر گویا خانواده و همسر خیلی براش معنی و مفهوم خاصی نداره و با اینکه سن و سال چندانی هم نداره و هنوز زیر 40 سالشه تا حالا حداقل 3 بار ازدواج کرده!

اولین همسر گلشیفته فردی بنام امین محمد مهدوی بود. او متولد سال 1350 و یک مترجم مسلط به زبان های انگلیسی، فرانسه، عربی و اسپانیایی بود. آنها در سال 1382 و قبل از خروج گلشیفته از ایران در جریان فیلم بابا عزیز با یکدیگر آشنا شدند و این آشنایی به ازدواج منجر شد. اما زندگی گلیشفته و همسرش دوام چندانی نداشت و دو سال بعد از یکدیگر جدا شدند.

در سال 2015 بود که عکسی از گلشیفته در کنار کریستوس دورجه واکر Christos Dorje Walker با عنوان همسر گلشیفته منتشر شد. دورجه واکر دومین همسر گلشیفته فراهانی است. او متولد 1970 است، ملیتی استرالیایی دارد و گفته می شود که یک روانشناس است.

همسر-گلشیفته

گلشیفته فراهانی و همه مردانی که شوهرش بودند

اما این ازدواج نیز دوامی نداشت و براساس اخبار منتشر شده، این دو به دلیل وجود برخی مشکلات دو سال بعد از زندگی مشترک از یکدیگر جدا شده اند.

و اما مدتی نیز خبرهایی از ازدواج گلشیفته فراهانی با کامبیز حسینی، مجری معروف تلویزیونی مقیم نیویورک به گوش می رسید و تصاویری از این دو در کنار هم منتشرشده بود البته نه خود گلشیفته و نه کامبیز خان این رابطه رو تائید نکردند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • شیر محمد دالمندیان ارسالی در

    می گم چند تا شوهر کرده ولی همشون به یه خوب ایرانی نمی ارزند

  • ناشناس ارسالی در

    واقعا تاسف بار است که یک زن بزرگ اواز بخونه و برقصه.
    همچنین با لباس مناسب است و چندان در حفظ حجاب موی سر خود احساس مسئولیت نمیکند😔

  • عرش ارسالی در

    هنرمندان و بازیگران خانوم ایرانی مراقب گلشیفته فراهانی باشند چرا که او نه گل است نه شیفته و نه اهل فراهان. او را تبدیل به یک دراکولای خون آشام کردن که ظاهرش شرقی است برای فریب ایرانیان ولی در شب ودر پنهان چشم آبی با موهای زرد رنگ است و غربی. او یک پیاده نظام فرهنگ غربی است که بدنبال جذب نیروی برای اپوزیسیون در خارج است.

  • ناشناس ارسالی در

    شما اول غلط املایی خودتان رااصلاح کنید بعد دنبال ایراد از دیگران باشید

  • ناشناس ارسالی در

    این چه تیتر مسخره ای هست که نوشتید🤢🤢

  • حسن ارسالی در

    اگربده چراپخش میکنید،وبالعکس،بهرحال اوهنرمندی ازایران است وخوب وبدش بخودش ارتباط داره،اشتباه تمام بازیگرهااینه که خودشون عکس وفیلم های خودشان راپخش میکنند،بعداگرنسبت بهشون نظری میدهند،صداشون درمیاد،

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها