|

"گشیفته فراهانی" با این شَمایل دیگه سوپر خارجی شد؛ مدلینگ و بازیگریو میکس زد سَمی!

golshifteh farahani shayanews

گلشیفته فراهانی که هم فاز بازیگری داره و هم فوز مدلینگی، به تازگی تصاویری از خود منتشر کرد که یه ترکیبی جذاب از هر دو بود.

لینک کوتاه کپی شد
8

شایانیوز- گلشیفته فراهانی رو دیگه هممون میشناسیم حتی اون دسته از کاربرانی که اهل دیدن فیلمای ایرانی نیستن و به قول خودشون تلویزیون و سینمای ایران رو گذاشتن کنار!!! گلشیفته فراهانی بازیگر بسیار با استعداد و مشهور ایرانی می باشد که اوایل دهه نود کل کار و زندگیش تو ایران رو بوسید و گذاشت رفت. این هنرمند در سال های اول به خصوص همون دم دمای اول خیلی زیاد گرد و خاک به پا کرد طوری که اون موقع ها با وجود اینکه اینستاگرام به این شدن اصلا نبود، اما اخبار و حرکات و تصاویر گلشیفته فراهانی مثل بمب ترکید و همه فهمیدن چخبره!

تو دهه نود خیلی از بازیگرای خانوم از ایران مهاجرت کردن و به کشف حجاب رسیدن اما خیلیاشون بعد از گلشیفته دست به کار شدن و انگاری گلی خانوم نیرویی محرک براشون شد تا برن. اما گلشیفته فراهانی از معدود هنرپیشه هایی هست که هنوزم هوادارای بشدت زیادی داره و خلیلیا قبولش دارن. گلشیفته فراهانی اونقدری که بعد از رفتنش مشهور شد و برای برخی عزیز شد، قبل از رفتنش همانند همه بازیگرای عادی دیده میشد و ظاهرا به دلیل مدل رفتنش و ادامه فعالیتش در هالیوود برخی افراد خانوم خانومارو بزرگ کردن و یه جورایی حتی الگو قرار دادن. البته که سلیقه و افکار هر شخص متفاوت و البته محترمه.

گلشیفته فراهانی حالا در آمریکا زندگی می کنه و هم بازیگره و هم یه مدلینگ خفن! اما خانم بازیگر به تازگی رفت تو گذشته و تصاویری منتشر کرد که برای تست دوربین فیلم هجرت بود. در ادامه این تصاویر رو مشاهده می کنید که گلی خانوم شدن مصری!

25

Untitled

Untitled

وقتی گلشیفته کَشکی فقط میخواد از مهاجرت کرده ها دفاع کنه!

گلشیفته فراهانی با وجود اینکه سالهاست از ایران رفته و یا به گفته خود تبعید شده، اما همچنان برای اتفاقاتی که در ایران رخ میده به خصوص اگر پای زنها در میان باشد واکنشاتی نشون خواهد داد. مثلا مدتی پیش حتی برای ریحانه پارسا نظری بلند بالا نوشت که نشون میده ایشون تنها میخواد از مهاجرت کرده ها حمایت کنه وگرنه ریحانه پارسا بدون تجربه خیلی خاص و زیادی به سرعت از ایران رفت و با افرادی همچون پویان مختاری رفت و امد کرد!

که نشون داد برای رسیدن به پول زیاد به قمار روی آورده و بازیگری رو هم شاید بیشتر برای رفتن و دیده شدن و حاشیه انتخاب کرده!

Untitled

rr

گلشیفته فراهانی با این حرکت بِرندارو ترغیب میکنه تا بهش پیشنهادات خفن مدلینگ بدن!

گلشیفته فراهانی انگاری بعد از اینکه چند سال با برند کارتیه همکاری کرد و اتفاقاً خیلی هم موفق بود حالا سعی می کنه با انتشار عکس های بیشتری از خودش تو فاز مدلینگ سایر برندها رو هم ترغیب کنه باهاش همکاری کنند. البته نباید از یاد ببریم که گلشیفته فراهانی چهره نچرالی داره و حتی به عنوان چهره زیبا هم منتخب شده اما خوب عکس های تازه ای که خانوم به اشتراک گذاشته به اعتقد خیلی از کاربران لاتی طور شده!

البته این عکس ها برای خودش داستان داره و این فوتوشوت ها برای مجله‌ی L'Officiel Ibiza گرفته شدن که خانوم فراهانی هم اون هارو در صفحه‌ی اینستاگرامش منتشر کرد.

فوتوشوت‌های گلشیفته در فضای باز بود. گلشیفته میگه بعد از مهاجرت حس رهایی و آزادی داره که فوتوشوت‌ها این حس رهایی را به بیننده القا می‌کنن.

اینم بگیم که فوتوشوت به مجموعه‌ای از تصاویری گفته میشه که یک مدل در اون حضور داره و پروسه عکاسی ممکنه تو فضای باز یا فضای بسته آتلیه باشه. فوتوشوت‌ها برای تبلیغات و هدف‌های بیزنسی و شخصی استفاده میشن.

Untitled

بِرند تشریفاتی که شیفته گلشیفته ما شده

یکی از برندهای مطرح که تو این چند ساله با گلشیفته همکاری داشته جواهرات کارتیه است که امسال هم به مانند سال گذشته برای رونمایی از کالکشن جدیدش به سراغ گلشیفته فراهانی رفت.

کارتیه سال گذشته کالکشنی به نام حس ششم ارائه کرد که در آن از طرح ها از بافتِ سنگهای کوه، طلوع آفتاب در مناطقی خاص، بیابان و مواردی دیگر الهام گرفته بود کارتیه امسال هم مرکز توجهش به طبیعت و زیبایی های اون بوده که به نظرم خیلی زیبا نظر همه رو به سمت زیبایی های جهان هستی جلب کرده. کارتیه برای کالکشن زیبایی های جهان مانند سال گذشته گلشیفته فراهانی را به عنوان مدل انتخاب کرد.

Untitled

gu

بیوگرافی و تغییر اسم گلشیفته فراهانی

(رهاورد فراهانی) که با نام گلشیفته فراهانی شناخته می شود فرزند بهزاد فراهانی از بازیگران سرشناس ایرانی در سال 1362 در تهران متولد شد، او که در سال 1376 و آستانه 14 سالگی با فیلم "درخت گلابی" ساخته داریوش مهرجویی وارد دنیای بازیگری شد، آخرین بار در فیلم "درباره الی" ساخته "اصغر فرهادی" در ایران مقابل دوربین رفت.

به نوشته وبگاه رسمی او، والدینش در آن زمان وقتی که نام گلشیفته را به اداره مربوطه برای تهیه شناسنامه ارائه دادند، ثبت احوال قبول نکرده و آن ها به ناچار دخترشان را دو اسمه کرده اند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی