|

تیپای اَجق وجق "الهام حمیدی" که چِش آدمو درمیاره؛ با رومیزی خونشون چه مانتویی ساخت!

elham hamidi shayanews

الهام حمیدی که این روزا داره بدجور تو اینستا واسه خودش میتازونه به تازگی یه پستی منتشر کرد که او رو با یه استایل متفاوت و عجیب نشون میده.

لینک کوتاه کپی شد
10

شایانیوز- الهام حمیدی از بازیگران محبوب و خوش چهره سینما و تلویزیونه که با بازی در فیلم ها و سریال های مختلف خاطرات جذابی برای مردم ساخته. الهام حمیدی از زمانی که ازدواج کرده حسابی تو اینستا فعال شده و یه جوری داره میتازونه که هیچکی به گرد پاش نمیرسه. الهام حمیدی با تبلیغات راه و بیراه از هر چیزی که بتونه یه خفن خوفی میسازه که دومی نداره و سعی میکنه تا در توانش هست فالوورای توپی واسه خودش دست و پا کنه.

الهام خانوم به تازگی یه عکسی از خودش منتشر کرد که دوباره اونو با یه استایل و میکاپ متفاوت و خیلی جذاب نشون میده. خانوم با یه تیپ سرخ آتیشی اومده یه رخی بیاد و با یه مانتو جینگول که انگاری رومیزی آشپزخونشه یه میکاپ ست و خیلی خفن زده. الهام حمیدی که گویا زده تو کار انگیزه دادن به مردم و طرفداراش حالا هم به بهونه این کار بدون اینکه هیچ منظره یا فضای جذابی باشه وایستاده تا زیباییش رو  به رخ بکشه که البته خیییلی هم خودساخته اس!!!!

elhamhamidiiii_1657640849

فیس از همه رنگ الهام حمیدی واسه خودنمایی!

الهام حمیدی یه پیج ساخته تو اینستا که از بالا تا پایین پر از میکاپای رنگ و وارنگه و معلوم نیس این حجم خودشیفتگی خانوم کی قراره به پایان برسه. جالبه که با وجود اینکه کار چندانی هم تو سینما انجام نمیده ولی اینقدی که با میکاپای مختلف سعی داره پول به جیب بزنه حتی مدلای این کار هم اینقد پیگیر نیستن.

خانوم تو یه ماه اخیر مدام آتلیه های مختلف و البته بالا شهر تهران رو گز کرده و شهر فرنگ از همه رنگ رو تو عکسای منتشر شدش میشه دید. الهام حمیدی که روز به روز بیش از پیش علاقه داره به شهرت برسه و از یاد مردم نره افتاده تو راهی که خیلی از بازیگرا این روزا دارن توش به پول و فالوورای آنچنانی میرسن.

elhamhamidiiii

elhamhamidiiii_1634910347

بازگشت قدرتمند الهام حمیدی به سینما!

الهام خانوم که پس از سالیان سال بالاخره دوباره به حرفه اصلیش برگشته و داره یه فیلم خییییلی خفن به کارگردانی آقای مسعود کیمیایی که تو فضای سینما یکه تازه میدونه رو بازی میکنه.

این فیلم که خائن کشی نام داره با حضور بازیگرای خیلی مطرح سینما قراره به زودی وارد مرحله اکران بیاد و سینماها رو از بیخ و بن بترکونه! یه تیزری فعلا برای این فیلم منتشر شده که گویا الهام حمیدی با یه استایل و نقش جدید و متفاوت قراره خودنمایی کنه.

وقتی الهام حمیدی از این سالن زیبایی درنیومده میره تو یکی دیگه!

این روزا یکی از عمل هایی که خیلی مد شده و بازیگرا هم قاعدتا اولین نفراتی هستن که فورا میخوان خودشون رو مطابق با مد پیش ببرن، عمل کاشت ابروئه. این عمل که میشه گفت نصف بیشتر سبلریتیای ایرانی رو با خودش همراه کرده به الهام حمیدی هم رسیده.

خانوم که در کنار استایلای تر و تازه و خیلی خفنش، سلطان اعتماد به نفس هم تشریف داره با یه مشت تبلیغاتی که معلوم نیس چقدر بابتش پول میگیره، سعی داره از همکارا یا بهتره بگیم رقیباش مثل نیوشا ضیغمی عقب نمونه و تا میتونه خودش رو در صدر سلبریتیای خوشگل بولد کنه!

elhamhamidiiii_1643029978

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی