|

تیپ زیر و رو شده "الهام حمیدی" همه رو شوک کرد؛ قلمبه جواهردوزه ولی قشنگی صفر!

elham hamidi shayanews

الهام حمیدی از بازیگرای عشق مانتویی هستش که دائما تو مزونای لاکچری دیده میشه اما اینبار استایل خانوم بازیگر چندان به کذاق کاربران خوش نیامد!

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- اگه بخوایم یکی از هنرمندان آروم و کم سر و صدامون رو نام ببریم باید الهام حمیدی رو بگیم چرا که همانند خیلی از همکارانش مثلا مثل خانوم بهاره رهنما نیست دائما پست و استوری بزاره و همش در حال ابراز وجود باشه. الهام حمیدی در صفحه اینستاگرامش فعالیت زیادی نداره و در واقع هر چند ماه یکبار پستی استوری چیزی منتشر میکنه اما تصاویر الهام حمیدی در پیج مزون های مختلف فَت و فراوونه!

مثلا در ادامه نمونه ای جدید از آن را مشاهده می کنید که الهام حمیدی برای تبلیغ این مزون رفته و ستی خانومانه رو هم به تن کرده که البته به مذاق کاربران خوش نیومد چون بنظرشون این استایل فقط گرونه و زیبایی خاصی نداره که هیچ، این عکس و ظاهر الهام حمیدی هم بسیار مورد انتقاد قرار گرفت!

الهام

الهام حمیدی بد ترکیب یا خوش سلیقه؟!

البته که این بار اول الهام خانوم حمیدی نیست و این فعالیت او تقریبا یه جورایی شغل دومش محسوب میشه چرا که در آن خیلی اکتیوه و مشخصه کلا لباس بازی رو خیلی دوست داره.

 الهام حمیدی برای استایل خود نیز در مراسمات سینمایی همیشه سعی داشته تا متفاوت باشه و که خب گاهی چندان این تفاوت جالب از آب درنیومده و مانتوهای خانوم بازیگر مدل هایی عجیب داشتند. در ادامه نمونه ای از شبیه سازی الهام حمیدی از خواننده آمریکایی را مشاهده می کنید.

Untitled

الهام

الهام حمیدی همرو عاشق چهره خودش کرد

اما تصویری که بالا مشاهده کردید الهام حمیدی در کنار میکاپ آرتیست مورد علاقه اش است. ایشون خانوم مریم رهنما هستند که به گفته خودشون خواهر بهاره رهنما می باشند. وی از بهترین میکاپ آرتیست ها ایرانی است که برای بیشتر مراسمات سینمایی خانوم های بازیگر رو آرایش میکنه و یا برای مناسبت های مختلف اونها چهره هایی زیبا براشون میسازه.

الهام حمیدی اتفاقا برای آرایش ازدواج دومش هم به سالن مریم رهنما رفت و میکاپی بسیار زیبا داشت جوری که با وجود اینکه این میکاپ برای دو سال پیشه اما همچنان بسیاری از کاربران انقدری این کار رو دوست داشتن که از خانوم رهنما خواسته بودند تا دوباره این میکاپ رو انجام بده و ایشون هم چند روز پیش دوباره از الهام حمیدی دعوت کرد و علاقمندان رو به خواستشون رسوند!

Untitled

الهام حمیدی همیشه عروس وار!

الهام حمیدی در واقعیت بسیار زیاد اهل آرایش های غلیظ است و اصلا به اینکه خانم خانما در هر عکس آماده عروسی رفتنه معروف شده! ظاهرا خانم حمیدی اعتماد به نفس کافی رو ندارند به همن دلیل به میکاپ های ملح تر قانع نیستند و حتما باید کیلو کیلو موارد آرایشی داشته باشند تا تصویری از خود در عموم نشان دهند!

به گفته خیلی از مخاطبین الهام حمیدی به سادگی و در تلویزیون چهره بسیار دلنشینی دارد و نیازی به کلی رنگ و لعاب نیست اما خب ظاهرا خانم بازیگر نظر دیگه ای نیز دارند.

Untitled (1)

و اما بیوگرافی جالب الهام حمیدی و شوهر هایش!

الهام حمیدی در هشتم آذر ماه سال 1356 در تهران متولد شد. وی لیسانس حسابداری از دانشگاه آزاد را دارد. حمیدی خواهر بزرگتر دو برادرش نیز هست. خانم بازیگر آشپزی اش بسیار خوب است و سعی میکند هر کاری که انجام میدهد به نحو احسن باشد.

الهام حمیدی شوهری پولدار دارد که از خودش کوچکتر است. وی یکبار در سال 76 وقتی که بیست ساله بود ازدواج کرد اما خیلی زود منجر به طلاق شد، پس از ان در سال 97 برای بار دوم با اقای علیرا صادقی ازدواج کرد.

علیرضا صادقی همسر الهام حمیدی کیست

همسر این خانم هنرمند علیرضا صادقی بوده که در کار بیزینس و تجارت فعالیت دارد و از سرمایه دارهای سرشناس تهران به شما می اید.

او در کشورهای حوزه خلیج فارس به کار تجارت میپردازد و از ثروت زیادی برخوردار است.

Untitled

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    الهام حمیدی قشنگ شده ولی مصنوعی . صورت قبلش را خیلی دوست داشتیم

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها