|

وقتی "متین ستوده" یه شبه کَلشو کرد تو قوطی رنگ؛ از یه طرف پول سازه از طرف دیگه پول باز!

matin sotudeh shayanews

متین ستوده از بازیگرای محبوب سینما و تلویزیونه که اینستا رو با تبلیغاتش حسابی ترکونده. خانوم اخیرا با یه ظاهر یه شبه عوض شده ظاهر شد.

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- متین ستوده از بازیگرای حرفه ای و محبوب سینما و تلویزیونه که از زمان بازی در سریال "لیسانسه ها" به محبوبیت باورنکردنی رسید. متین ستوده علاوه بر بازیگری در زمینه مدلینگ هم فعالیتای زیادی داره و به تازگی کل کار و بارشُ آورده تو اینستا. متین ستوده با کمترین تغییراتی که تو ظاهرش ایجاد میکنه باید منتظر هزارتا عکس و ویدیو از تیپ و ظاهر جدیدش بود که خیلی اوقات صدای کاربرا رو هم بلند میکنه دیگه!

این بار هم متین خانوم با کلی تغییرات جینگول یه پست خفن گذاشت و از جذابیتای بی حد و حصرش البته با یه عالمه میکاپ رونمایی کرد. حالا هم به یه پست قانع نشده و کلی عکس دیگه از خوشگلاسیون جدیدش گذاشته که بیا و ببین!

خانوم خانوما بعد مدتها یه رنگ موی روشنِ خیییییلی جذاب منتشر کرد و با رفیق عجیب غریبش تو فازای مختلف و با هزار هزار بگو و بخند نشون داد که حسابی از خودشون خوششون میاد و چه دل خجسته ای دارن تو این شرایط! ولی نکته ای که نظر خیلی از کاربرا رو به خودش جلب کرد این بود که خانوم چطوری یه شبه رنگ موهاش رو عوض کرد و در حالی که همین چند وقت پیش از رنگ موی متفاوتش رونمایی کرده بود حالا یهویی یه رنگ موی تازه پیدا کرده و دقیقا باید گفت وات دِ فاز خواهر!!!!

akfaj

jwehww

متین ستوده و تفریحات راه و بیراهش تو کوه و صحرا!

متین ستوده عاشق گشت و گذار تو طبیعت و بودن با رفقای نابشه. حالا این رفقاش کین؟ این روزا حتما سریال جیران رو تماشا میکنین و نقش گلین که یکی از جذاب ترین نقش های این سریاله رو به خاطر دارین. بازیگر این نقش سمیرا حسن پوره و با خانوم ستوده خارج از همکار بودن حساااابی فازش جوره و البته همسر ایشون سامان سالور هم که کارگردان سرشناس سینماست با متین خانوم و نامزدش رفیق گرمابه و گلستان هم دیگه هستن.

ajhdjwd

ajhd

sbfjs

رابطه لطیف و البته سایه روشنِ متین ستوده!

متین ستوده مدتیه که با یکی از آهنگسازای خوب و خوش چهره ایرانی به نام علی زندی نامزد کردن و اینکه روابطشون در چه حاله رو هنوز کسی نمیدونه. چونکه گویا خود متین ستوده علاقه چندانی برای به اشتراک گذاشتن راه و بیراه روابط زندگیش نداره! البته این موضوع فقط مربوط به رابطه با نامزد یا شوهرش نمیشه و حتی برای زندگی خودش هم عین خیلی از بازیگرای دیگه مدام تو اینستا پست و استوری منتشر نمیکنه.

matinsotudeh_1635790881

qgrjeg

دست و بال پر و پیمون متین ستوده واسه خودنمایی!

متین خانوم بعد از دستیابی به محبوبیتی که یک شبه واسش قد یه دنیا طرفدار دست و پا کرد، حالا پایه ثابت آتلیه ها و فروشگاه های مختلف برای تبلیغات جورواجوره. این تبلیغات از اکسسوری و تیپ و استایلای مختلف گرفته تا میکاپای رنگ و وارنگ حسابی واسش پول سازی میکنن و گنجینه خانوم رو از دم پر و پیمون کرده.

از دید کاربرا اینقد که طرفدارا و دوستای خانوم خانوما ازش تعریف کردن، دیگه خودش هم به بالاترین حد اعتماد به سقف رسیده و گویا از آسمون به یک باره طلا واسشون باریده و ایشون ملکه بازیگرا شدن!

kehfswk

akhda

kaehfkf

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها