|

تغییرات "متین ستوده" با آرایش واقعا ستودنی؛ اطوارِ زیاد خانومو انداخت تو چاه!

matin sotudeh shayanews

متین ستوده که از هنرمندان زیبا اما عمل شده سینما می باشد اینبار تصویری از او منتشر شد که قبل از آرایش بود و سوژه ای برای کاربران شد!

لینک کوتاه کپی شد
6

شایانیوز- متین ستوده بازیگر جذاب و جوانی می باشد که بیشتر او را بازی اش در سریال "لیسانسه ها" می شناسیم اما خب خانوم بازیگر از اونجایی که بسیار فعال در اینستاگرام هستند، توسط عکس و ویدیوهاشون بیشتر دیده شدند و از بورس نیوفتادند! انگاری برخی از بازیگران جوان مثل متین ستوده یا مریم معصومی این مدلی شدن که سریال بازی میکنن بعد با عکساشون تو مجازی خود را بالای معروفیت نگه میدارند. متین ستوده چهره زیبایی دارد که خب دستی به صورتش برده تا این زیبایی بیشتر بشه!

البته که متین خانوم ستوده به تازگی ظاهرا قراره با یک سریال شبکه خانگی به نام "عقرب عاشق" دوباره دیده شه. این بازیگر زن که چند ماهی میشه ازدواج کرده علاقه بسیار زیادی به میکاپ و استایل داره و خب زمینش رو هم برای آرایش و تغییر چهره داره! وی از دسته خانومایی نیست که اهل فیلتر های اینستایی باشه اما در عوض یه جور آرایش میکنه که پَراتون بریزه! در ادامه یه با ارایش و بی آرایش از خانوم بازیگر مشاهده می کنید که از نظر کاربران چهره سادش قشنگ نیست که خب این نظر چندان درست نیست چون هر کسی بدون آرایش ممکنه بی روح باشه و چندان زیبا دیده نشه!

Untitled

متین ستوده بدون پیرسینگ زندگی نمیکنه!!

متین ستوده با دوتا دیگه از بازیگرای تلویزیون همچون سه تفنگدار از رفیقای صمیمی هستند که کلی هم با هم برو بیا و عکس دارند. حالا اون دو نفر کیا هستند؟ خانوم سمیرا حسن پور و سمیرا حسینی که اتفاقا از نظر اسمی هم شباهت زیادی به هم دارند از دوستان فابِ متین ستوده هستند.

از عادتایی که متین ستوده داره و همیشه سعی میکنه تا استفاده کنه، نگین رو بینی هستش که ظاهرا پیرسینگه چون همیشه هست! 

البته که ظاهر هر کسی به خودش ربط داره و اینا یه چیزای سلیقه ای هستند اما خب چون از ای جور کارا تک و توک دیده میشه بیشتر مورد توجه قرار میگیره. در ادامه تصویری از خانومای بازیگری که گفتیم همراه با نگین متین خانوم مشاهده می کنید.

Untitled

Untitled

متین ستوده با این عکس فالووراشو متعجب کرد!

متین خانوم اخیرا عکس جدیدی از خودش منتشر کرد که او رو با استایلی خانومانه و خیلی جوون پسند نشون میده. آنچه مشخصه اینه که خانوم بازیگر خیلی سعی کرده ساده و به دور از هر گونه ژست اجق وجق باشه و برخلاف عکسای دیگه اش دیگه فقط سادگی براش مهمه، ولی با انتشار عکس با پالتو اونم تو این گرما طرفداراش رو حسابی متعجب کرد.

ولی چیزی که معلومه اینه که خانوم واسه کپشنش اومده پست گذاشته و واقعا این کار خانوم ستوده مصداق واقعی این ضرب المثله که آدم یه دکمه پیدا میکنه، میره واسه همون یه دکمه کت و شلوار میدوزه!

matinsotudeh_1656252493

اطوار های متین ستوده انداختتش تو چاه!

متین ستوده نیز مثل خیلی از خانومای دیگه در سینما که پولدار هستند اون هم شرایط مالی بسیار خوبی داره و اینطور که از تیپ و استایلاش مشخصه فکر و وقت زیادی هم برای ظاهرش خرج میکنه و گاهی تیپ متین ستوده واقعا ستودنی میشه!

اما تو چند سال اخیر خانومای سینما پیشرفت چشمگری در نامتعارف بودن استایلشون داشتند و میتن ستوده هم از اونجایی که از قافله عقب نمیمونه برای یکی از مراسمات سینمایی با شلواری بسیار کوتاه و مانتویی باز حضور پیدا کرد که مورد توجه قرار گرفت اما خب براش این توجهات دردسر ساز شد!

اینکه بازیگران با استایلی متفاوت از روزهای معمولی شان حاضر بشن در همه جای دنیا رواله اما بر اساس قوانین هر کشور این موضوع تفاوت داره و خب قرار نیست جوامع با هم مقایسه بشن که فلان جا فلانه و ما هم باشیم! اما باز با این شرایط هم در سینما جدیدا دیگه هیچ گیری به هنرمندان عزیزمون داده نمیشه در حدی که لیندا کیانی دم عید با پافری کوتاه اومده بود که تا کمرش قد داشت!! در ادامه تصویری که از میتن ستوده گفتیم را مشاهده می کنید.

honar_online_1570825137

cinema_ladies_1570930526

مشکل عجیب متین ستوده با شوهر آیندش...

متین خانوم ستوده یک هنرمند 37 ساله است که تحصیلات دانشگاهی خود را در رشته مدیریت بازرگانی سپری کرده. وی عاشقانه مادرش رو دوست داره و به پدرش گغفته با عرض معذرت اگه بخوام کتالب بنویسم اون رو حتما به مادرم تقدیم میکنم و درباره مادرم هم مینویسم.

اما از دیگر مواردی که درباره خانوم ستوده وجود دره اینه که وی تا قبل از ازدواجش به دلیل اینکه خودش قد بلندی داره همیشه نگران بوده که همسر آیندش هم قدش باشه اما در نهایت با علی زندی ازدواج کرد که صاحب رستورانی به نام تهران پاریس است و اغلب هم میزبان سلبریتی ها و بازیگران می باشد.

همسر متین ستوده چشمانی رنگی دارد که بیشتر هم با رنگ چشماش مشهور شد و مورد توجه قرار گرفت.

متین ستوده و مادرش متین ستوده و مادرش
متین ستوده و همسرش متین ستوده و همسرش

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها