|

قهر "فریبا نادری" با سولاریوم؛ خانوم از بس فیلتر کرده میره اینستا میگه همون همیشگی!

fariba naderi shayanews

فریبا نادری که بعد رهایی بازیگریش زده تو فوت و فنای فیلتر اینستا این روزا داره بورنز شدن به سبک فیلتراسیون رو تجربه میکنه.

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- فریبا نادری از بازیگرای محبوب سینما و تلویزیونه که بعد از بازی در سریال "ستایش" دیگه تو هیچ فیلمی نقش آفرینی نکرد. فریبا نادری فعلا گویا قصد داره تو اینستا حسابی بتازونه و با انتشار گاه و بیگاه عکسای فیلتر شده و جینگولی که از خودش درست میکنه، در تلاشه که یه وقت از محبوبیتش چیزی کم نشه. فریبا نادری که اگه اینطوری پیش بره به زودی یه مایه دار خفن تو تهران میشه با پستای عجیبش فضای مجازی رو مالِ خود کرده.

فریبا خانوم به تازگی عکسی منتشر کرد که او رو با یه فیلتر عجیب و غریب نشون داد. خانوم که خودش به اندازه کافی برنزه هست، به این حجم سولاریته رفتن راضی نشده و حالا با یه فیلتر درست و حسابی بدون هیچ میکاپی شده همونی که میخواسته! فریبا نادری جدیدا اینقد شلخته از خودش عکس میگیره که انگاری دیگه از خودنماییای راه و بیراهش با میکاپ و پوشیدن لباسای جورواجور خسته شده و حالا بدجور زده تو کار فیلترای اینستا و صدای کاربرا رو حسابی درآورده!

1653835102

وضع فوووق لاکچری و ماشین لوکس فریبا نادری!

فریبا نادری که مدت زیادیه با شوهر دومش ازدواج کرده و وضع زندگیش به معنای واقعی از این رو به اون رو شده، این اواخر یه زندگی خیییلی لوکس واسه خودش ساخته و داره حسابی از مایه داریش لذت میبره.

خانوم بازیگر این روزا مدام در حال گشت و گذار و دور دور با ماشین جذاب و خفنشه و سعی داره برخلاف خیلی از بازیگرا که فقط با میکاپ و جینگیل کردن استایلاشون دیده شن و یه پولی به جیب بزنن، هر چی مایه تیله داره رو تو صورت همه بکوبونه و بگه من از همه خیلی سرترم و دارندگی و برازندگی!

1656944148

فریبا نادری بعد دستگاه سولار زده تو کار فیلتر برنزه!

اگه یکم تو پیج اینستا فریبا خانوم بگردین قطعا با حجم بی نهایت فیلترهایی که واسه پستاش استفاده کرده روبه رو میشین که تابحال تونسته فک خیلیا رو به زمین بچسبونه! خانوم از بس همش دنبال متفاوت نشون دادن خودشه که دیگه داره تبدیل به یه سارا نیکای ورژن ایرونی میشه.

فریبا نادری تقریبا تو هفته ده دفعه از خودش پست منتشر میکنه و بیستاش با فیلتره، اونم چه فیلتررری! همونی که همه بخاطر فرم مصنوعی که به چهرشون میده ازش فرارین و خانوم بازیگر بدجور عاشقشه.

1657711517

1655015504

فریبا نادری با این شوهری که کرده زندگیشو از نو ساخت!

فریبا نادری یکی از بازیگراییه که وضع زندگیش خیلی توپه و یه خونه خفن هم تو بالا شهر واسه خودش دست و پا کرده که به گفته کاربرا اینا همه از صدقه سر آقاشونه. همسر دوم فریبا خانوم تو حوزه لبنیات مشغول فعالیته و درسته که از شوهرش عکس یا فیلمی منتشر نمیکنه و عکساش رو همیشه به لطف اینستا و دوربین سلفی، تک و تنها میندازه، ولی پولای درشت به حسابش سرازیره و داره به همین دلیل تو فضای مجازی پز میده در حد تیم ملی!

البته فریبا نادری واقعا تو سال جدید تغییرات زیادی کرده و اگه برین تو پیجش بگردین حتما با بازه زمانی خودنمایی های راه و بیراه خانوم آشنا خواهید شد.

پول ریزون فَت و فراوون فریبا نادری واسه بالا شهر نشینا!

فریبا نادری اما تازگیا یاد گرفته که مثل برخی از خانومای همکارش میاد و خودنمایی میکنه جوری که به فخر فروشی میرسه. مثلا چند روز پیش از کردان و باغ  گذاشت قبلشم از سفر به خارج از کشور، قبل ترشم از ویلای شمالش! حالا خانوم بازیگر همراه با دوستاشون در کافه برای صرف صبحانه رفته بودند که اینم نباید در میرفت و حتما باید به کاربران گزارش داده میشد!

25

1650898862

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی