|

تتلو بند بند تنش کم بود حُلقومشم تتو کرد سحر آتیشش زد؛ دیگه شد یه لهِ بی دیار

sahar ghoreyshi amir tatallo shayanews

امیر تتلو و سحر قریشی همچنان در فضای مجازی خبرساز هستند و تقریباً روزی نیست که این دو نفر حاشیه و جنجال تازه ای ایجاد نکنند

لینک کوتاه کپی شد
19

امیر تتلو همچنان پرحاشیه است و گویا اصلاً قصد نداره آروم بشینه و همش در تکاپوی ایجاد حاشیه جدیده. آخرین مورد هم ماجرا آهنگ چهارنفرشون بود که وسط کار تتلو پا پس کشید و گفت من دیگه نیستم! چرا؟ چون نمی زان من تو آهنگ فحش بدم! البته آخر تتلو موند و آهنگشون هم اومد بیرون اما اون طور که پیش بینی می شد مورد استقبال قرار نگرفت.

به گزارش «شایانیوز» بعد از اینکه کار منتشر شد امیر تتلو اعتراف کرد. تتلو تو پیج شخصی خودش نوشت: قبول دارم من نسبت به بقیه ضعیف تر بودم چون سبکم نبود خودمم خواستم لفت بدم کار خراب نشه خودتون نذاشتین اما حالا که کار تموم شده من دیگه نیستم و لفت میدم.

اهنگ-حله-تتلو-پیشرو-حصین-تهی-سایت-آهنگی

امیر تتلو به زبونش هم رحم نکرد!

امیر تتلو در این ویدیو نشان می دهد که در حال تتو زدن چند جاندار دریایی روی کف دست خود است. بدین ترتیب امیر تتلو دیگری جایی برای تتو زدن در بدن اش باقی نگذاشته است.

البته کف دست که خوبه امیر تتلو چندی پیش ویدیویی از خودش منتشر کد که همه برگاشون ریخت! آقای خواننده نه تنها کل بدنش رو تتو زده و دیگه هیچ جای رنگ نخورده ای باقی نگذاشته به تازگی یه بومرنگ جدیدی منتشر شده که آقای رپر روی زبونش هم رنگی شده و تتو کرده! واااقعا این دیگه تهشه...

امر تتلو ریجکت شد؟

امیر تتلو که چندی پیش به سفارت و کنسولگری ایران در اتانبول رفته بود تا پاسپورتش را تمدید کند حالا اخباری منتشر شده که گویا «امیر تتلو» اجازه بازگشت به ایران را ندارد و پاسپورت او تمدید نخواهد شد. اما چرا پاسپورت تتلو تمدید نشد؟ گویا علت اینکه سفارت هنوز درخواست تتلو برای تمدید پاسپورت رو قبول نکرده به خاطر تتوهای زیادی باشد که امیر حسین مقصودلو روی صورتش زده و این امر باعث شده سفارت احراز هویت تتلو رو تائید نکنه. البته هنوز خود تتلو هیچ واکنشی درباره این خبر نشان نداده است.

tataloo

حالا چاره چیست و آیا تتلو بی خیال پاسپورت می شود؟

اگه کارای تمدید پاسپورت تتو اوکی نشه حتمالاً این خواننده با مشکل مواجه میشه چرا که امیر تتلو اقامت هیچ کشور دیگری به جز ایران رو هم نداره و عملاً یک فرد بدون سرزمین تلقی میشه. این یعنی تتلو اجازه حضور و فعالیت تو هیچ کشور دیگه ای رو هم نداره و حتی نمی تونه تو کشورهای دیگه کنسرت هم برگزار کنه! پس تتلو چاره ای نداره جز اینکه به هر نحوی که شده پاسپورتش رو تمدید کنه خود امیر تتلو هم از این ماجرا مطلع هستش و چندی پیش تو صفحه شخصی خودش گفته بود که اگه سفارت عکس صورت پر تتو اون رو برای پاسپورت قبول نکنه مجبوره که تتوهاش رو پاک کنه!

0

تتلو از طرفداراش نظرسنجی کرد که به نظرتون کدوم عکس رو بزارن رو پاسپورت بهتره؟

لقب جالبی که امیر تتلو به الهام چرخنده داد!

امیر تتلو به تازگی متنی را که سه سال پیش درباره الهام چرخنده منتشر کرده بود را بازنشر داد. او آن زمان در صفحه اینستاگرام خود ضمن تمجید از الهام چرخنده نوشته بود: «بانوى واقعی ایرانى، از خداوند میخوام که همیشه سلامت و خوشحال باشین، شما نشان دادین که فقط مردها نیستن که میتونن قوى باشن.

روزى که مردم بفهمن تغییر واقعا ممکنه و هر شخصى میتونه تغییر کنه اینم میفهمن که شما جزو اولین اشخاص بودین و اون روز زیاد دور نیست .»

الهام+چرخنده (2)

سحر قریشی تصویر امیر تتلو را به آتش کشید!

سحر قریشی چند روز پیش عکسی منتشر کرد که نمایی از پشت سر و لباس امیر تتلو بود که در آتشی در حال سوختن است. برخی کاربران این تصویر را کنایه آمیز توصیف کرده و معتقدند که سحر قریشی قصد طعنه زدن به امیر تتلو را داشته است.

500

این نخستین بار نبود که سحر خانوم تصویری دو پهلو و کنایه آمیز درباره تتلو منتشر می کند او پیش تر هم عکسی از یک مار بار رنگ های متعدد رو استوری کرد و این شائبه رو ایجاد کرد که می خواد به نوعی ضرب المثل هر روز رنگ عوض کردن را تداعی کند. گروهی می گویند که منظور سحر قریشی امیر تتلو بوده است.

ezgif.com-gif-maker+(31)

خونه داری سحر قریشی تو منزل تتلو!

سحر قریشی که پس از خداحافظی از سینما و تلویزیون به خانه داری روی آورده است، تصویری از چای خوردن در خانه تتلو را به نمایش گذاشته است.

در واقع اون طور که به نظر می رسه سحر خانوم تو ترکیه هیچ کار خاصی نداره و صبح ها مشغول تتلو زدن است و بعد از ظهر و شب میشینه پای آتیش و منتقل و هی راه به راه از آتیش استوری می گیره!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • اسفد ارسالی در

    منم دوست دارم عشقم

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها