|

فاز شُل "متین ستوده" با میکاپ جینگول مستون؛ خانوم انگار با ماله صورتشُ صاف کرده!

matin sotudeh shayanews

متین ستوده از بازیگرای خوش چهره سینماست که تو اینستا فعالیت های زیادی داره. خانوم به تازگی یه عکس با میکاپ جدید تو پیجش منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- متین ستوده از بازیگران حرفه ای و محبوب سینما و تلویزیونه که مدتیه حسابی تو اینستا پرکار شده و داره واسه خودش تو فضای مجازی میتازونه. متین ستوده که با بازی در سریال "لیسانسه ها" خیلی به چشم اومد، بعد از تلاش های بسیار با بازیگران منحصر به فردی مثل بهرام رادان نیز در پروژه ای همکاری کرد. اما فعلا متین ستوده داره با تبلیغات و میکاپای راه و بیراه سعی میکنه تو اینستا روز به روز بر تعداد طرفداراش اضافه کنه.

اخیرا متین خانوم یه پست خیلی باحال با استایل متفاوتی از خودش منتشر کرد که نگاه همه رو به سمتش چرخوند. این خانوم بازیگر خوش چهره که تابحال با میکاپ های متنوع و خیلی جذاب، چهره های متفاوتی از خودش رو به نمایش گذاشته، این بار با میکاپی که بیشتر سعی کرده فرم چشمای قشنگ تری بهش بده به اینستا اومد. خانوم خانوما با رنگ موهای جذاب و چشمایی که از متین ستوده یکی دیگه رو ساخت، دل فالووراشو بدجوری برد!

matinsotudeh_1657546886_1

matinsotudeh_1657546886_2

matinsotudeh_1657546886_4

متین ستوده خودش رو تو لوازم آرایشی غرق کرد!

متین خانوم که از بازیگرای خوش چهره سینماست، از زمانی که تبلیغات سلبریتی ها در زمینه لوازم آرایش بیشتر شده و بازیگرا هم به این دسته افراد اضافه شدن، حسابی خودش رو تو لوازم آرایشی غرق میکنه. خانوم با انتشار بعضی عکسا و استوریاش میگه که انگاری نمیتونه یه جا بمونه و همش باید در حال خوشگل کردن خودش باشه.

حالا این کار یا میتونه با استفاده از میکاپای جورواجور باشه و یا با کمک رنگ موهای خییییلی متفاوت!... ولی آنچه در نهایت میخواد بهش برسه، تبلیغات میکاپ و ایناس که ازش یه پولدار غول داره میسازه!

Untitled

matinsotudeh_1631640765

گنگ بالای متین ستوده و آقاشون که هوش از سر میبره!

یکی از ویژگی های بارز متین ستوده علاقه زیادش به رفیق بازی و گشت و گذار با اوناست. واسه همین هم اگه یکم تو پیج این بازیگر بگردین، قطعا با حجم زیادی از عکسای متنوع خانوم همراه دوستاش روبه رو میشید. البته اینطوری که رفقای بازیگر متین خانوم راجع بهش میگن، ایشون خیلی خوش قلب و مهربونه و تو رفاقت هم همیشه درجه یک عمل میکنه.

خانوم خانوما از زمانی که با علی زندی، موسیقی دان نامزد کرده بعضی اوقات از همسر آینده و به ظاهر خوش چهرشون عکس میذاره و سعی داره گنگ بالای خانواده جدیدش رو اینطوری به رخ بقیه بکشه. البته متین ستوده با رفیق فابش، سمیرا حسن پور و همسرش سامان سالور هم به سفرای زیادی میره و اینطور که معلومه عاشق رفیق بازیه بَددددد!

21

matinsotudeh_1624732720

خودنمایی های پی در پی متین ستوده از سر بیکاری!

متین خانوم که خیلی وقته تو فیلم و سریالی دیده نمیشه، گهگداری سعی میکنه متفاوت به نظر بیاد و به جای میکاپ، میره سراغ فیلترای اینستا!!! خانوم که انگاری به هیچ عنوان از چهره اش راضی نیست، در تلاشه تا با ترفندای مختلف خوشگل تر از حالتی که واقعا هست، خودش رو نشون بده. واسه همین هم به هر چی که میتونه چنگ میندازه.

البته پس از مدت های مدید که به جز استایل و میکاپای جینگول مستون دیگه تو اینستا پیدایش نمیشد، حالا تو یه سریال نمایش خانگی به نام "عقرب عاشق" بازی میکنه و اینطور که معلومه که خیلی بازیگرای خفنی رو تو خودش جا داده.

hashiyeh_24_2875741515130027897_32904943463

matinsotudeh_1571140958

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    به شما چه ربطی داره زندگی خصوصی مردم

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها