|

رُز غول "ترلان پروانه" با تولدی که عمرا ندیدین؛ همش یک چهارم قرنت شده چقدر اطوار داری!

tarlan parvanee shayanews

ترلان پروانه که به تازگی سنش یک چهارم قرن شد تولدی جالب برای خودش گرفت و باکس گل خانوم بازیگر همرو متعجب ساخت!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- ترلان پروانه از دسته هنرمندانی هستش که از بچگی تو این عرصه دیدیمش و تقریبا میشه گفت یه جورایی تو سینما بزرگ شده چرا که خیلی از هنرمندان هستند که مثلا تو بچگی بازی کردن و دیگه دیده نشدن و برخی هم هستند که خب از همون سن جوانی شروع به فعالیت در این زمینه کردند و خب قطعا این دسته هم بسیار زیادند. اما ترلان پروانه از وقتی که خیلی کوچولو بود بازی کرد تاااا الان که 24 سال سن داره! ترلان خانوم پروانه اتفاقا بازیگر قابلی هم هستش و تا به حال تونسته خودش رو ثابت کنه و دارای اسم و رسم خاص خودش بشه.

البته که خانوم بازیگر یع تیر ماهیه و به تازگی وارد 25 سال شده و شمع 24 رو فوت کرد. اما اینبار تولد ترلان به گونه ای دیگر و البته متفاوت از بقیه بود که شباهت زیادی هم به مواردی داره که بالا تر گفتیم. عکس و ویدیویی که ترلان پروانه به مناسبت زادروزش منتشر کرد رو در ادامه مشاهده می کنید اما ابتدا استوری جدید خانوم بازیگر رو می بینیم که دو باکس گل جذاب براشون تدارک دیده شده و این هم در نوع خودش جالب و خاص بود.

tarlan_parvanee_2879259886427662339_1317736181

اما ویدیویی که ترلان پروانه برای تولدش پست کرد با وجود اینکه خودش خیلی دوستش داشت اما از نظر کاربران کمی غصه طور بود و حال و هوایی شاد نداشت و بیشتر شبیه به تبلیغات محصولات چایی و لوازم خونه و... بود. البته که همیشه نباید همه چیز با یک روال جلو رود و این روزها همه به خصوص چهره های مشهور به دنبال راهی متفاوت هستند!

tarlan_parvanee_1657301358

ترلان پروانه یه استعداد کشف شده یا خوشگلِ نابلد؟!

ترلان پروانه اگه یادتون باشه از همون بچگی چهره نمکی و زیبا و موهایی فر و خوشگل داشت و اصلا به همین دلایل هم همیشه از خانوم کوچولو برای نقش هایی بانمک و گوگولی استفاده می کردند و عموما هم بچه پولدار بود!

اما حالا ترلان پروانه یک جوان زیبا شده که علاقه داره تا در اوج جوانی اش همچنان خوش فیس بمونه که هیچ تازه بهترم بشه. به همین جهت آروم ننشست و دست به کار شد و از طرفی هم ددی بیشتر خانومای سینما بالاخره یه کاری تو صورتشون انجام دادن و بی کلاسیه ایشون کاری نکنه و دست آخر با پروتز لب و زاویه فک به چهره اش حمله برد و مواردی که دوست داشت رو اعمال کرد.

میدونی که این موارد ابتدای کار چهره مصنوعی و پف دار هستش و وقتی کمی جذب میشه و یا جا میوفته زیباتر میشه. در ادامه تصویری از ابتدا و حالای این بازیگر مشاهده می کنید که در نوع خود جالب بود.

tarlan_parvanee_1613677251

campec.ir_2879177749048253345_1315567878

ترلان پروانه در حال حاضر 2.2 میلیون دنبال کننده در صفحه اینستاگرامش داره که خب نسبتا از هنرمندان پر طرفدار محسوب میشه. وی که در این مدت کوتاه اکران های مردمی بسیار زیادی رفته بود خب هواداراشم برای دیدنش میومدن.

خانوم خانوما برای هر بار حضور تیپی نو و جذاب داشت به طوری که اصلا نزدیکای عید ترلان پروانه به عنوان استایل خفن دیده میشد انقدری که هررر بار یه مدل ظاهر میشد اما خب دارندگی و برازندگی! 

ترلان پروانه تو اتاق خواب بهرام خان!

یکی از فیلمایی که این روزا خیلی رو بورسه و همه دارن میبیننش، فیلم گربه سیاهه که سالهای زیادی تو صف اکران وایساده بود و خیلیا نمیدونستن چه خبره که نمیذارن فیلمی با این همه ستاره بیرون بیاد!

اما به محض اکرانش وقتی سینماها پر میشد از طرفدارای آقای بهرام رادان و ترلان خانوم همه فهمیدن که چه فااااااز عجیبی داره این فیلم، از خوش گذرونیا و استوری گرفتنای ترلان خانوم تو اتاق بهرام خان و پوشیدن لباسش تا ...!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها