|

جلب توجه "فاطمه گودرزی" با آرایشگر یونیکش؛ با این عروسِ شیکول بایدم مادرشوهر جوگیر شه!

 fatemeh goudarzi shayanews

فاطمه گودرزی که همانند مرجانه گلچین روحیه ای شاد و به دور از سن و سالش دارد اینبار تصویری همراه با آرایشگرش منتشر کرد که جذاب و عجیب بود!!

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز- در تلویزیون و سینما چند هنرمند خانوم هستند که هم محبوب اند و هم کاربلد. یکی از اونها فاطمه گودرزی می باشد که سالهاست در این عرصه فعالیت دارد اما بیشتر در تلویزیون حضور داشته و کمتر در سینما. فاطمه گودرزی هنرمندی خوش چهره و خوش نقش است که البته مدتیه ازش خبری نیست اما از اونجایی که هواداران بسیاری داره پیجش بیش از 1 میلیون و 200 هزار کاربر دنبال کننده دارد! فاطمه گودرزی اغلب در بیشتر نقش هایی که تا به حال در کارنامه کاریش ثبت کرده مثبت بوده و بیشتر اوقات مادری دلسوز رو نشون داده که نگران همسر یا فرزندانشه!

اما خانوم بازیگر در واقعیت هم چنین هستند و علاقه بسیار زیادی به فرزندان و عروس خود دارد و تصاویر زیادی هم از دخترش آوا و پسرش پویان گنجی منتشر می کند. اما این خانواده چند سالیه که عضوی جدید به نام دریا مرادی دشت بهشون اضافه شده که همون عروس خانومشونه و اتفاقا عروس خانوم هم به واسطه مادرشوهر جان سری تو سرا درآوردن و مشهور شدن و عکس های مدل طوری از خود منتشر می کنند.

اما خود فاطمه خانوم گودرزی نیز از هنرمندان جینگول طور کشورمون هستن که علاقه خاصی به یکسری کارا دارن! اما به تازگی تصویری از وی منتشر شده که با خانومی پ ل ن گ عکس انداختن که به نظر میرسه آرایشگر ایشون باشن. این تصویر با نظرات مختلف کاربران همراه شد.

فاطمه

رفتار و تیپ فاطمه گودرزی که با فیلماش خیلییی فرق داره...

مدتی میشه که خانم هایی از جمله الهام حمیدی و نیوشا ضیغمی خیلی زیاد اهل تبلیغات مزون شده اند و با پوشیدن مانتو های پر زرق و برق فلان مزون تبلیغ آن را می کنند که قطعا پول خوبی هم در این کار است و کلا هر کاری که مربوط به اینستاگرام شود برای هنرمندان خانم مثل آب خوردن درآمد دارد. اما چیزی که بعید بود پوشش نه چندان جالب فاطمه گودرزی و رفتار ایشون بود که نظر کاربران رو نسبت به خودش منفی کرد.

البته اگر بخواهیم از بعدی دیگر به آن نگاه کنیم سرزنده بودن خانم گودرزی حتی در این سن بسیار با ارزش است که به خانم های فالوور تلنگری میزند تا بیشتر هوای خود را داشته باشند اما زیاده روی در آن زیاد جالب نیست.

Untitled

خودشیفتگیه عروس خانوم به واسطه فاطمه گودرزی!

خب تصویری که مشاهده کردید پسر و عروس فاطمه گودرزی می باشند. 

دریا مرادی این روزا جزو سلبریتی های پرکار اینستا به شمار میاد که بیش از 40 هزار دنبال کننده داره و روز به روز هم تعداد فالوورهاش بیشتر میشه. زندگی ساده و البته پرهیاهو دریا خانوم از زمانی که با پویان ازدواج کرده، مدام با استوری های گوناگون به نمایش گذاشته میشه و به گفته کاربران، جو اینستا حسابی رو عروس خانوم تاثیر گذاشته و دریا مرادی داره بیش از پیش تبدیل به یه سلبریتی تمام عیار میشه.

daryamoradidasht_1505548086

بیوگرافی جالب فاطمه گودرزی

فاطمه گودرزی بازیگر سینما و تلوزیون متولد 21 تیر سال 1342 در شهر تهران است. پدر و مادرش بروجردی هستند و او جزو قوم لر است.

این بازیگر مدرک دیپلم اقتصاد دارد. او تا به حال یک بار سیمرغ بلورین بهترین بایگر نقش اول زن را برای بازی در فیلم غزال و دو نامزدی سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول سال 77 و نقش مکمل زن 70 را در جشنواره فجر به دست آورده است. فاطمه گودرزی از سال 1341 دوره دو ساله تئاتر را در اداره بازیگری گذرانده است.

همسر عبدالرضا گنجی کارگردان ایرانی است. پسر او پویان گنجی، او نیز بازیگر است. 

Untitled

Untitled

manto_blogger_1629572163

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    با این عکسها من هم می خواهم

  • ناشناس ارسالی در

    وقتی پول دارید همه چی دارید
    خوش به حالتون

  • ستار ارسالی در

    یه لحظه فکر قبر و قیامت کنید

  • ناشناس ارسالی در

    من عاشق فاطمه گودرزی هستم ماهه دوسش دارم

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها