|

گیرایی چشای کهکشانی "عروس فاطمه گودرزی"؛ چرا همش تو خیابون استوری میذاری خانوووم!

fatemeh goodarzi shayanews

دریا مرادی عروس فاطمه گودرزی از بازیگران و مدل های محبوبه که به تازگی استوری عجیب و البته فیلتر شده ای رو تو پیجش منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- فاطمه گودرزی از بازیگران باتجربه و محبوب ایرانی است که دارای دو فرزند یکی آوا خانوم و دیگری هم آقا پویانه. پسر و دختر فاطمه گودرزی هر دو بازیگر هستن و تصمیم گرفتن راه مادرشون رو ادامه بدن و به گفته خودشون مادر نقش اصلی در قرار گرفتن اونا توی این مسیر رو داره.

پویان چند سالی میشه که با یکی از بازیگرا و طراحان صحنه خوش چهره سینما به نام دریا مرادی دشت ازدواج کرده. دریا خانوم هم بازیگر سریالای مطرح مثل ویلای من و در حاشیه بوده و البته بیشتر هم با مهران مدیری همکاری داشته. او علاوه بر بازیگری تو فضای مجازی هم فعالیت کاری داره و هم اینکه کارای مدلینگ هم انجام میده که طرفدارای خاص خودش رو داره.

دریا مرادی به تازگی استوری منتشر کرد که تو اون یه عکس خیلی جذاب از خودش گذاشت و اما ایندفعه فقط به زیبایی خودش تکیه نکرد و از فیلتر اینستا هم کمک گرفت. دریا خانوم این عکس با یه جمله تو پیجش گذاشت و از دید کاربرا واقعا داره از چشماش تعریف میکنه و گویا هر چی بیشتر میگذره، خانوم خانوما بیشتر از خودش خوشش میاد!

daryamoradidasht_2864811396337953227_425905657

رابطه عاشقانه عروس خانوم!

یکی از جذابیت های زندگی دریا مرادی که با ورود به پیج اینستاش متجه اون میشین، آرامش و رابطه عاشقانه با همسر و خانواده گودرزیه که برای خیلی از مردم جالبه. چون چیزی که تابحال بین خانواده های سینمایی دیدن، طلاق های پی در پی و خانواده هایی که تنها رابطه کاری اونا رو در کنار هم نگه داشته، بوده.

اما زندگی در خانواده فاطمه گودرزی به معنای واقعی فراتر از این هاست و همشون عاشقانه همدیگه رو دوست دارن. حتی زمانی که به برنامه دورهمی آقای مدیری دعوت شدن هم تمام اعضای خانواده با تعریف های بی حد و حصر از فاطمه خانوم عشق و علاقشون رو به ایشون ثابت کردن.

daryamoradidasht_1650900146

daryamoradidasht_1644913347

عشق دریا خانوم واسه شهرت بیشتر!

به گزارش شایانیوز: دریا خانوم به دلیل داشتن ظاهر زیبا و استایل خوب، مدت زیادیه که کارای مدلینگ هم انجام میده و انصافا هم خیلی طرفدارا داره. میشه گفت او تابحال انواع و اقسام میکاپ ها رو روی صورتش انجام داده و خیلی از کاربران هم دلیل کم کاری دریا خانوم در حوزه بازیگری که حرفه اصلی او به شمار میاد رو علاقه زیادش به مدلینگ شدن و پولای زیادی که از این راه درمیاره، میدونن.

عروس فاطمه گودرزی گاها با استایل های خاص و حتی به اشتراک گذاشتن میکاپای عجیب غریب سعی داره زیبایی خدادایش رو به رخ بکشه و شاید هم بعضیا فک کنن ایشون خیلی خودشیفته تشریف داره که مدام از خودش عکسای جورواجور میذاره.

daryamoradidasht_1653249661

daryamoradidasht_1645869094

daryamoradidasht_1637156268

استوریایی که خبر از آلاخون والاخونی خانوم میده!

یکی از نکات جالب درباره دریا خانوم اینه که هر وقت استوری میذاره، یا تو راهه یا کلا بیرون خونه اس. این موضوع خیلی اوقات واسه طرفدارای ایشون عجیب غریب میشه که چرا همیشه دریا خانوم باید بیرون خونه باشه. واقعیت اینه که عروس فاطمه خانوم از همون اول تو حوزه بازیگری فعالیت نکرده و گویا فعلا بیشتر کارای طراحی صحنه رو به عهده داره.

اما از اونجایی که توضیحات آنچنانی درباره کارش به کسی نمیده، خیلی از طرفداراش فک میکنن کلا همش ول معطله و دوست داره همش بیرون خونه بپلکه، از بس همش تو خیابون و جاده استوری منتشر میکنه.

daryamoradidasht_1648373161

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی