|

جنگولک بازی "عروس فاطمه گودرزی" با تیله خانوم؛ عشق برنزه شدن با فیلتراسیون!

fatemeh goodarzi shayanews

دریا مرادی عروس فاطمه گودرزی که در کنار بازیگری یه مدلینگ تمام عیاره، حالا با انتشار یه عکس، از تغییرات جذابش رونمایی کرد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- فاطمه گودرزی از بازیگران حرفه ای و محبوبه که سالیان سال در قاب تلویزیون و تو مدت اخیر هم با نقش آفرینی در سریال های نمایش خانگی حسابی داره میتازونه. فاطمه گودرزی یه پسر و یه دختر داره به نام های پویان و آوا که آقا پویان هم مدت زیادیه با یکی از بازیگرای خوش چهره به اسم "دریا مرادی دشت" ازدواج کرده. دریا خانوم که تو فضای مجازی خیلی پرکاره و طرفدارای زیادی هم داره تا میتونه از فاطمه گودرزی تعریف میکنه و دل خیلیا رو بخاطر عشق و علاقه زیادی که تو خانواده جدیدش هست، آب کرده.

دریا مرادی به تازگی یه استوری از چهره خیییلی محبوبش منتشر کرد و با چتریایی که یه سر و شکل تازه به صورت خانوم داده، از دل به دریا زدن بعضیا صحبت کرده. عروس فاطمه گودرزی که یه مدتی تو اینستا کم پیدا بود با انتشار این عکس نشون داد که حسابی داشته به خودش میرسیده.

خانوم خانوما با این موهای چتری و البته بالیاژ کردش باز طبق معمول جایی بهتر از ماشین رو واسه استوری گذاشتن پیدا نکرد و جذابیت های تازش رو اینطوری به رخ بقیه کشید و البته یه فیلتر اینستا هم زد تنگش و شبیه عروسکای خارجکی شد که همین ادا اطواراش باااابِ جمع کردن طرفدارای بیشتر تو اینستا و شهرت بیشتره که دریا خانوم عاشقشه!

daryamoradidasht_2874876559962899519_425905657

عروس فاطمه گودرزی، بی برو برگرد کینگ خفن اینستاس!

از دید کاربرا عروس فاطمه خانوم با وجود اینکه چهره جذابی داره ولی همش از فیلترای جورواجور اینستا استفاده میکنه و به فیس خودش قانع نیست! دریا خانوم که مثل خیلی از مردم علاقه زیادی به چهره خودش داره بیشتر عادت داره تو خیابون و ماشین و آسانسور عکس و استوری بذاره و اگه شوهر گرام هم کنارش باشه که چه بهتر و اونم میاره تو قضیه و کلی ژستای جورواجور میذاره.

البته خانوم خانوما به وفور از فیلترای متنوعی که اینستا داره استفاده میکنه که طرفداراش معتقدن بخاطر دوری از یکنواختی این کارا رو میکنه، ولی انصافا هیچوقت تابحال چهره ساده خودش رو منتشر نمیکنه و میشه گفت تنها چیزی تو صورتش که واقعا همیشه خودِ خودشه و با همون هم حساااابی دل میبره از طرفداراش چشمای دریاییشه!

daryamoradidasht_2858112708005136181_425905657

daryamoradidasht_1603962049

دریا مرادی هم زد تو کار حیوون خونگی!

دریا خانوم مثل اینکه کلا عادت نداره یه جا بشینه و مدام باید در حال گشت و گذار باشه. عروس فاطمه گودرزی که همش از خودش در حال کار و تلاش استوری میذاشت، حالا بعد یه هفته بی خبری که طبق معمول رفته بوده کنار دریا، عکسای عجیبی با حیوون خونگیش که یه سگ خیلی ترسناک به اسم تیله است منتشر کرد. به گفته دریا خانوم تیله حسابی بهشون اعتماد داره و گویا این سگ رو از زمانی که یه توله بود تو خیابون پیداش کرد و با کلی مشقت بزرگش کرد. حالا هم از این سگ ماده استفاده کرد و از این طریق یه پیام عجیب به طرفداراش داد:

عروس فاطمه گودرزی همه فن حریفه بَدددجور!

دریا مرادی دشت ابتدا حرفه اصلیش بازیگری بود و بیشتر هم تو سریال های مهران مدیری بازی میکرد. ولی خصوصا از زمانی که متاهل شده و دیگه جزو خانواده گودرزی ها به حساب میاد حسابی زده تو کار مدلینگی و اینقد تو آتلیه های مختلف از خودش عکس گذاشته که گویا هیچ میکاپ آرتیستی تو تهران نیس که خانوم پیشش نرفته باشه.

البته ناگفته نمونه که کاربرای فضای مجازی هم به وفور از مدل شدن ایشون حمایت میکنن و گویا کسی نیس که مسحور دریا خانوم نشده باشه!

daryamoradidasht_1600362926

daryamoradidasht_1557323568

daryamoradidasht_1611219824

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها