|

عجیب ولی واقعی"زنِ سپهر حیدری" بازیگر اسکویید گیم شد؛ جز چشاش همه جاشو ساختو پاخت کرده!

aram jouyandeh shayanews

آرام جوینده همسر سپهر خان حیدری می باشد که داره پا به عرصه ای جدید از بلاگری میرسه و اینار اسکویید گیم طور ویدیو آرایشی منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- آرام جوینده همسر شاخ و پر اِفاده سپهر حیدری می باشد که این روزها با پول همسر جان و بلاگری خودش در دبی زندگی لوکس و بی دردسری دارند. البته که مشکلات در زندگی هر کسی وجود داره اما خب وقتی پول باشه و امکانات هم فول، خب قطعا خیلی از مشکلات به زیبایی حل میشه!!

سپهر حیدری چند سالی میشه که با آرام جوینده ازدواج کرده و روالی که خانوم جوینده در تغییر چهره داشتن رو فکر کنم کسی نداشته! وی به معنای واقعی کلمه شاخ تشریف داشتن و تصاویرشون نشون میده که از شاخ های ترسناک روزگار هم بودن چرا که عمل و تزریقاتی که ایشون در چهره انجام دادن چندان نرمال و جالب نیست!

اما حالا از گذشته آرام خانوم که در بیایم و برسیم به حال حاضر ایشون، باید بگیم که وی چند وقتی میشه که از طریق بلاگری و آنلاین شاپ درآمد دارند اما خب تو این دو سه هفته اخیر حسابی بیشتر از قبل اکتیو شدن و فیلم و عکس های بسیاری منتشر می کنند. در ادامه جدید ترین ویدیوی که آرام جوینده جهت نشون دادن میکاپ با خلاقیت اسکوید گیم به اشتراک گذاشت رو مشاهده می کنید.

آرام جوینده قبلا تو این وادیا نبود اما حالا خانوم خانوما سعی داره تا هم حرکتای خفن رو فیلماش بزنه و هم میکاپ هایی جذاب داشته باشه که واقعا هم این جور فیلما مخاطب خودشون رو دارن و به راحتی میتونه جذب فالوور داشته باشه، به خصوص که اگه همسر آقای فوتبالیست باشه!

آرام خانوم انگاری فقط رنگ چشاش مال خودشه، بقیش ساخت و پاخته!

اما آرام جوینده موهایی بسیار بلند و مشکی دارن و خیلی از کاربران هم برای زیبایی موهای وی غبطه میخوردن تااا اینکه خانوم خانوما اومد تبلیغ کنه و گفت من اکستنشن موهامو اینجا انجام میدن و این شد که معلوم شد همسر آقای حیدری نه تنها چهره شون رو کوبیدن و از نو ساختن بلکه موهاشونم برای خودشون نیست! 

واقعا اینهمه عمل و پروتز و اکستنشن و کاشت و ناخن و... فقط برا اینکه خوشگل شی؟! کاش عکس قبل از عملاشونم میزاشتن بعد افاده هایی ناتموم میومدن.

Untitled

زندگی شاهانه سپهری و خانوم بچها!

از این ها که بگذریم، خانواده حیدری زار و زندگی مرفهی دارند و دبی هم که شهری جذاب برای زندگی هستش با آسمان خراش هایی لوکس و بلند و خلاصه فضایی مناااسب برای فیلم گرفتن بلاگرا و افرادی که میخوان کلاس بزارن. آرام جوینده نیز ویدیویی منتشر کرد که ابتدا از داخل خونشون میگیره و خوشگلی خونه رو نشون میده و بعد هم وارد فضای بیرون و ویوی ناب ویلا میشه و همرو استوری میکنه.

Untitled

سخنرانی آرام جوینده!

و اما سخنرانی خانومِ آقای معروف که در استوری ها درباره دوییدن و ورزش با همسرشون توضیح میدن و فالووراشون رو به ورزش دعوت میکنند...

عاشقانه های سپهر و آرام تو اینستاگرام!

سپهر و آرام به نوعی بیزینس شان در بستر اینستاگرام است و هر چقدر فالوور بیشتر داشته باشند خود به طبع فروش بیشتر و درآمد زیادتری هم خواهند داشت. از همین روی این زوج در اینستاگرام به شدت فعال هستند البته به نظر مدیریت اینستاگرام شان بیشتر بر عهده آرام خانوم است. آرام خانوم که ظاهر بسیار جذاب و زیبایی دارد و به همین خاطر کلی هم خاطر خواه تو اینستاگرامداره هر از گاهی عاشقانه های خصوصی با همسرش را تو اینستا برای فالوورها رو می کنه و کلی لایک و کامنت می گیره!

سپهر حیدری با انتشار این ویدیو و عکس در پیج اینستاگرامش نوشت:

نمی‌دونم به بینهایت هم میشه اضافه کرد یا نه

ولی من هر روز که از زندگیمون میگذره بیشتر عاشقت میشم تو همیشه ملکه زندگی منی عاشقتم عشق ابدی من

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها