|

رونمایی "بهاره رهنما" از پسرش؛ خانوم همچون آفتاب پرست سر تا پاش عوض شد پَر ریزون!

bahareh rahnama shayanews

بهاره رهنما که به تازگی با موضوعاتی جدید در حال حاشیه سازیه حالا از خواهر زادش مایه گذاشت و حسابی خانواده پروفسور دارشون رو رونمایی کرد!

لینک کوتاه کپی شد
5

شایانیوز- بهاره رهنما که دیگه خیلی وقته از همسر دومش هم جدا شده حالا به قول خودش رها و البته آزادانه تر از پیش زندگی یمکنه چرا که مسئولیتی به نام شوهر و زندگی مشترک وجود نداره، دخترش پریا هم که تو آلمان سکونت داره!

اما بهاره رهنما به نسبت همین یک ماه پیشش تغییرات زیادی کرده و خب این برای یک انسان چندان جالب نیست و باور کردنی هم نیست که انقدر زیاد با سرعت خیلی موارد رو بشه تغییر داد. مثلا بهاره خانوم رهنما قبلا خیلی تیپای رنگی و جیغ و نامتعارف میزد و خب تبلیغات مزون هارو هم انجام میداد اما حالا معرفی این موارد در پیجش به نسبت اون موقع کمتر شده و از دیگر عجایب بهاره رهنما حجابی هستش که جدیدا داره! البته خانوم بازیگر اینجوریه که مثلا با اندامی درشت پیراهن و شلوار میپوشن بعد موهاشون رو کامل میبرن زیر روسری که مشخص نباشه!

Untitled

جریان مو تنها آیتم جدید بهار رهنما نیست و چهره او نیز آپدیت هایی دارد و حالا خانوم بازیگر را با روسری سفت و محکم میبینید اما همراهه کیلو کیلو آرایش و پیرسینک ابرو و ژلب لب!! البته که بهاره رهنما دلیل این حرکت خود را یک موضوع قلبی میداند اما واقعا اینجوری؟! دلیل این تغییر ظاهر ها بیشتر میتونه جلب توجه و رو بورس رفتن باشه ...!

b.rahnama_2851063875221229444_30916040

خونواده بهاره رهنما یهو پروفسور دار و لاکچری شد!

اما جدا از این مسائل، بهاره رهنما به تازگی و بعد از سالها فعالیت و شوهر کردن مواردی رو داره رو میکنه که شاید خیلی ها هنوز نمیدونستن و دلیل این رفتار خانوم بازیگر درست مشخص نیست! حالا میگین چیکار مگه کرده؟ بهاره رهنما به تازگی صحبت هایی در مورد خواهران و برادرش می کند و مداااام اصرار داره که بگه برادرم پروفسور هستن و پزشک هستند و...

خواهرم میکاپ آرتیست جهانی هستن و شخصیت خیلی بالایی دارن و...به تازگی هم که در جدید ترین پستش از پسر خواهرشون رونمایی کردن که جشن فارق التحصیلی خود را خارج از کشور گرفتن و دومین پزشک خانواده شدن! این در حالیه که بهاره رهنما تنها از مادر پدر خود میگفت و همه این دو شخص از خانوادش رو میشناختن اما حالا دکتران بزرگوار خانوادشون دارن نشون داده میشن و خانوم بازیگر هم اینهمممه اصرار دارن که بگن ما پروفسور داریم و جهانی هستیم و این حرف ها!

IMG_20220614_150138

رهنما در کپشن این تصویر نوشت:

من و بهانه بچه هامون شباهت عکس بهمون دارن

پریا بیشتر شکا اون و آرمان شکل منه، هر موقع چهارتایی وقتی بچه ها کوچیک بودن باهم بیرون میرفتیم

فکر میکردن من مامان پسره و بهانه مامان دختره است...

خلاصه اینکه امروز پسر من فارغ التحصیل شد، قرار بود پیشش باشم و نشد و حیف!

بعد از فارغ التحصیلی دکتر "رهام رهنما" برادر عزیزم امروز جوون ترین پزشک خانواده ما فارغ التحصیل شد...

خاله جونم: مبارکت باشه فارغ التحصیلیت و تلاشت! "دکتر آرمان ناصحی"

ممنونم از بهانه و مجید بخاطر سال ها تلاششون در غربت برای بار آوردن همچین پسر موفقی...

024056-Gahar-ir

فخر فروشی بهاره رهنما به سبک و سیاق خودش!

بهاره رهنما و خیلی از سلبریتی ها تو فضای مجازی همواره متهم هستند به اینکه فخر فروشی می کنند و سعی دارند زندگی خودشون رو بکنند تو چشم ملت! حالا به تازگی بهاره در این زمینه ویدیویی منتشر کرده و گفته او هم مثل مردم عادیه البته داداش جونش پروفسوره و آبجیش هم بهترین میکاپ آرتیست دنیا!

جهت نشون دادن صحبت هایی که بالاتر شد!

به هر حال بهاره رهنما شخصیتی شبیه به تتلو پیدا کرده و هر دو چهره هر چند وقت یکبار بزنامه ریزی میکنند تا با موضوعی خود را بر سر زبان ها بی اندازند و رو بورس باشند! حالا بهاره خانوم رهنما هم قراره یه مدتی رو با شکل و شمایل جدیدشون و البته خانواده لِول بالاشون دیده بشن تا بعد ببینیم چی میشه!!

و ایشون هم دیگر آبجیشون یا بهتره بگیم همون خانوم میکاپ آرتیست!

Untitled (1)

مشکلات مالی گریبان گیر خانوم سلبریتی شد!

بهاره رهنما از بازیگران مشهور سینما و تلویزیون است که بیشتر در نقش های کمدی درخشیده. اما مدتی است که بهاره خانوم مشغول کارگردانی شده و تلاش داره اسم خود رو این بار نه به عنوان بازیگر، بلکه به نام خالق یک اثر خاص سر زبون ها بندازه. متاسفانه اتفاق بدی که برای این خانوم سلبریتی در حوزه کارگردانی افتاد باعث شد میلیاردها تومان پول رو از دست بده و فعلا مشغول پرداخت بدهی هایش است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها