|

سخنرانی "بهاره رهنما" تو یجای معنوی با پیرسینگ و لاک؛ نگاه گیرای خانوم با چارقد عربیش!

bahareh rahnama shayanews

بهاره رهنما بعد از آلمان گردی رفته کربلا تا متحول بشه اما عکسی از خود منتشر کرد که چیز میزای رو صورتش و لاک و... سوژه ای برای کاربران شد!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بهاره رهنما بازیگر نمکی و بسیار معروف ایرانی می باشد که البته همانند برخی از همکارانش از این عرصه دور شده و زده تو کارهایی مثل مدلینگی و بلاگری و خدمات زیبایی و این حرفا! البته که قطعا این راه، درآمد بسیار بالایی داره وگرنه اینهمه بازیگرای خانوم مُد نمیکردن که برن به سمت این مشاغل! اونم همه باهم!

بهاره رهنما تو این چند وقته چندان تو ایران نبوده یا در آلمان به سر برده یا ...! احتمالا میگین سه نقطه یعنی چی! شاید باورتون نشه ولی بهاره رهنما الان تو کربلا به سر میبره و برای زیارت و البته عکس و فیلم های جدید تو اینستا به یکباره رفت کربلا و به تازگی هم ویدیویی در کنار حرم منتشر کرد و کلی طلب بخشش داشت. بهاره خانوم که سال گذشته به خاطر لایو جنجالیش خیلی زیاد رفت تو چشم و فحش شنید به همین دلیل در صحبت هاش میگه من به ناحق قضاوت شدم ولی بخشیدم شما هم ببخشین!

چشمای خانوم خانوما چه گیرا شده!

اما بهاره رهنما چهره جدیدی هم پیدا کرده و خب مجبور شد با همون چهره و پیرسینگ و ژل لب و... بره حرم! نکته دیگه ای که خیلی از کاربران بهش اشاره کردن چشمای رنگیه بهار خانوم رهنما بود که تو در تصویر پایینی خیلی واضحه جوری که خیلی ها فکر کردن لنزه و بهاره رهنما تو حرمم فکره جینگول بازیاش بوده اما اینطور نیست و چشمای خانوم خانوما واقعا انقدر رنگی و روشنه!

Untitled

وقتی بهاره رهنما هم میره جشنواره کن!!

چند روز پیش تو حال و هوای جشنواره کن و رفتنه ترانه به اونجا بود که بهاره خانوم یه عکس قدیمی و خفن از خودش رو کرد. بهاره رهنما 18 سال پیش به عنوان اولین زن ایرانی میره کن و اینجور که ایشون درجا این عکس رو به اشتراک گذاشت خیلی از کاربران همیشه در صحنه گفتن حسودی کرده و میخواسته بگه منم از شما ها خفن ترم! 

Untitled

بهاره رهنما ملکه ایرانی؟!

بهاره رهنما از همون زمان حاجی هم بلاگری فعااال بود که زیاد میرفت برای تبلیغات و معرفی سالن ها و مشاغل قرتی طور مختلف! اما خب اون موقع شوهر دار بود و این کارش کمتر انجام میشد اما حالا هیشکی جلو داره خانوم بازیگر نیست و با بهاره رهنما تو سالنای لوکس و گرون مثل ملکه رفتار میشه جوری که انگاری زن اول و موفق کشور داره وارد میشه!

حالا بهاره خانوم رهنما برای هر یک از این تبالیغ تا چه اندازه پول هنگفت میگیره مشخص نیست اما چزی که مشخصه جَو دادنه بیش از اندازه به بهاره رهنماست!

تغییرات برگ ریزون بهاره رهنما

فیلم و سریال های بهاره رهنما رو به یاد دارید؟ چه شکلی بود؟ حالا در ادامه ویدیویی بسیااار جدید از خانوم بازیگر مشاهده می کنید که زمین تا آسمون با اونی که تماشا می کردید فرق داره.

از اونجایی که بهاره رهنما داره دیگه روی بازیگرا رو کم میکنه و تا به حال دو ازدواج و دو طلاق داشته بعید نیست که وارد رابطه سوم هم بشه و یهو از شوهرش رونمایی کنه به همین جهت در این ویدیو که کنار آقا نشسته گوشزد میکنه که ایشون همسر دوستم هستن!!

مشکلات مالی که خانوم بازیگرو خِفت کرد!

بهاره رهنما از بازیگران بسیار مطرح و خوش چهره سینما و تلویزیون است که بیشتر در نقش های کمدی درخشیده. اما مدتی است که بهاره خانوم مشغول کارگردانی شده و تلاش داره اسم خود رو این بار نه به عنوان بازیگر، بلکه به نام خالق یک اثر خاص سر زبون ها بندازه. متاسفانه اتفاق بدی که برای این خانوم سلبریتی در حوزه کارگردانی افتاد باعث شد میلیاردها تومان پول رو از دست بده و فعلا مشغول پرداخت بدهی هایش است.

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها