|

"نفیسه روشن" با یه تریپ کوه و کمری عکسشو گذاشت استوری؛ کلاه نزاره حق مطلب اَدا نمیشه؟

nafiseh roshan shayanews

نفیسه روشن که دیگه تو شمال زندگی میکنه گشت و گذار های زیادی هم در طبیعتش داره و به تازگی تو کوه و کمر عکسی منتشر کرد که جالب بود.

لینک کوتاه کپی شد
5

شایانیوز- نفیسه روشن بازیگر معروف و مظلوم ایرانی می باشد که سالهاست در سینما و تلویزیون و البته بیشتر سریال های تلویزیونی ایفای نقش داشته دیده شده است. حالا شاید بگین نفیسه خانوم روشن کجاش مظلومه! خب حق با شماست اما منظور ما از مظلومیت نقش هایی می باشد که نفیسه روشن همیشه بازی میکرد و مثبت بودند و تقریبا هیچگاه او را در کاراکتر منفی ندیدیم!

نفیسه روشن تا همنی چند وقت پیش تنها بازیگر بود که گهگاهی هم شوهر میکرد و جنجالی میشد اما حالا خانوم بازیگری مدیری هستند که یه سالن خفن و لوکس رو اداره می کنند و درآمئد خوبی هم دارند. از این ها که بگذریم نفیسه روشن از جمله هنرمندانی می باشد که علاقه بسیااار زیادی به طبیعت گردی و کوه و کمر داره، همانند الناز شاکردوست. چرا که خیلی از بازیگران هستند چه خانوم و چه آقا که بیشتر دوست دارند تا با انتشار فیلم و عکس های خود در خوشگذرانی های لاکچری فخر فروشی کنند اما نفیسه روشن چندان چنین نیست!

در ادامه استوری جدید خانوم بازیگر را مشاهده می کنید که در کوه هستند با استایلی راحت و احتمالا اگه کلاه به سر نمیزاشتن حق مطلب اَدا نمیشد!

Untitled

رابطه نفیسه روشن با شوهر دومش شکر آب شد؟!

نفیسه روشن از سلاطین حواشی نامنظمه که اگه مدتی ازش خبری نشه و جنجالی به صدا درنیاد باید نگرانش شد! خانم بازیگر به چند ماهی می شود که برای بار دوم ازدواج کرده اما هنوز به طور کامل حاجی جان رو به کاربران معرفی نکرده است. خب از اونجایی که نمیشه خوشبختی رو نشون نداد خانوم روشن نیز فیلم و عکس هایی از آقای شوهر میزاره اما به گونه ای که شاید چندان متعارف نباشد!

البته که مدتی میشه از این موارد حرفی نمیزنه و ظاهرا یا رابطشون شکر آب شده و یا میخواد کمتر تو چشم باشه.

ظاهرا ازدواج دوم در خانم ها نفیسه روشن و بهاره رهنما به یک شکل بوده و هست. هر دو بازیگر با حاجی جان ازدواج کردند، هر دو علاقه بسیاری به انتشار تصاویر به دور از انتظار همراه با همسرانشان منتشر می کنند و هر دو بعد از ازدواج دوم شکوفا شدند و در شغل خدمات زیبایی فعالیت دارند. این یک جور، اون یک جور دیگر!

میگید نه؟ پس در ادامه عکس بهاره رهنما و نفیسه روشن را مشاهده کنید.

Untitled+(3)

nafisehroshan_2810355385589945219_710128517

کبوتر بهونه نفیسه خانم واسه خودنمایی!

همسر پولدار نفیسه روشن خانه مرفه و زندگی خوبی را هم برای خانم بازیگر ایجاد کرده. نفیسه روشن مدتی پیش ویدیویی منتشر کرد که گویا قصد این رو داشته که کبوتر های لب پنجره رو نشون بده اما انقدر از دور گرفته شد و ریز و مجلسی دوربین رو میچرخونه که زندگی لاکچریشونم مشخص بشه! این رفتار تقریبا از نفیسه روشن بعید بود اما ظاهرا بلاگری و شاخ شدنُ البته چشم و هم چشمی روی ایشون هم تاثیر گذاشته! در ادامه این ویدیو را مشاهده می کنید.

رقص عروسی نفیسه روشن با همسر اولش!

نفیسه روشن مدتی که با همسر اولش بود مدااام به همسرش آقای بهنام که خلبان است مینازید حتی کاربری به تیکه برای خانوم بازیگر نوتشه بود شوهر قبلیتو به خلبانیش مینازیدی شوهر جدیدتو به چیش مینازی؟ که خانوم خانوما خیلی ناجور جوابشو دادن و با فحش اعلام کردن که به مقام دار بودنش مینازن!!

اما نفیسه روشن طلاق اولش رو با انتشار ویدیویی از شب عروسی اش اعلام کرد که در ادامه رقص او را با همسرش مشاهده می کنید.

بیوگرافی مختصر مفید نفیسه خانوم روشن

نفیسه روشن متولد 13 اردیبهشت 1361 در تهران ، فارغ التحصیل لیسانس رشته حقوق اسلامی از دانشگاه آزاد اسلامی می باشد. فعالیت اش را از کلاس بازیگری حمید سمندریان شروع کرد و اولین بار سال 1382 با سریال «روزهای به یادماندنی» جلوی دروبین رفت.

شهرت ایشان از سال 1386 وقتی 25 ساله بود با سریال «اغما» به کارگردانی سیروس مقدم و در کنار چهره هایی چون امین تارخ و لعیا زنگنه شروع شد.

و اما تولد لاکچری نفیسه روشن که کادر کلینیکش براش گرفتن!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی