|

"بهاره رهنما" آویزون دوستش تو آلمان شد؛ خانوم اونجا هم دست از انگیزه دادن بر نمیداره!

bahare rahnama

بهاره رهنما از بازیگران پرحاشیه و خوش استایل سینما و تلویزیون است که به تازگی پس از جدایی از همسر دومش راهی آلمان شده است.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- بهاره رهنما از بازیگران خوش چهره و پرحاشیه سینمای ایران است که نردیک به 5 میلیون فالوور داره. این سلبریتی محبوب دو ازدواج ناموفق داشته و حاصل ازدواج اولشون دختری به نام پریا است. بهاره خانم جزو بازیگرانی است که معمولا هر چند وقت یکبار با استایل و تیپ های متفاوت سوژه جدیدی برای منتقدان میسازه.

بهاره رهنما اخیرا استوری در پیج اینستاگرامش منتشر کرده که خبر از سفر او به آلمان میده. خانوم سلبریتی تو این استوری میگه خیلی وقته از دوستش سارا که مقیم آلمانه دور مونده و بعد از مشکلات مالی که براش پیش اومده، این چند روز مهمان دوستشه. علاوه بر این بهاره خانوم قبل از به وجود آمدن حاشیه ای بیان میکنه که با آقای درون تصویر نسبتی نداره و ایشون همسر دوستش ساراست.

بهاره خانوم دنبال افزایش انگیزه در بانوان!

بهاره رهنما مدت هاست که کمپینی به اسم "زنان مستقل شاد" ایجاد کرده و در اون سعی میکنه انگیزه و امید رو در زنان ایرانی زیاد کنه. برای این کار هم از هیچ تلاشی دریغ نمیکنه. حتی در سفری که به آلمان داشته هم تو خیابونا راه افتاده و قصد داره امید بانوان آلمانی رو به رخ ایرانی ها بکشه و از تفاوت بین میزان انگیزه و حتی پایبندی در ورزش زن های این دو کشور هم صحبت کرده.

بهاره خانوم با ظاهری متفاوت در آلمان!

خانوم رهنما هیچ وقت با یک استایل و تیپ خاص ظاهر نشده و در اغلب موارد نشون داده که میخواد متفاوت به نظر برسه. واسه همین هم بعضی اوقات پست هایی منتشر میکنه که طرفدارانش تصور میکنن بهاره خانوم هیچ علاقه ای به حجاب نداره، بعضی اوقات هم برعکس. البته بعد از جدایی بهاره رهنما از حاجی، همچنان خانوم عکسای محجبه ولی با میکاپ های جذاب از خودش منتشر میکنه. مثل این استوری آخری که تو آلمان منتشر کرد و با حجاب کامل اما میکاپش خیلی غلیظ بود.

b.rahnama_2843248513243152334_30916040

مشکلات مالی گریبان گیر خانوم سلبریتی شد!

بهاره رهنما از بازیگران بسیار مطرح و خوش چهره سینما و تلویزیون است که بیشتر در نقش های کمدی درخشیده. اما مدتی است که بهاره خانوم مشغول کارگردانی شده و تلاش داره اسم خود رو این بار نه به عنوان بازیگر، بلکه به نام خالق یک اثر خاص سر زبون ها بندازه. متاسفانه اتفاق بدی که برای این خانوم سلبریتی در حوزه کارگردانی افتاد باعث شد میلیاردها تومان پول رو از دست بده و فعلا مشغول پرداخت بدهی هایش است.

b.rahnama_1652253400

تلاش بهاره خانوم برای تسلط بر عشق سوم!

بهاره رهنما بعد از جدایی از همسر دومش که معمولا کاربران و فالووراش اون رو حاجی صدا میکردن، حالا به دنبال آرامش و تسلط بر احساساتش است. خانوم بازیگر معتقده که بعد از چهل سالگی بخش های درونی خودش رو بهتر درک کرده و داره به جایی میرسه که دیگه زود دل به هر مردی نبنده. اما دو ازدواج ناموفق هم نتونست جلوی انرژی خارق العاده خانوم رهنما رو بگیره و هنوز که هنوزه دنبال کشف درونی خودش است.

b.rahnama_1648879300

b.rahnama_2807329343511917533_30916040

عشق خانوم بازیگر به یادگیری ته نداره!

بهاره رهنما نمونه یک خانوم موفق دهه پنجاهی است و مادر او هم یک بازیگر خبره و محبوب در فضای سینما و تلویزیونه. شاید بیشتر مردم نام خانم رهنما رو با سریال های طنز و نقش های ماندگارش میشناسن، اما ایشون در ژانر جدی هم کاراکترهای جذابی رو خلق کرده است. بهاره خانوم عاشق تحصیله و دوست داره فضاهای مختلف رو تجربه کنه. برای همین فقط به بازیگری اکتفا نکرده و در حوزه های دیگه مثل کارگردانی، بلاگری، سخنران انگیزشی و موراد دیگه هم مشغول فعالیت است.

b.rahnama_1650849341

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی