|

جلب توجه "سارا و نیکا" با همون تیپای خارجکیشون؛ خوشگذرونی که واسه ما شده آرزو

saranika forghani shayanews

سارا فرقانی که حالا از خواهرش نیکا پرکار تر و شیطون تر شده استوری هایی از تفریحات و البته استایل پر مژه و دخترونش منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- سارا و نیکا فرقانی دوقلوهای به قول ارسطو افسانه ای هستند که دیگه به همون افسانه ها پیوستند چرا که با رفتار و حرکات زننده و غیر عرفی که داشتند از فصل آخر پایتخت که حذف شدن هیچ، تو چشم خیلی از مخاطبین نیز منفور شدند! اما خب در این میان خیلی ها هم که کشته مرده خانومهای بازیگر بودند با دیدن این تصاویر و فیلم ها بیشتر خوششون اومد و پیگیر دوقبوها شدند!

حالا از اینها که بگذریم خیلی وقته که موردی از سارا و نیکا دیده نشده و شاید اون مدت به دلیل جوی که دوقلوها رو گرفته بود باعث شد تا چنین کنند و حالا با وجود اینکه در سوئد زندگی می کنند اما حتی از خانومای بازیگر داخل ایران هم با حجاب تر جلوی دوربین اینستاگرام میان و خبری هم ازشون نیست. اما خب سارا خانوم و نیکا خانوم هواداران بسیاری دارند که در هر یک از صفحات مجازی آن ها یک میلیون کاربر فالو کرده است و خب باید برای این هوادار عکس و و فیلمی منتشر کرد تا تو پیج بمونن، حالا هر چند کم! به همین خاطر سارا و نیکا نیز هر چند روز یکبار بورنگ و یا عکسی از خود به اشتراک میزارت تا اعلام حضوری کرده باشند! در ادامه بومرنگ جدید سارا خانوم رو مشاهده می کنید که با لباس گرم گرفته شده است.

آرایش و مژه سارا خانوم در حال پرواز!

اما سارا و نیکا که در حال حاضر مشغول درس و تحصیل هستند و به گفته خود علاقمندند تا دامپزشک شوند، شاغل نیستند و گهگاهی هم از رستوران گردی و تفریحات و خوشگذرانی شان مواردی رو منتشر می کنند. در راستای همین موضوعات هم سارا خانوم که انگاری به شهر بازی و باغ وحس رفته بود استوری هایی منتشر کرد اما چهره و شیطونی خودشون رو نشون نداد!

اینم از نیکا خانوم

با فیلتر یا بی فیلتر، مسئله این است!!

قطعا در همان بومرنگ اولی که مشاهده کردید متوجه علاقه سارا و نیکا به آرایش و فیلتر شده اید. مژه های کاشت سارا خانوم همراه با فیلتر اینستایی از او چهره ای جذاب تر شاخته که البته 99 درصد مواقع چنین بوده و خیلی به ندرت پیش میاد که سارا و نیکا بدون فیلتر از خودشون چیزی منتشر کنند که این موضوع هم سوژه ای دست برخی از کاربران شده بود که شما ها اعتماد به نفس ندارین بدون فیلتر عکستونو بزارین!

در همین راستا مدتی پیش نیکا استوری با فیلتر اینستایی گذاشت اما ظاهرا بعد از آن کاربران او را مورد هجوم قرار داده اند به همین دلیل دقیقا بعد از آن استوری دیگر منتشر کر اما اینبار بی فیلتر!

Untitled

سارا شیطون شد نیکا آروم! 

نیکا همیشه از سارا شیطون تر بود و تو فضای مجازی و اینستاگرام هم فعالیت بیشتری داشت اما به تازگی انگار داستان کمی عوض شده و حالا سارا خانومه که داره این روزها تو اینستاگرام آتیش میسوزونه!

مثلاً سارا خانوم فرقانی به تازگی تصویری از خودش پست کرد که حسابی به دل هواداراش نشست و کلی هم لایک و کامنت گرفت!

saraforghaniofficial_1652274494

بازیگری سارا و نیکا واقعیت داره؟!

این سوالی است که خیلی از طرفداران و حتی کسانی که تماشاچی پایتخت بودند هم برایشان مطرح است و می خواهند بدانند این دو خواهر دوقلو آیا بعد از پایتخت قصد دارند در مجموعه دیگری هم ایفای نقش کنند؟ برای پاسخ باید بگوییم که هم سارا  هم نیکا در بیو اینستاگرام در معرفی خودشان نوشته اند بازیگر و هر چند که در فصل های آغازین پایتخت پدر و مادر دوقلوها گفته بودند سارا و نیکا فقط برای پایتخت به ایران می آیند و اجازه ندارند در مجموعه ای دیگری حضور داشته باشند اما حالا که این دوقلو ها بزرگ شده اند خودشان همواره تاکید دارند که بازیگری را ادامه خواهند داد.

البته سوای دوست داشتن مسئله دیگر توانایی بازیگری است. سوال اینجاس که سارا و نیکا که هر چه از پایتخت گذشت حضورشان کمرنگ تر شد و کار به جایی رسید که در فصل پنج مجموع حضورشان و دیالوگ هایشان به تعداد انگشتان یک دست هم نرسید اگر هم بخواهند آیا توانایی بازیگر شدن را دارند؟

nikaforghaniofficial_2818656656098632133_6897872923

پدر و مادر دوقلوها پدر و مادر دوقلوها

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها