|

سارا و نیکا تو خارج چه متفاوت شدن؛ تو ماشین لاکچری با یه آهنگ باحال!

saranika forghani shayanews

سارا و نیکا بازیگرای جذاب پایتخت هستند که تو اینستا یه وقتایی شیطونی میکنن و اینبار هم سارا خانوم تو ماشین از یه جاده رویایی استوری گذاشت.

لینک کوتاه کپی شد
6

شایانیوز- سارا و نیکا دو خواهر 18 ساله و خوشگل ایرانی می باشد که البته با فرهنگ ایرانی بزرگ شدنشدن و از بچگی در کشور سوئد بزرگ شده و زندگی کرده اند! سارا و نیکا تو اینستاگرام فعالیت زیادی ندارن اما هواداران زیادی دارن که عاشق و شیفته خانومای بازیگر هستن.

سارا در مجموع یه نَمه از نیکا آروم تره و شیطنت کمتری داره و تو لایو ها هم زیاد خودش رو نشون نمیده اما فیلم و عکسایی که دوست داره رو هم منتشر میکنه. دوقلوها بعد از رسوایی هایی که به وجود اومد دیگه بیخیال انتشار عکس های نامتعارف شدن و الان اگه سری به صفحه های اینستاشون بندازید متوجه میشید که حتی از خانومای بازیگر داخل ایران هم بهتر و پوشیده تر هستن!!

اما سارا خانوم فرقانی به تازگی تصویری از خود پست گذاشت که بعده مدددت ها بود و حسابی به دل هواداراش نشست. از اونجایی هم که سارا و نیکا با اینکه سن زیادی ندارن اما چند سالی میشه که آرایش میکنن اینبار هم میکاپی باحال با فیلتر خوشگل کننده اینستایی داشت و بیشتر به فالووراش چسبید.

ناگفته نماند تو عکسی که در ادامه مشاهده می کنید سارا چهره اش کمی پف کرده شده و انگاری زاویه فک هم داره!

saraforghaniofficial_1652274494

اما سارا و نیکا در حال حاضر محصل هستند و مشغول بازیگری نیستن اما ظاهرا شرایط مالی خوبی دارن و در همین جهت هم سارا خانوم استوری منتشر کرد که تو یه ماشین لوکس هستش و تو جاده در حال ویدیو گرفتنه.

ناهار لاکچری چی میگه

سارا و نیکا چون هنر خاصی ندارند بنابراین چیزی هم برای عرضه در اینستاگرام ندارند اما این دو خواهر برای اینکه تعداد فالوورهایشان کم نشود هر از گاهی عکس و استوری از خودشان منتشر می کنند. البته در این استوری ها سارا و نیکا یا در حال ناز و عشوه آمدن هستند یا فخر فروشی!

به تازگی نیکا خانوم که کمی هم از خواهر دوقلویش شیطون تر است استوری از میز غذا و آیس پک خوردش استوری کرد. انتشار این ویدیو هیچ معنی و مفهومی ندارد جزو فخر فروشی البته این نخستین بار نیست که دوقلوهای پایتخت با میز غذا یشان خودنمایی می کنند.

آرایش تند و غلیظ دوقلوها!

سارا و نیکا فرقانی دو دختر شیطون هستند که خب اقتضای سنشونم هست. آن ها به خصوص نیکا لایو های زیادی می گذارند و با کاربران صحبت می کنند. اما سارا فرقانی به تازگی ویدیویی کوتاه از خود در کنار نیکا منتشر کرد خط چشم دو قلوها بسیار غلیظ است و با انتقاد کاربران همراه شد. البته که این اولین باری نیست که سارا و نیکا با میکاپ زیاد دیده میشن و تقریبا از 14-15 سالگی وقتی که حسابی معروف شده بودند کم کم این موارد شروع شد و حالا همچون زنان آرایش دارند. در ادامه دلبری ریز این دو خواهر را مشاهده می کنید.

از زندگی  سارا و نیکا  چی میدونید؟

سارا و نیکا فرقانی  اصل متولد 8 مرداد 1383 در تهران و ساکن سوئد هستند. سارا و نیکا بازیگر هنوز یکسال نشده بود که وارد عرصه هنر شدند و با سریال پایتخت به شهرت رسیدند، در حال حاضر در سوئد زندگی میکنند، نیکا یک دقیقه از سارا بزرگتر است.

nikaforghaniofficial_2723525191496988811_6897872923

nikaforghaniofficialfan_1638806199

مامان معروف سارا و نیکا

سارا و نیکا در گذاشتن پست تنبل هستند اما در لایو گذاشتن اون هم با فیلتر های اینستایی خیلی هم زرنگ و پرکارند. در ادامه لایو جدید نیکا فرقانی را مشاهده می کنید که مامانشم به لایو میاره و ظاهرا مامان جان هم دستی در تلویزیون داشته و به گفته خود در برنامه "به خانه بر میگردیم" اومده بوده! کاربران در نظرات همچنان بر این عقیده بودند که سارا و نیکا خیلی سرد و وا رفته هستند و استعدادی در بازیگری ندارند!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی