|

شلوار چاکدار رو اینجوری سِت کن! با بوت کات و این مدل مانتوها خواستنی تَررر شو

خیلی از خانوما هستن که شلوار ترند و خفنِ بوت کات رو دوست دارند اما نمیدونن به چی میاد، پس اگه اینجوریه این مطلب رو حتما بخون که واسه خودته.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- شلوارها انواع مختلفی دارند که خب امسال از ترند ترین ها، شلوار دمپا گشاد چاکدار و یا همون بوت کات می باشد که زیبایی خاصی، هم برای مهمانی و هم برای دورهمی و بیرون و... خواهد داشت. البته که بسته به جنس پارچه اش که مثلا جین باشه یا پارچه ای یا کشی برای مکان های مختلف با آیتم های مختلف استفاده و سِت میشه که این موضوعات ابتدا به اندام و سلیقه شما ربط داره و سپس به اصولی که باید یاد بگیریم تا استایلی جذاب داشته باشیم.

اما خب شلوار بوت کات یا همون دمپا گشاد چاکدار شاید ست کردنش یکمی سخت باشه اما بارزترین چیزی که هست اینه که قطعا این مدل شلوار با مانتو های کوتاه زیبایی بیشتری دارند که اگه طبق اصولی که در ادامه برای اندام ها قراره بگیم جلو بره زیباتر هم خواهد شد.

be_dandy_lady_1650816133_1

نکاتی که باید در پوشیدن مانتو کوتاه با شلوار دمپا گشاد موردتوجه قرار دهید

_ خانموای چاقی که می خواهند مانتو کوتاه با شلوار دمپا گشاد بپوشند باید بدانند که در این نوع استایل، شلوار در مرکز توجه قرار دارد و برای این که لاغرتر دیده شوند، می توانند از رنگ ها ساده تر و سرد استفاده کنند. همچنین شلوارهای راه راه عمودی می تواند فرد را لاغرتر از آن چه هست، نشان دهد. شلوارهایی که فاق بلندی تری دارند نیز قد فرد را بلندتر نشان می دهند بنابراین انتخاب خوبی برای افراد اورسایز است.

خانومای لاغری که می خواهند مانتو کوتاه با شلوار دمپا گشاد بپوشند، بهتر است شلوارهای گل گلی با رنگ های شادتر و گرم را انتخاب کنند. همچنین خانم هایی که پاهای لاغرتری دارند، می توانند با بهره گیری از این استایل لاغری پاهای خود را بپوشانند. پس انتخاب استایل مانتوی کوتاه با شلوار دمپا گشاد برای این افراد نیز انتخاب بسیار جذابی خواهد بود.

_ مانتوی کوتاه و شلوار دمپا گشاد انتخاب بسیارخوبی برای خانم های اورسایز و چاق است زیرا می تواند آن ها را لاغرتر و قدبلندتر نشان دهد.

افرادی که اندام سیبی شکلی دارند ( بالاتنه آن ها نسبت به پایین تنه بزرگ تر است)، با بهره گیری از این استایل می توانند به تناسب اندام بهتری برسند. آن دسته از افراد که اندام آن ها گلابی شکل است ، نیز می توانند با داشتن این استایل توجه را از روی قسمت های چاق بدن بردارند.

_ اگر می خواهید مانتو کوتاه با شلوار دمپا گشاد بپوشید باید در انتخاب مانتو دقت لازم را داشته باشید که مانتو خیلی تنگ نباشه زیرا باعث می شود تا شلوار دید خوبی نداشته باشد. در انتخاب مانتو برای این شلوارها آزاد هستید، هر نوع مانتویی (جلوباز، جلوبسته، عبایی و …) می تواند با این شلوارها پوشیده شود.

Untitled

شلوار چاکدار رو اینجوری سِت کن

اگر قصد رفتن به مهمانی رو دارید شلوار دمپا گشاد چاکدار همراه با یک مانتو کوتاه و کفش پاشنه بلند و یا صندل پاشنه دار ایده ای بسیار جذاب و شیک هستش که استایل شمارو از دیگران متمایز خواهد کرد. انتخاب مانتو نیز به سلیقه شما برمیگرده اما کُتی پیشنهادی ایده آل می باشد.

Untitled

ابتدای متن همانطور که گفتیم شلوار چاکدار با توجه به جنس پارچش میتونه برای مکان های مختلف پوشیده بشه. مثلا این مدل شلوار از جنس کشی و یا جین همراه با شومیز و کتونی ترکیبی خفن و خوشگل خواهد شد که برای هرجایی که غیر رسمی باشه قابل استفاده است.

Untitled

مانتو کوتاه هم که همانطور که در ابتدای متن گفتیم همراه با شلوار چاکدار و کتونی از خواستنی ترین تیپ های ممکن هستش که علاوه بر زیبایی خاص راحتی خوبی هم داره. الانم که دیگه مانتو های عروسکی خیلی مد شدن و به راحتی میشه از بین رنگ و مدل های مختلفشون انتخاب کرد و ستی چشمگیر ساخت.

Untitled

شاید قبلا صندل های پاشنه دار رو تنها تو عروسی و تالار و خلاصه مراسمات میپوشیدیم اما حالا صندل ها در پاشنه های مناسب تولید میشن که حتی برای راه رفتن در خیابون و کافه و اینجور فضاها نیز مناسب هستن و حسابی ترند شدند. اما شاید دلتون بخواد برای یک مهمانی نیمه رسمی ارز شومیز استفاده کنید. پس در اینجا استفاده از شومیز مجلسی و صندل پاشنه دار و شلوار چاکدار لازمه استایل شما هستش تا زیباترین و جذاب شوید.

Untitled

کُت های شیک و دخترانه نیز همراه با شلوار چاکدار و کتونی ترکیبی بینظیر خواهد شد برای شمایی که وست دارید تا هم راحت باشید و هم کمی اتوکشیده و رسمی. پس این پیشنهاد فراموش نشه که رو دست نداره.

278783639_1176898356472308_475781087851163923_n

مانتو کوتاه همراه با طرح های سنتی و یا هر طرحی که سلیقه شماست همراه با شلوار دمپا چاکدار از نوع کوتاهش و صندل پاشنه دار نیز انتخابی مناسب برای خانوم های کوتاه قد می باشد ظاهری متناسب خواهد ساخت.

171175962_942323243237125_196661030417544511_n

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما رو دنبال کنید.​​​ 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی